quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Jeffrey, hej Generals al geïnstalleerd?
Burgemeester is best een toffe gozer ja, aantal keer al gezien gesproken, gelukkig ook bij positieve dingenquote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het wordt een feest hè, dat is mooi positief voor HaaksbergenMet een kleurrijk gezelschap
En 31, ik zou willen dat ik het over kon doenEn de burgemeester vindt het prima hoor
Hoe heette die lokale omroep ook alweer?quote:Op zondag 23 september 2012 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Burgemeester is best een toffe gozer ja, aantal keer al gezien gesproken, gelukkig ook bij positieve dingen
Ach, en voor echt een groot feest kan ik altijd nog de lokale media aan het werk zetten (ja, want dan heb je veel luisteraars enzo)
Ik ook nog niet. Was om 3 uur wakker en moest moeite doen om alles binnen te houden.quote:
Whehe wij waren om 6u thuis. Om 13.30 wakker en lam voetbal gekeken.quote:Op zondag 23 september 2012 19:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Was om 3 uur wakker en moest moeite doen om alles binnen te houden.
Leuk meisje achter de bar in de Rits. Zo'n fijne 60's look.
Ja. We zijn naar Merlijn geweest nog. Goed vermaakt wel. Was goed zat.quote:Op zondag 23 september 2012 19:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Whehe wij waren om 6u thuis. Om 13.30 wakker en lam voetbal gekeken.
Joah is wel n leuk dingNog vermaakt gister?
quote:Op zondag 23 september 2012 18:55 schreef rulerofdeath het volgende:
Jeffrey, hej Generals al geïnstalleerd?
Kom rellen op de laptop dan.quote:Op zondag 23 september 2012 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit nu op de laptop en daar stond Generals nog op. Moet het op de pc nog doen. Komt goed.
Gaat niet lukken met muispad. Morgen even kijken of er nog een laser muis ligt.quote:Op zondag 23 september 2012 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom rellen op de laptop dan.
Dus vanavond ook niet rellen op de pc?quote:Op zondag 23 september 2012 19:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gaat niet lukken met muispad. Morgen even kijken of er nog een laser muis ligt.
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter joh relnichtquote:
Nee ga ff tv kijkenquote:Op zondag 23 september 2012 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus vanavond ook niet rellen op de pc?
ohquote:Op zondag 23 september 2012 19:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je slaat nog geen deuk in een pakje boter joh relnicht
Troel, heb jij Generals al geïnstalleerd?quote:
Nee, ik heb ook echt geen flauw idee wat het isquote:Op zondag 23 september 2012 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Troel, heb jij Generals al geïnstalleerd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Generalsquote:Op zondag 23 september 2012 20:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook echt geen flauw idee wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |