Sterf met je kutnewbie hoerenposts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nu ben je alweer onaardigDoe je altijd zo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nu ben je alweer onaardigDoe je altijd zo?
Volgens mij mag je op FOK! niet doodverwensen. Niet aardig van je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterf met je kutnewbie hoerenposts.
Hahaha, dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry
In het echt valt ie best mee
Kreator mag dat. Echtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Volgens mij mag je op FOK! niet doodverwensen. Niet aardig van je.
Leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is mijn balkanbroeder, Teun.
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terugquote:
Oh okequote:
Volgens mij bevestigde ze je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terug
Nee, ik ben het met je eens, hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terug
Nou, ik heb > 5 jaar met die jongen gewerkt en da's geen pretje kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry
In het echt valt ie best mee
Dan vind je het niet aardig, zit ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh okeIk vind het niet zo aardig. Ik wens mensen doorgaans niet dood omdat ze me niet aardig vinden.
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zo moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan vind je het niet aardig, zit ik niet mee.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zou moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.
Ah okquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens, hoor.
ik zit er ook niet mee dat jij doodgewenst wordtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zo moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
ik zit er ook niet mee dat jij doodgewenst wordt
Ik ben al 2 keer weggegaan als jij er kwam werken. Dat moet toch ook wel wat zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik heb > 5 jaar met die jongen gewerkt en da's geen pretje kan ik je verzekeren.
Alleen als het RAL 5004 is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukker heb je nog verf nodig? Ik moet nodig.
Nee, nietquote:
Het is een beetje vervelend dat je maar blijft zeuren over onaardig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh okeIk vind het niet zo aardig. Ik wens mensen doorgaans niet dood omdat ze me niet aardig vinden.
Sterf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, niet
Ik zit er niet mee dat je het niet aardig vindt en ik zit er niet mee dat je dood gewenst wordt.
Jij gaf aan dat ik er niet mee hoef te zitten omdat ik niet dood gewenst wordt (overigens trek ik dat laatste zeer in twijfel, er zijn vast wel posts van Kreator terug te vinden waarin hij mij hetzelfde toewenst)
Dank jequote:
Ok ok gr grquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een beetje vervelend dat je maar blijft zeuren over onaardig.vandaar dat ik je doodwenste
. Omdat het namelijk niet-z-heel-serieus was.
![]()
![]()
Uiteraard. Je snapt dat ik daar geen flikker van geloof.quote:
Als ik het niet doe, blijft de lucht langer hangen en krijg ik een huilerig kind omdat na verloop van tijd die poep echt wel gaat invretenquote:
Haren stationquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lool!
http://instagram.com/p/P1x5fngurj/
Then again; jij liever dan ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, blijft de lucht langer hangen en krijg ik een huilerig kind omdat na verloop van tijd die poep echt wel gaat invretenBovendien is zo'n luier makkelijker te verschonen direct na de daad
even wat trekdrop eten, dan komt het in de buurtquote:
Deamtah. Gaat richting harenquote:
Wat is datquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Er is nog voldoende plek mensen.
[ afbeelding ]
Lekkere begraafplaats dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met al die doodsverwensingen hier.
En? Heeft hij je al gehosseld?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Niet zeggen he. Even kijken of hij mij gaat hosselen.
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Heeft hij je al gehosseld?
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Heeft hij je al gehosseld?
Whehehehe. Lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lool!
http://instagram.com/p/P1x5fngurj/
Ze is ook nog eens heel lelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien houdtie niet van weduwes
Takes one to know one zeggen ze wel eens. Daarom mogen wij als lelijkerds rustig ons uitspreken over andere lelijkerdsquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben ook heel lelijk
Hoi Tukkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef HardcoreServier het volgende:
Ik hoorde dat ik iemand hier om moet leggen?
Turken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch wel een mening over iets dat je wel of niet mooi vindt? Daar doet je eigen uiterlijk niks aan af.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mensen moeten wel echt heel erg lelijk zijn wil ik zeggen dat ze lelijk zijn, gezien ik zelf ook niet moeders mooiste ben. Hoewel, mijn broers zijn ook niet heel knap... Eigenlijk ben ik wel mijn moeders mooiste, maar daar houdt het ook wel mee opquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mening over iets dat je wel of niet mooi vindt? Daar doet je eigen uiterlijk niks aan af.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mensen moeten wel echt heel erg lelijk zijn wil ik zeggen dat ze lelijk zijn, gezien ik zelf ook niet moeders mooiste ben. Hoewel, mijn broers zijn ook niet heel knap... Eigenlijk ben ik wel mijn moeders mooiste, maar daar houdt het ook wel mee op
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Sorry
. Je zegt het zo grappig.
Een echte heer is het altijd eens met de dame, dus, yup.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
quote:
ja, ik had het er ook al opstaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen in Haren:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
Merhablablaquote:
Chrome.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ja hoi
update voor IE is binnen, gebruik die browser al sinds het begin; gewoon gemakzucht
maar welke is beter/sneller; Opera, Firefox of Chrome?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klapt een auto hard op een boom recht voor m'n neus, damn
Yes, derde proef rally.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onbenullig (hard) rijden en controle verloren?
vorig jaar ook eentje volle bak op een stalen paal zien klappen, gelukkig met rijders alles in orde maar auto en paal zaten muurvastquote:
Ja gericht schieten.quote:
Kameraad heeft toen dat ongeluk gefilmd waar die vrouw uit enter is overleden. Heel naar om te zien. Ik ga het niet delen want wil het niet online hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorig jaar ook eentje volle bak op een stalen paal zien klappen, gelukkig met rijders alles in orde maar auto en paal zaten muurvast
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ga maar eens pitten
kusjes voor iedereen
Sorry, m'n moeder was weer ontsnapt!quote:
Kan ik haar bezemsteel een keer lenen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry, m'n moeder was weer ontsnapt!
Nee idd. Maar goed ook.quote:
Ja domme geregeld. Maar geen excuus voor die rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef ACT-F het volgende:
Wat een vergissing van de burgemeester om eerst te vertellen dat ze op het voetbalveld terecht kunnen en vervolgens het feest op het voetbalveld af te lasten op het moment dat het druk begint te worden in Haren. Tja, dan blijven ze in de wijk
Hooligans hadden al aangegeven die kant op te komen, dus je kon erop wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja domme geregeld. Maar geen excuus voor die rellen.
Ja, ten eerste is hij verantwoordelijk voor de openbare orde, en met zijn beslissing heeft hij zelfs schuld dat de menigte in de wijk is gebleven en niet naar een voetbalveld is gedirigeerd waar ze minder schade kunnen aanrichten en beter controleerbaar zijn. Die vent mag opstappen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, ga de burgemeester even de schuld geven.
Typisch vrouwen, kunnen hun bakkes nog geen minuut dicht houdenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, kunnen hun bakkes nog geen minuut dicht houden
Ha skatquote:
In een normale samenleving zou een burgemeester hier zich geen zorgen over hoeven te maken. Het lijkt nu of jij de acties van die lui goed praat door het falen van de burgemeester er bij te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hooligans hadden al aangegeven die kant op te komen, dus je kon erop wachten.
[..]
Ja, ten eerste is hij verantwoordelijk voor de openbare orde, en met zijn beslissing heeft hij zelfs schuld dat de menigte in de wijk is gebleven en niet naar een voetbalveld is gedirigeerd waar ze minder schade kunnen aanrichten en beter controleerbaar zijn. Die vent mag opstappen wat mij betreft.
Poppedopquote:
Ik roep nergens dat ik die acties goedkeur, maar als je weet dat er hooligans jouw kant opkomen dan moeten de alarmbellen rinkelen en gelijke maatregelen getroffen worden als een voetbalwedstrijd. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd FC Twente - FC Utrecht organiseren met een paar man politie en dat ook nog eens in een woonwijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Daywalk3r het volgende:
In een normale samenleving zou een burgemeester hier zich geen zorgen over hoeven te maken. Het lijkt nu of jij de acties van die lui goed praat door het falen van de burgemeester er bij te pakken.
Fijne schoonheidsslaapquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar slapen. Laptop loopt ook maar wat te kutten![]()
Trusten
Over die hooligans had ik eerder nog niet gelezen. Mijn idee zou zijn om de feestende personsn te isoleren op een snel maar goed georganiseerd feest. En degene die problemen zoeken (waaronder de hooligans) de knieschijven kapot schieten en lekker laten liggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik roep nergens dat ik die acties goedkeur, maar als je weet dat er hooligans jouw kant opkomen dan moeten de alarmbellen rinkelen en gelijke maatregelen getroffen worden als een voetbalwedstrijd. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd FC Twente - FC Utrecht organiseren met een paar man politie en dat ook nog eens in een woonwijk?
Alsof ze die nodig heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat was aanvankelijk ook de bedoeling, maar dat lasten ze op een verkeerd moment afquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over die hooligans had ik eerder nog niet gelezen. Mijn idee zou zijn om de feestende personsn te isoleren op een snel maar goed georganiseerd feest. En degene die problemen zoeken (waaronder de hooligans) de knieschijven kapot schieten en lekker laten liggen.
Begon bij de pers? Media is breder dan pers alleen, met social media is iedereen een beetje pers. Je kunt als pers niet slapen, terwijl er op internet overduidelijk iets gaande is.quote:Vanavond was het dan heel slecht geregeld, maar het begon bij de pers en eindigde in chaos en degene die je daar op aan moet kijken voor de ik toch degene die de daadwerkelijke oorzaak gemaakt hebben. De herrieschoppers. En die mogen ze van mij neerknuppelen.
Ja ik bedoelde ook de media in het algemeen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was aanvankelijk ook de bedoeling, maar dat lasten ze op een verkeerd moment afEn konden ze maar schieten, dan was dat al gebeurd bij voetbalwedstrijden en was de wereld nu een stuk beter
[..]
Begon bij de pers? Media is breder dan pers alleen, met social media is iedereen een beetje pers. Je kunt als pers niet slapen, terwijl er op internet overduidelijk iets gaande is.
Geen rally?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joo lui
Straks pilsen in Almelo
Henrikequote:
Nu je het er over hebt, dat moet ik ook druk is (laten) doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef Redbaron het volgende:
Auto weer gekleid, gepolijst en in de wax gezet
Ding staat er weer strak bij al zeg ik t zelf
*eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, dat moet ik ook druk is (laten) doen.
x2quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nu je het er over hebt, dat moet ik ook druk eens (laten) doen.
quote:
Jou had ik net nodigquote:
Playerquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jou had ik net nodigWat is de login voor je fileserver ookalweer? Heb een Amerikaans chickie die wel wat potjes Generals met me wil doen maar moet dan wel de login hebben
quote:
gooi jij je pm's weg?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jou had ik net nodigWat is de login voor je fileserver ookalweer? Heb een Amerikaans chickie die wel wat potjes Generals met me wil doen maar moet dan wel de login hebben
Ja hier ook. Half jaar niks aan gedaan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:06 schreef Redbaron het volgende:
Auto weer gekleid, gepolijst en in de wax gezet
Ding staat er weer strak bij al zeg ik t zelf
Niet dat ik weetquote:
zoek dan zelf eens, ik moet anders ook zoeken. Zit momenteel mobielquote:
Gevindtdtdtdtquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoek dan zelf eens, ik moet anders ook zoeken. Zit momenteel mobiel
Had m ook net voor je.quote:
Wanneer doe jij nou eens mee dan?quote:
Ja zal het eens installeren ook. Ik help me morgen ff herinneren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wanneer doe jij nou eens mee dan?
Installeer C&C Generals nou eensquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja zal het eens installeren ook. Ik help me morgen ff herinneren.
goed te passe?quote:
Buj in de war moat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Installeer C&C Generals nou eens
Hoe lang duurt dat nog?quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Installeer C&C Generals nou eens
2 min te vroegquote:
Nu dan installerenquote:
Woef.quote:
Nuchter?quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Redbaron het volgende:
Lekker frituren met n biertje on the siiiidde!
Wel een beroerde wedstrijd.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente wint met 1-0
[ afbeelding ]
Misschien dat je via Facebook een feestje kunt organiseren.quote:Op zondag 23 september 2012 12:47 schreef Troel het volgende:
Is er nog wat leuks te doen hier in de regio?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien dat je via Facebook een feestje kunt organiseren.
Hè sneuquote:Op zondag 23 september 2012 18:47 schreef Troel het volgende:
Ik had mijn verjaardagspartijtje ook openbaar staan in het begin, maar ik ben blijkbaar toch minder populair
Tja, maar dan is het meer afterparty achtigquote:Op zondag 23 september 2012 18:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hè sneuIk wil je best helpen om er meer ruchtbaarheid aan te geven hoor
Als we nu alvast beginnen dan komt er misschien wel 800.000 man. Dat wordt een knalfuifquote:Op zondag 23 september 2012 18:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar dan is het meer afterparty achtigWas in juni jarig
Mjah, Haaksbergen heeft voor de komende 5 jaar wel weer voldoende negatieve aandacht gehadquote:Op zondag 23 september 2012 18:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als we nu alvast beginnen dan komt er misschien wel 800.000 man. Dat wordt een knalfuif
Het wordt een feest hè, dat is mooi positief voor Haaksbergenquote:Op zondag 23 september 2012 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Mjah, Haaksbergen heeft voor de komende 5 jaar wel weer voldoende negatieve aandacht gehadIk pas even
En 31 is helemaal niet zo leuk om te vieren
quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Jeffrey, hej Generals al geïnstalleerd?
Burgemeester is best een toffe gozer ja, aantal keer al gezien gesproken, gelukkig ook bij positieve dingenquote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het wordt een feest hè, dat is mooi positief voor HaaksbergenMet een kleurrijk gezelschap
En 31, ik zou willen dat ik het over kon doenEn de burgemeester vindt het prima hoor
Hoe heette die lokale omroep ook alweer?quote:Op zondag 23 september 2012 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Burgemeester is best een toffe gozer ja, aantal keer al gezien gesproken, gelukkig ook bij positieve dingen
Ach, en voor echt een groot feest kan ik altijd nog de lokale media aan het werk zetten (ja, want dan heb je veel luisteraars enzo)
Ik ook nog niet. Was om 3 uur wakker en moest moeite doen om alles binnen te houden.quote:
Whehe wij waren om 6u thuis. Om 13.30 wakker en lam voetbal gekeken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Was om 3 uur wakker en moest moeite doen om alles binnen te houden.
Leuk meisje achter de bar in de Rits. Zo'n fijne 60's look.
Ja. We zijn naar Merlijn geweest nog. Goed vermaakt wel. Was goed zat.quote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Whehe wij waren om 6u thuis. Om 13.30 wakker en lam voetbal gekeken.
Joah is wel n leuk dingNog vermaakt gister?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Jeffrey, hej Generals al geïnstalleerd?
Kom rellen op de laptop dan.quote:Op zondag 23 september 2012 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit nu op de laptop en daar stond Generals nog op. Moet het op de pc nog doen. Komt goed.
Gaat niet lukken met muispad. Morgen even kijken of er nog een laser muis ligt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom rellen op de laptop dan.
Dus vanavond ook niet rellen op de pc?quote:Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met muispad. Morgen even kijken of er nog een laser muis ligt.
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter joh relnichtquote:
Nee ga ff tv kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus vanavond ook niet rellen op de pc?
ohquote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter joh relnicht
Troel, heb jij Generals al geïnstalleerd?quote:
Nee, ik heb ook echt geen flauw idee wat het isquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Troel, heb jij Generals al geïnstalleerd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Generalsquote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook echt geen flauw idee wat het is
Heb je niet gezien in Merlijnquote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
avondje/nachtje Hengelo was tof![]()
eten bij Twee Wezen, toen via Thre Musketeers en Good Fellows naar Merlijn en daar tot half 4 gebleven; dikke prima
je mag best een keer meedoen. Altijd gezelligquote:Op zondag 23 september 2012 20:36 schreef Troel het volgende:
Maar als jullie dus een grondstoffenhulp nodig hebben, dan wil ik wel eens kijken hoor
Wij vooral achterin.quote:Op zondag 23 september 2012 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was er van half 1 - 1 uur tot half 4, hele tijd voorin gestaan
tof! laatst was er ook een episode over dance, die moet ik nog even terugzoekenquote:Op zondag 23 september 2012 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks op NGC. Made NL. Van trendy lampen tot de grolsch-bierfles
Kloptquote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tof! laatst was er ook een episode over dance, die moet ik nog even terugzoeken
Die was er vanmiddag ook op. Wel tofquote:Op zondag 23 september 2012 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tof! laatst was er ook een episode over dance, die moet ik nog even terugzoeken
Zulks een bazenverhaalquote:Op zondag 23 september 2012 22:31 schreef ACT-F het volgende:
Ik werd me een partij achtervolgd door de politie op de fiets netIk kom net van de snackbar en zie een politieauto voorbij komen. Die laat ik even voor en ga vervolgens dezelfde richting op. Ze stoppen bij een kruising, ze laten me rechts langs waar ik rechts moest. Vervolgens gaan ze stapvoets achter me aan. Op een gegeven moment bewaren ze meer afstand maar blijven ze volgen. Totdat ik op een plek belandde waar alleen fietsers langs kunnen
Snij me dan ook af, zet je zwaailichten aan en zet het bordje 'stop politie' aan en zeg gedag! Maar nee![]()
Politie![]()
Nu patat eten
Wat zegt 'ie?quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef ReMcOrE het volgende:
wat een ongelooflijke kneus is die Waterreus toch![]()
ook keer met kameraad gehad, van Cinestar tot Haaksbergen achtervolgd door politieauto. bij mij thuis stoppen, agent eruit en mij begroeten. vraagt aan kameraad wat hij aan het doen is; kameraad thuis brengen. en waar woont die dan? ja hier, bij het huis waar we net gestopt zijn. "oké, bedankt" en ze rijden wegquote:
als PSV verliest ligt het aan alles behalve PSV en als ze winnen zijn het 11 goden.quote:
Ik heb een spannend levenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFquote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ook keer met kameraad gehad, van Cinestar tot Haaksbergen achtervolgd door politieauto. bij mij thuis stoppen, agent eruit en mij begroeten. vraagt aan kameraad wat hij aan het doen is; kameraad thuis brengen. en waar woont die dan? ja hier, bij het huis waar we net gestopt zijn. "oké, bedankt" en ze rijden weg![]()
![]()
Ik heb wel eens een lift gekregen van de politie toen ik zielsalleen in de stromende regen naar huis wandelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil ik ook zien!quote:Op zondag 23 september 2012 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tof om te zien hoe zo'n grolsch flesje ontworpen word
Opnemen kan ik nietquote:Op zondag 23 september 2012 23:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zal wel een keer herhaalt worden op NGC. Anders kun je het opnemen als je digitale tv hebt?
quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zou ongetwijfeld herhaalt worden
quote:
* In agenda zetquote:Op zondag 23 september 2012 23:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dinsdag 25 september om 21:00 uur
De hele dag?quote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En volgende week zondag Watermanagement
Slaap zacht, schone prinsquote:
Ik kan hem op Steam nergens vindenquote:Op zondag 23 september 2012 20:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Generals
Die heb ik trouwens ook heeeeeel lang niet meer gezien.quote:
Eens achterom/omlaag kijken voordat je doortrekt?quote:Op maandag 24 september 2012 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens ook heeeeeel lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |