Kameraad heeft toen dat ongeluk gefilmd waar die vrouw uit enter is overleden. Heel naar om te zien. Ik ga het niet delen want wil het niet online hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vorig jaar ook eentje volle bak op een stalen paal zien klappen, gelukkig met rijders alles in orde maar auto en paal zaten muurvast
quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik ga maar eens pitten
kusjes voor iedereen
Sorry, m'n moeder was weer ontsnapt!quote:
Kan ik haar bezemsteel een keer lenen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry, m'n moeder was weer ontsnapt!
Nee idd. Maar goed ook.quote:
Ja domme geregeld. Maar geen excuus voor die rellen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:30 schreef ACT-F het volgende:
Wat een vergissing van de burgemeester om eerst te vertellen dat ze op het voetbalveld terecht kunnen en vervolgens het feest op het voetbalveld af te lasten op het moment dat het druk begint te worden in Haren. Tja, dan blijven ze in de wijk
Hooligans hadden al aangegeven die kant op te komen, dus je kon erop wachten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja domme geregeld. Maar geen excuus voor die rellen.
Ja, ten eerste is hij verantwoordelijk voor de openbare orde, en met zijn beslissing heeft hij zelfs schuld dat de menigte in de wijk is gebleven en niet naar een voetbalveld is gedirigeerd waar ze minder schade kunnen aanrichten en beter controleerbaar zijn. Die vent mag opstappen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
Ja, ga de burgemeester even de schuld geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |