Moeten ze die dranghekken gewoon omdraaien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Draaihekken heb ik nog niet gezien
dat dus, als ik genoeg bier op heb ga ik mss ook nog welquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
Pas na 9en word het daar wat gok ik, als iedereen een neut op heeft gaan ze daarheen. Word een grote chaos.
gaat niks gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
Pas na 9en word het daar wat gok ik, als iedereen een neut op heeft gaan ze daarheen. Word een grote chaos.
Ben je nog nooit naar de WC geweest in een tankstation?quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Draaihekken heb ik nog niet gezien
Een grote chaosquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:48 schreef Equites het volgende:
We hebben het toch over dat dorp Haren en niet over een tankstationquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ben je nog nooit naar de WC geweest in een tankstation?
Gewoon balen dat dit niet in Utrecht is ofzo, dan kon je echt lachen.quote:
No shitquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:51 schreef P8 het volgende:
De stream uit de OP doet het niet bij mij?
ME, lange lat, geweld, lachen johquote:Op vrijdag 21 september 2012 18:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Gewoon balen dat dit niet in Utrecht is ofzo, dan kon je echt lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |