even wat trekdrop eten, dan komt het in de buurtquote:
Deamtah. Gaat richting harenquote:
Wat is datquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Er is nog voldoende plek mensen.
[ afbeelding ]
Lekkere begraafplaats dan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met al die doodsverwensingen hier.
En? Heeft hij je al gehosseld?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Niet zeggen he. Even kijken of hij mij gaat hosselen.
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Heeft hij je al gehosseld?
Neequote:Op vrijdag 21 september 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En? Heeft hij je al gehosseld?
Whehehehe. Lachen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Lool!
http://instagram.com/p/P1x5fngurj/
Ze is ook nog eens heel lelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:55 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien houdtie niet van weduwes
Takes one to know one zeggen ze wel eens. Daarom mogen wij als lelijkerds rustig ons uitspreken over andere lelijkerdsquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daar durf ik niets over te zeggen, ik ben ook heel lelijk
Hoi Tukkerquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef HardcoreServier het volgende:
Ik hoorde dat ik iemand hier om moet leggen?
Turken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt toch wel een mening over iets dat je wel of niet mooi vindt? Daar doet je eigen uiterlijk niks aan af.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mensen moeten wel echt heel erg lelijk zijn wil ik zeggen dat ze lelijk zijn, gezien ik zelf ook niet moeders mooiste ben. Hoewel, mijn broers zijn ook niet heel knap... Eigenlijk ben ik wel mijn moeders mooiste, maar daar houdt het ook wel mee opquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mening over iets dat je wel of niet mooi vindt? Daar doet je eigen uiterlijk niks aan af.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:03 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar mensen moeten wel echt heel erg lelijk zijn wil ik zeggen dat ze lelijk zijn, gezien ik zelf ook niet moeders mooiste ben. Hoewel, mijn broers zijn ook niet heel knap... Eigenlijk ben ik wel mijn moeders mooiste, maar daar houdt het ook wel mee op
quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Sorry
. Je zegt het zo grappig.
Een echte heer is het altijd eens met de dame, dus, yup.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:57 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
quote:
ja, ik had het er ook al opstaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ondertussen in Haren:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren
Merhablablaquote:
Chrome.quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ja hoi
update voor IE is binnen, gebruik die browser al sinds het begin; gewoon gemakzucht
maar welke is beter/sneller; Opera, Firefox of Chrome?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klapt een auto hard op een boom recht voor m'n neus, damn
Yes, derde proef rally.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
onbenullig (hard) rijden en controle verloren?
vorig jaar ook eentje volle bak op een stalen paal zien klappen, gelukkig met rijders alles in orde maar auto en paal zaten muurvastquote:
Ja gericht schieten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |