Oh die heb ik al gepreloadquote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]dat krijg je met die Russische import
Denk dat ik torchlight maar een keer in een sale haal. Ben nog niet overtuigt
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
Flodder is in de verkeerde tijd geboren.
bitch pleasequote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHH
oh dear ik quote mezelf maar goedquote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maar het is sowieso wel jammer dat er zo weinig bewaard is gebleven van 'vroeger'. Ik vond de gebouwen (ondanks weinig interesse voor geschiedenis en architectuur) toch wel echt mooier dan nu
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bitch please![]()
moet je maar niet zo'n goedkope hendrik zijn
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
oh dear ik quote mezelf maar goed
Bijvoorbeeld... dít noemen ze nu een kasteel
[ afbeelding ]
Dat is toch lelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De teeeeering, wat is dat voor ondingquote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch lelijk?
In mijn vorige woonplaats hadden ze een nieuwe wijk met nieuwbouw neergezet, met o.a. zo'n gehucht :/ Dat noemden ze ook serieus Kasteel nogwat. Het was gewoon een blokkendoos met een sloot eromheenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
De teeeeering, wat is dat voor onding
Want wij kunnen nu geen mooie gebouwen meer maken zeker. Je bent nu monumentale gebouwen van vroeger (Die er overigens voor een heel groot deel nog zijn) met normale gebouwen van nu.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch lelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, het kan altijd nog erger, dit is hoe het was:quote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats hadden ze een nieuwe wijk met nieuwbouw neergezet, met o.a. zo'n gehucht :/ Dat noemden ze ook serieus Kasteel nogwat. Het was gewoon een blokkendoos met een sloot eromheen
Ok okquote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Update jij "hallo ik ben van de politie" eens
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Want wij kunnen nu geen mooie gebouwen meer maken zeker. Je bent nu monumentale gebouwen van vroeger (Die er overigens voor een heel groot deel nog zijn) met normale gebouwen van nu.Dit is beter vergelijkingsmateriaal.
Ja dat ziet er beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Luister Thrift Shop uit die playlist.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Update jij "hallo ik ben van de politie" eens
Het gevoel is wederzijds.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb eens van vogels gezelschap mogen genieten. Was best leuk, doen we vaker
Geen bloed of flatsquote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAH
ALS JE OP MUIZEN STAMPT HOOR JE FLATS EN ZIE JE BLOED OP DE GROND
Moet je eens op en slak gaan staan, met je blote voeten en net wakker.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HAH
ALS JE OP MUIZEN STAMPT HOOR JE FLATS EN ZIE JE BLOED OP DE GROND
Oh gatverredamme, dat vind ik al ranzig genoeg als ik er overheen rijdt of met mijn schoen op sta... arme slakjes ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet je eens op en slak gaan staan, met je blote voeten en net wakker.
quote:Ben een paar nummers kwijd dus wil iedereen even in en prive berichtje zijn nummer sturen
Lastig dat. Van de 5 mensen van wie ik het weet, waarmee ik op TL heb gezeten, zijn er 2 op HBO beland en 3 op WO.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
Volgens mij heeft echt niemand die ik ooit gekend heb op school het boven de MBO geschopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef MineraalWater het volgende:
Oh vandaag iphone 5?Waar is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Oh vandaag iphone 5?WooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is dat ene pakketje eigenlijk omcirkeld/t?
Een vriend van die gast die het had geupload dacht dat dat zijn pakketje wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wooow
Waarom is dat ene pakketje eigenlijk omcirkeld/t?
Oh vandaag iphone 5?apple-vee gaat hun geld weer uitweggeven hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
apple-vee gaat hun geld weer uitweggeven hoor..
volgens mij officieel niet, maar ligt ook beetje aan de chauffeurquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bieden ze die bij de buren aan?
Hmmm...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij officieel niet, maar ligt ook beetje aan de chauffeur
die vergelijkende reclame? of 1 die hier op tv is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt heheb je die nieuwe reclame gezien van de S3?
plak een briefje op de deur en kijk of hij het alsnog afgeeft bij buren...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmm...
Het thuisfront verlaat dacht ik om drie uur het huis, dus dat zal morgen worden
Hmm, wel eens eerder gedaan maar die werken ook fulltime. Wel eens gevraagd om bij het oude besje schuin tegenoveraf te leveren, maar dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
plak een briefje op de deur en kijk of hij het alsnog afgeeft bij buren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |