Dat is hij ook niet. Ik heb al eens geprobeerd hem te verkopen op Marktplaats. Was toen best een heisa over. Blijkbaar waarderen mensen dat niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg aardig. Ik vind jouw broertje niet aardig.
Norich is een man waarmee je samen steekspellen doet? Leuk, hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doorgaans alleen, maar ik sta voor veel open. Norich (stamgast hier) kan dat bevestigen.Dus met andere mannen of in een middeleeuwse setting behoort tot de mogelijkheden wat mij betreft.
Was dat voor of nadat je een feestje op facebook aankondigde?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:25 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Dat is hij ook niet. Ik heb al eens geprobeerd hem te verkopen op Marktplaats. Was toen best een heisa over. Blijkbaar waarderen mensen dat niet.
Ik heb geen Facebook.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je een feestje op facebook aankondigde?
Huuuuuuuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je een feestje op facebook aankondigde?
Nee, Norich is een vrouw.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:26 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Norich is een man waarmee je samen steekspellen doet? Leuk, hoor. Heb je ook een harnas en zwaard en zo?
Oh. Norich is wel een mannennaam en hoe je het bracht leek het net alsof je met mannen speeltquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Norich is een vrouw.Ik heb geen harnas aan, want ik word nooit gestoken. Omdat superpowers. Norich draagt altijd een harnas, zij heeft namelijk statistisch gezien de grootste kans gestoken te worden.
Omdat ze het dichts bij Redbaron staat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, Norich is een vrouw.Ik heb geen harnas aan, want ik word nooit gestoken. Omdat superpowers. Norich draagt altijd een harnas, zij heeft namelijk statistisch gezien de grootste kans gestoken te worden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze het dichts bij Redbaron staat?
Dat is toch die jongen die alleen maar over zijn vrachtwagen praat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Omdat ze het dichts bij Redbaron staat?
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die alleen maar over zijn vrachtwagen praat?
Klaagt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die alleen maar over zijn vrachtwagen praat?
Jup ik bevestig dat, enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doorgaans alleen, maar ik sta voor veel open. Norich (stamgast hier) kan dat bevestigen.Dus met andere mannen of in een middeleeuwse setting behoort tot de mogelijkheden wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |