SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Ja hallo dit is het stereotype zolderkamer LARP nerd...quote:Op donderdag 20 september 2012 19:26 schreef maurisioo het volgende:
Heeft iemand die groepsfoto van tweakers minecraft meeting nog?
wat?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja hallo dit is het stereotype zolderkamer LARP nerd...
Ik barst niet van het zelfvertrouwen, maar ik zie er wel stukken beter uit dan het (enige) meisje daarquote:
Nah deze heeft wel een breder gezichtquote:Op donderdag 20 september 2012 19:30 schreef MineraalWater het volgende:
Die ghostt4il lijkt op flodder (helemaal rechts.)
enige meisjequote:Op donderdag 20 september 2012 19:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Rvdm88 is echt lekker...
Die snorquote:Op donderdag 20 september 2012 19:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vogelkooi lijkt IRL heel erg op die appel
Ik ben ontzettend lelijk. Mij wil je niet op een meeting zien.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo lelijk
Zijn jullie ook zo lelijk?
Nee, ik lijk op die Milenco. Die.is toch wel prima?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Lorrelies het volgende:
Die lachquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ik lijk op die Milenco. Die.is toch wel prima?
No pedoquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie wordt spontaan homo zodra hij mij ziet
geen idee, ik val niet op jongensquote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Lorrelies het volgende:
Dat 1e plaatje doet me denken aan dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
Deze zijn voor aldie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze voor Vogelkooi:
[ afbeelding ]
Wow, die foto's zijn best mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
Deze zijn voor aldie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze voor Vogelkooi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wow, die foto's zijn best mooi
Ben jij van die andrelon reclame?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef maurisioo het volgende:
Mensen, ik moet jullie wat bekennen. Ik was ook op die meet.
Ik heet eigenlijk Slayerizer.
Vertel het haar maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rvdm88, mysterieus als een tedere bloem, een zonnestraal, de maneschijn
Wat een schatje
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vertel het haar maar.
https://twitter.com/rvdm88
quote:Anyone who wants to see all the photos i took at the Haarzuilens Elf FantasyFair, you can get them here: bit.ly/JhALyW
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haal maar gewoon weg anders
Sound check voor #haren.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:03 schreef Lorrelies het volgende:
Wat een herrie buiten, net alsof iemand z'n geluidsinstallatie in de tuin heeft gezet en hardcore afspeelt
hey sting ik had t al weggehaald?quote:
Owh beschouw je me nu?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:06 schreef Mordecai het volgende:
Nog van voor Bobber, geniale tijd ^^
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 20:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
WAS HET VOOR DIE TIJD BETER?!
Die poep hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 20:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hey sting ik had t al weggehaald?
Ooowhquote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die poep hoor
Goed idee ik heb ook nog een zak liggen!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
Magnetronpopcorn is echt n van de beste uitvindingen ooit.
Echt heerlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goed idee ik heb ook nog een zak liggen!Hebben jullie nog suggesties voor een film die ik erbij kan zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik vertaal het even:quote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef bobbernaut het volgende:
Heb alleen nog nooit een vriending gehad![]()
![]()
Want toen mijn vrienden er een hadden werden ze nichterig.
Niet eens!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik vertaal het even:
Niemand wilde met bobber
Die muziek is echt veel te positief voor Mscholquote:
Die kan je huren in Zoetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zag vandaag op weg naar Leiden een Amerikaanse schoolbus
Die dingen zijn geinig.
quote:Die folgende Sendung wurde von Mller , Tecon GmbH via DHL am 19.09.2012
versendet.
Wenn Sie den Status Ihrer Sendung verfolgen mchten, kontaktieren Sie bitte Ihre zustndige DHL Kunden Stelle oder besuchen Sie folgende DHL Webseite unter http://www.dhl.de/
Woooooow cool!!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef Mender het volgende:
Dit was het uitzicht wat ik had vanuit het hotel de dag voordat we verder gingen naar New York. (in 2010)
[ afbeelding ]
Hele dag liedjes zingen en dansenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil wel eens 1 maand op een Amerikaanse school zittenKijken hoe het nou echt is
Precies hetzelfde als onze high schools hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil wel eens 1 maand op een Amerikaanse school zittenKijken hoe het nou echt is
LOL! Even afkloppen want ik krijg ook mijn cijfer deze week. Was echt zo'n kut toets. In de praktijk gaat het prima maar als je me om de regeltjes gaat vragen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
Een goede vriendin van mij is gezakt voor een Nederlands toets op haar HBO opleiding. Vind het heel rot voor haar dus ik probeerde haar wat op te beuren... typte ze net "trouwma" i.p.v. "trauma" en toen had ik wel even zoiets van: oh dear...
Het is niet echt haar ding
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
Een goede vriendin van mij is gezakt voor een Nederlands toets op haar HBO opleiding. Vind het heel rot voor haar dus ik probeerde haar wat op te beuren... typte ze net "trouwma" i.p.v. "trauma" en toen had ik wel even zoiets van: oh dear...
Het is niet echt haar ding
CMD doet nu aan Nederlands toetsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL! Even afkloppen want ik krijg ook mijn cijfer deze week. Was echt zo'n kut toets. In de praktijk gaat het prima maar als je me om de regeltjes gaat vragen.
Zo doe ik het sinds kortquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Lorrelies het volgende:
Tja... :c
Het is wel een kwestie van oefenen. Maar sommige dingen blijven wel kut
Ik moet altijd nadenken bij:
"Word je..."
Ik probeer nu te onthouden dat wanneer je "je" kunt vervangen door "jij", het dan met een d is, en anders met een t erachterquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo doe ik het sinds kort
Je smurft
Smurf jij?
Ik weet het, kansloos, maar het werkt wel
Ja zo heb ik het ook geleerd geloof ik ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik probeer nu te onthouden dat wanneer je "je" kunt vervangen door "jij", het dan met een d is, en anders met een t erachter
Ik geloof dat het niet verplicht is (weet niet zeker....) maar wel aangeradenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand of je ING wachtwoord een hoofdletter moet bevatten?
Heb namelijk mijn wachtwoord al 2x ingevuld.
Heeft mn moeder ook gehad, Moest ze 2 dagen wachten voordat ze weer kon bankieren.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
Uw toegang tot Mijn ING is geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Inlogcodes vergeten?'. U vindt deze link onderaan de pagina.
kakzooi net nieuwe tan codes binnen flikkerbende
Oh god dat heb ik ook wel eens gehad ja. Moet je nieuwe aanvragen en het dan op de bank ophalenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
Uw toegang tot Mijn ING is geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Inlogcodes vergeten?'. U vindt deze link onderaan de pagina.
kakzooi net nieuwe tan codes binnen flikkerbende
Ik ook maar heb een nieuwe mobiel maar ik heb verdomme geen tijd om naar het postkantoor te gaan aangezien ik 40 uur in de week moet werken en het postkantoor om 5 uur dicht zit.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh god dat heb ik ook wel eens gehad ja. Moet je nieuwe aanvragen en het dan op de bank ophalen
En tan codes krijg ik via sms binnen
Oh lekker irritantquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ook maar heb een nieuwe mobiel maar ik heb verdomme geen tijd om naar het postkantoor te gaan aangezien ik 40 uur in de week moet werken en het postkantoor om 5 uur dicht zit.
Ja!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
CMD doet nu aan Nederlands toetsen?
Ik zie niets.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben aan het tekenen geslagen, ben eventjes met wat gotische vormen beziggeweest, en een driepas heb weten te maken, ik er niet in slaag om hem precies zo na te tekenen
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben even weg en jullie stalken meteen een chick van Tweakers wat is deze..
Ze is al geclaimed, sry broquote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben even weg en jullie stalken meteen een chick van Tweakers wat is deze..
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Flodder, als jij ooit in je leven een kerk bouwt/ontwerpt, dan ga ik er een keer langs
"Kijk, hier heb je bogen. En hier! En zie je die daar ook? En dat glas dan? En dt glas? Kijk nog meer prachtige gotische bogen! En en en dit!"quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat wordt de langste rondleiding ooit.
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
"Kijk, hier heb je bogen. En hier! En zie je die daar ook? En dat glas dan? En dt glas? Kijk nog meer prachtige gotische bogen! En en en dit!"
beter ga je vanaf t Hoofdstation (Groningen CS) gelijk door naar Delfzijl, dan pik ik je daar wel opquote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
wie betaalt de reis, dan kom ik wel meeten in haren
Daar ben ik geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Lorrelies het volgende:
Dit is zo mooi.
http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
Ik ookquote:
wie betaalt de rit den haag - groningen CS ?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
beter ga je vanaf t Hoofdstation (Groningen CS) gelijk door naar Delfzijl, dan pik ik je daar wel op
Ik ging op dat trappetje zitten dat je meteen ziet als je die link opent, omdat ik kapot was van de hele dag door Rome sjouwen. Ze keken me boos aan maar zeiden nietsquote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ookBest wel adembenemend als je daar binnen stapt... (alleen mag je er niet ademen want dan wordt je meteen door een bewaker voor je kop geslagen
)
Nou ja ik overdrijf, maar niet heel erg
Eerst was ik een beetje als: "wow; nice" maar nadat de plaatselijke monnik een uur lang liep te praten over die dingen was ik het wel een beetje beu.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ookBest wel adembenemend als je daar binnen stapt... (alleen mag je er niet ademen want dan wordt je meteen door een bewaker voor je kop geslagen
)
Nou ja ik overdrijf, maar niet heel erg
Studenten ov bitch.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wie betaalt de rit den haag - groningen CS ?
prft. Wat een klein dingetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Flodder450 het volgende:
Dit is trouwens de Kerk waarmee het gebrek van deze gek begon, altijd uitzicht op vanuit mn slaapkamer
[ afbeelding ]
Zo gaaf
mooie kandidaat voor dirt variant in MCquote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Flodder450 het volgende:
Dit is trouwens de Kerk waarmee het gebrek van deze gek begon, altijd uitzicht op vanuit mn slaapkamer
[ afbeelding ]
Zo gaaf
Ik wil liever dat uit de losse hand kunnen tekenen dan een kerk raamquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Da's het plafond van de Sant' Ignazio.
Daaaaaamnquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Da's het plafond van de Sant' Ignazio.
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHHquote:We regret to inform you that due to the unexpected circumstances we are unable to provide you the following egood: Torchlight II Steam Key Pre-Order. Unfortunately the supplier has not provided us the egoods just in time. We want to offer you 3 possibilities to solve this situation:
- waiting for a new delivery (estimated time 10.10.2012)
- get a reward points in the same value
- get a the full refund
As apologies here we provide 5% discount coupon: code
We are ashamed that such situation has occur.
Let us know about your decision and accept our sincerest apologise for this situation
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHH
Oh die heb ik al gepreloadquote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]dat krijg je met die Russische import
Denk dat ik torchlight maar een keer in een sale haal. Ben nog niet overtuigt
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
Flodder is in de verkeerde tijd geboren.
bitch pleasequote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHH
oh dear ik quote mezelf maar goedquote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maar het is sowieso wel jammer dat er zo weinig bewaard is gebleven van 'vroeger'. Ik vond de gebouwen (ondanks weinig interesse voor geschiedenis en architectuur) toch wel echt mooier dan nu
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bitch please![]()
moet je maar niet zo'n goedkope hendrik zijn
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
oh dear ik quote mezelf maar goed
Bijvoorbeeld... dt noemen ze nu een kasteel
[ afbeelding ]
Dat is toch lelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De teeeeering, wat is dat voor ondingquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch lelijk?
In mijn vorige woonplaats hadden ze een nieuwe wijk met nieuwbouw neergezet, met o.a. zo'n gehucht :/ Dat noemden ze ook serieus Kasteel nogwat. Het was gewoon een blokkendoos met een sloot eromheenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De teeeeering, wat is dat voor onding
Want wij kunnen nu geen mooie gebouwen meer maken zeker. Je bent nu monumentale gebouwen van vroeger (Die er overigens voor een heel groot deel nog zijn) met normale gebouwen van nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch lelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, het kan altijd nog erger, dit is hoe het was:quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats hadden ze een nieuwe wijk met nieuwbouw neergezet, met o.a. zo'n gehucht :/ Dat noemden ze ook serieus Kasteel nogwat. Het was gewoon een blokkendoos met een sloot eromheen
Ok okquote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Update jij "hallo ik ben van de politie" eens
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Want wij kunnen nu geen mooie gebouwen meer maken zeker. Je bent nu monumentale gebouwen van vroeger (Die er overigens voor een heel groot deel nog zijn) met normale gebouwen van nu.Dit is beter vergelijkingsmateriaal.
Ja dat ziet er beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Luister Thrift Shop uit die playlist.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Update jij "hallo ik ben van de politie" eens
Het gevoel is wederzijds.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb eens van vogels gezelschap mogen genieten. Was best leuk, doen we vaker
Geen bloed of flatsquote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAH
ALS JE OP MUIZEN STAMPT HOOR JE FLATS EN ZIE JE BLOED OP DE GROND
Moet je eens op en slak gaan staan, met je blote voeten en net wakker.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAH
ALS JE OP MUIZEN STAMPT HOOR JE FLATS EN ZIE JE BLOED OP DE GROND
Oh gatverredamme, dat vind ik al ranzig genoeg als ik er overheen rijdt of met mijn schoen op sta... arme slakjes ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet je eens op en slak gaan staan, met je blote voeten en net wakker.
quote:Ben een paar nummers kwijd dus wil iedereen even in en prive berichtje zijn nummer sturen
Lastig dat. Van de 5 mensen van wie ik het weet, waarmee ik op TL heb gezeten, zijn er 2 op HBO beland en 3 op WO.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
Volgens mij heeft echt niemand die ik ooit gekend heb op school het boven de MBO geschopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef MineraalWater het volgende:
Oh vandaag iphone 5?Waar is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Oh vandaag iphone 5?WooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is dat ene pakketje eigenlijk omcirkeld/t?
Een vriend van die gast die het had geupload dacht dat dat zijn pakketje wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wooow
Waarom is dat ene pakketje eigenlijk omcirkeld/t?
Oh vandaag iphone 5?apple-vee gaat hun geld weer uitweggeven hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
apple-vee gaat hun geld weer uitweggeven hoor..
volgens mij officieel niet, maar ligt ook beetje aan de chauffeurquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bieden ze die bij de buren aan?
Hmmm...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij officieel niet, maar ligt ook beetje aan de chauffeur
die vergelijkende reclame? of 1 die hier op tv is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt heheb je die nieuwe reclame gezien van de S3?
plak een briefje op de deur en kijk of hij het alsnog afgeeft bij buren...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmm...
Het thuisfront verlaat dacht ik om drie uur het huis, dus dat zal morgen worden
Hmm, wel eens eerder gedaan maar die werken ook fulltime. Wel eens gevraagd om bij het oude besje schuin tegenoveraf te leveren, maar dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
plak een briefje op de deur en kijk of hij het alsnog afgeeft bij buren...
Je gaat soms wel over the topquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef SosuaCafe het volgende:
Dan laat je de huishouding toch gewoon tekenen. Doe ik ook altijd.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je gaat soms wel over the top
Ja maar als je het niet bescheidener houdt dan trapt niemand er in.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets met pot calling the kettle black.
je miste de t, gemiste kansquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
hihi
Serieus trouwens?
Ik vind dat er hele gave dingen tussen zittenquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil bijna alles van deze site wel hebben.
http://hackerthings.com/
I'm a nerd.
Hmmmquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil bijna alles van deze site wel hebben.
http://hackerthings.com/
I'm a nerd.
intressant..quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik denk dat de Fluxcarburateur een venturi-breuk bij het membraanframepje heeft, in combinatie met schroefslijtage kan de axiale stationair-pin op de lavastraal-jet rusten.
Dan doettie niks anders dan toeteren, ja.
Duur grapje voor mevrouw
Hmm ja, maar we weten niet precies hoe oud hij was. De 11-4 GHY serie had hem trouwens experimenteel nog een paar jaar, dus het kan ook uit die batch komen ofc. (haha komen)quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Dan heeft ze wel een oud model Fluxcarburateur, sinds 4 jaar is dat probleem in nieuwe modellen niet meer voorgekomen. Ik zou het probleem eerder zoeken in de lineare PSU controller. Op nano niveau kan een klein schuurtje al zorgen voor grote problemen.
Dus jij hebt al 10 jaar niet gepoept? Da's wel lastig.quote:
Borderlands 2 heb ik net besteld, komt morgen. Geen zin om die 5 minuten naar de winkel te fietsen.quote:
Is ook goedkoper onlinequote:Op vrijdag 21 september 2012 13:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Borderlands 2 heb ik net besteld, komt morgen. Geen zin om die 5 minuten naar de winkel te fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |