Sterf met je kutnewbie hoerenposts.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nu ben je alweer onaardigDoe je altijd zo?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Nu ben je alweer onaardigDoe je altijd zo?
Volgens mij mag je op FOK! niet doodverwensen. Niet aardig van je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sterf met je kutnewbie hoerenposts.
Hahaha, dit.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry
In het echt valt ie best mee
Kreator mag dat. Echtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Volgens mij mag je op FOK! niet doodverwensen. Niet aardig van je.
Leukquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is mijn balkanbroeder, Teun.
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terugquote:
Oh okequote:
Volgens mij bevestigde ze je.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terug
Nee, ik ben het met je eens, hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, hij is met de jaren anders geworden? Laatste keer dat ik hem zag is echt zo'n 10 jaar terug
Nou, ik heb > 5 jaar met die jongen gewerkt en da's geen pretje kan ik je verzekeren.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry
In het echt valt ie best mee
Dan vind je het niet aardig, zit ik niet mee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh okeIk vind het niet zo aardig. Ik wens mensen doorgaans niet dood omdat ze me niet aardig vinden.
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zo moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan vind je het niet aardig, zit ik niet mee.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zou moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.
Ah okquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben het met je eens, hoor.
ik zit er ook niet mee dat jij doodgewenst wordtquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom jij ermee zo moeten zitten, jij wordt immers niet doodgewenst.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:45 schreef Troel het volgende:
[..]
ik zit er ook niet mee dat jij doodgewenst wordt
Ik ben al 2 keer weggegaan als jij er kwam werken. Dat moet toch ook wel wat zeggen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, ik heb > 5 jaar met die jongen gewerkt en da's geen pretje kan ik je verzekeren.
Alleen als het RAL 5004 is.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Tukker heb je nog verf nodig? Ik moet nodig.
Nee, nietquote:
Het is een beetje vervelend dat je maar blijft zeuren over onaardig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:43 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh okeIk vind het niet zo aardig. Ik wens mensen doorgaans niet dood omdat ze me niet aardig vinden.
Sterf.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, niet
Ik zit er niet mee dat je het niet aardig vindt en ik zit er niet mee dat je dood gewenst wordt.
Jij gaf aan dat ik er niet mee hoef te zitten omdat ik niet dood gewenst wordt (overigens trek ik dat laatste zeer in twijfel, er zijn vast wel posts van Kreator terug te vinden waarin hij mij hetzelfde toewenst)
Dank jequote:
Ok ok gr grquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is een beetje vervelend dat je maar blijft zeuren over onaardig.vandaar dat ik je doodwenste
. Omdat het namelijk niet-z-heel-serieus was.
![]()
![]()
Uiteraard. Je snapt dat ik daar geen flikker van geloof.quote:
Als ik het niet doe, blijft de lucht langer hangen en krijg ik een huilerig kind omdat na verloop van tijd die poep echt wel gaat invretenquote:
Haren stationquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lool!
http://instagram.com/p/P1x5fngurj/
Then again; jij liever dan ikquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, blijft de lucht langer hangen en krijg ik een huilerig kind omdat na verloop van tijd die poep echt wel gaat invretenBovendien is zo'n luier makkelijker te verschonen direct na de daad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |