Typisch vrouwen, kunnen hun bakkes nog geen minuut dicht houdenquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Typisch vrouwen, kunnen hun bakkes nog geen minuut dicht houden
Ha skatquote:
In een normale samenleving zou een burgemeester hier zich geen zorgen over hoeven te maken. Het lijkt nu of jij de acties van die lui goed praat door het falen van de burgemeester er bij te pakken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hooligans hadden al aangegeven die kant op te komen, dus je kon erop wachten.
[..]
Ja, ten eerste is hij verantwoordelijk voor de openbare orde, en met zijn beslissing heeft hij zelfs schuld dat de menigte in de wijk is gebleven en niet naar een voetbalveld is gedirigeerd waar ze minder schade kunnen aanrichten en beter controleerbaar zijn. Die vent mag opstappen wat mij betreft.
Poppedopquote:
Ik roep nergens dat ik die acties goedkeur, maar als je weet dat er hooligans jouw kant opkomen dan moeten de alarmbellen rinkelen en gelijke maatregelen getroffen worden als een voetbalwedstrijd. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd FC Twente - FC Utrecht organiseren met een paar man politie en dat ook nog eens in een woonwijk?quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:55 schreef Daywalk3r het volgende:
In een normale samenleving zou een burgemeester hier zich geen zorgen over hoeven te maken. Het lijkt nu of jij de acties van die lui goed praat door het falen van de burgemeester er bij te pakken.
Fijne schoonheidsslaapquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga maar slapen. Laptop loopt ook maar wat te kutten![]()
Trusten
Over die hooligans had ik eerder nog niet gelezen. Mijn idee zou zijn om de feestende personsn te isoleren op een snel maar goed georganiseerd feest. En degene die problemen zoeken (waaronder de hooligans) de knieschijven kapot schieten en lekker laten liggen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik roep nergens dat ik die acties goedkeur, maar als je weet dat er hooligans jouw kant opkomen dan moeten de alarmbellen rinkelen en gelijke maatregelen getroffen worden als een voetbalwedstrijd. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd FC Twente - FC Utrecht organiseren met een paar man politie en dat ook nog eens in een woonwijk?
Alsof ze die nodig heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Dat was aanvankelijk ook de bedoeling, maar dat lasten ze op een verkeerd moment afquote:Op zaterdag 22 september 2012 01:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Over die hooligans had ik eerder nog niet gelezen. Mijn idee zou zijn om de feestende personsn te isoleren op een snel maar goed georganiseerd feest. En degene die problemen zoeken (waaronder de hooligans) de knieschijven kapot schieten en lekker laten liggen.
Begon bij de pers? Media is breder dan pers alleen, met social media is iedereen een beetje pers. Je kunt als pers niet slapen, terwijl er op internet overduidelijk iets gaande is.quote:Vanavond was het dan heel slecht geregeld, maar het begon bij de pers en eindigde in chaos en degene die je daar op aan moet kijken voor de ik toch degene die de daadwerkelijke oorzaak gemaakt hebben. De herrieschoppers. En die mogen ze van mij neerknuppelen.
Ja ik bedoelde ook de media in het algemeen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat was aanvankelijk ook de bedoeling, maar dat lasten ze op een verkeerd moment afEn konden ze maar schieten, dan was dat al gebeurd bij voetbalwedstrijden en was de wereld nu een stuk beter
[..]
Begon bij de pers? Media is breder dan pers alleen, met social media is iedereen een beetje pers. Je kunt als pers niet slapen, terwijl er op internet overduidelijk iets gaande is.
Geen rally?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Joo lui
Straks pilsen in Almelo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |