Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9/11 waren er ook amper mensen zekerquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha.. amper mensen daar. Dorp staat voor lul
Waarom zou die man voor lul staan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Burgemeester Bats (!!) staat voor lul
In Haren? Gewoon zoals iedere dag, gok ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
9/11 waren er ook amper mensen zeker
Geprojecteerde vliegtuigen en springstof ladingen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Door zijn overdreven maatregelen met zijn dranghekken en weet ik het watquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou die man voor lul staan?
hopelijkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij gaat de echte meute nog komen
meer dan op 9/12quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
explosieven ookquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Geprojecteerde vliegtuigen en springstof ladingen.
Zonder draaihekken waren de meesten al naar huis gegaan...zo van...niks te zien. Nu blijven ze hangen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Door zijn overdreven maatregelen met zijn dranghekken en weet ik het wat
Draaihekken heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zonder draaihekken waren de meesten al naar huis gegaan...zo van...niks te zien. Nu blijven ze hangen.
vliegtuigen wel al of nietquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Draaihekken heb ik nog niet gezien
Als je een saaie kutavond wilt, moet je gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ben er nog steeds niet over uit of ik moet gaan of niet
Moeten ze die dranghekken gewoon omdraaien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
dat dus, als ik genoeg bier op heb ga ik mss ook nog welquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
Pas na 9en word het daar wat gok ik, als iedereen een neut op heeft gaan ze daarheen. Word een grote chaos.
gaat niks gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
Pas na 9en word het daar wat gok ik, als iedereen een neut op heeft gaan ze daarheen. Word een grote chaos.
Ben je nog nooit naar de WC geweest in een tankstation?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een grote chaosquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
We hebben het toch over dat dorp Haren en niet over een tankstationquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je nog nooit naar de WC geweest in een tankstation?
Gewoon balen dat dit niet in Utrecht is ofzo, dan kon je echt lachen.quote:
No shitquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef P8 het volgende:
De stream uit de OP doet het niet bij mij?
ME, lange lat, geweld, lachen johquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Gewoon balen dat dit niet in Utrecht is ofzo, dan kon je echt lachen.
niet dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ME, lange lat, geweld, lachen joh
http://www.zie.nl/projectx/quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef P8 het volgende:
De stream uit de OP doet het niet bij mij?
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ME, lange lat, geweld, lachen joh
3 dagen Nationale rouw.quote:
ik zat oprecht al mooi wark te luisterenquote:
Ook deze blijft zwart? Zowel in Chrome als Firefox.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/projectx/
Dat zijn kijkcijfers waar menig PO programma niet aan kan tippenquote:
Doen het prima bij mij in chrome en FFquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:54 schreef P8 het volgende:
[..]
Ook deze blijft zwart? Zowel in Chrome als Firefox.
twitter:xxTESS_ twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 18:51:54Even m'n haren ontklitbaar maken voor de kapper. reageer retweet
twitter:dionne_95 twitterde op vrijdag 21-09-2012 om 18:55:05Haren van judith zijn goed gekeurd http://t.co/9u8qQy3z reageer retweet
Ik hoorde net vuurwerkquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
Komt de harde kern van FC Groningen nog langs?
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot ditquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als er grote namen en merken op in hadden gespeeld. Dan zou er wel echt iets heel tofs uit kunnen komen. Maar dat durven ze niet.... bang voor ongeregeldheden, ed.
ricardo is er de hele tijd al hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef Lagrinta het volgende:
Komt de harde kern van FC Groningen nog langs?
idd, als er echt bierkraampjes en muziek zou zijn zou het echt wel losgaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:56 schreef iBenny het volgende:
Het zou pas echt tof zijn als er grote namen en merken op in hadden gespeeld. Dan zou er wel echt iets heel tofs uit kunnen komen. Maar dat durven ze niet.... bang voor ongeregeldheden, ed.
tot tot dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot dit
Hipsters als Ricardo weten wel raad met een gummyknuppel.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
ME is ook paraat, lees ik net. Voor wat? Om Facebook nerds en hipsters weg te slaan?
Ja bloemen op je leuterquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Chlamydia's zijn toch bloemen?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bloemen op je leuter
quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja bloemen op je leuter
[..]
Ja bloemen op je leuter
Te simpel, te makkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, facebook staat vol van reclame voor grote bedrijven mbt tot dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |