Oh gatverredamme, dat vind ik al ranzig genoeg als ik er overheen rijdt of met mijn schoen op sta... arme slakjes ookquote:Op donderdag 20 september 2012 23:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Moet je eens op en slak gaan staan, met je blote voeten en net wakker.
quote:Ben een paar nummers kwijd dus wil iedereen even in en prive berichtje zijn nummer sturen
Lastig dat. Van de 5 mensen van wie ik het weet, waarmee ik op TL heb gezeten, zijn er 2 op HBO beland en 3 op WO.quote:Op donderdag 20 september 2012 23:59 schreef -Datdus- het volgende:
Volgens mij heeft echt niemand die ik ooit gekend heb op school het boven de MBO geschopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:06 schreef MineraalWater het volgende:
Oh vandaag iphone 5?Waar is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Oh vandaag iphone 5?WooowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is dat ene pakketje eigenlijk omcirkeld/t?
Een vriend van die gast die het had geupload dacht dat dat zijn pakketje wasquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wooow
Waarom is dat ene pakketje eigenlijk omcirkeld/t?
Oh vandaag iphone 5?apple-vee gaat hun geld weer uitweggeven hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
apple-vee gaat hun geld weer uitweggeven hoor..
volgens mij officieel niet, maar ligt ook beetje aan de chauffeurquote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bieden ze die bij de buren aan?
Hmmm...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij officieel niet, maar ligt ook beetje aan de chauffeur
die vergelijkende reclame? of 1 die hier op tv is?quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt heheb je die nieuwe reclame gezien van de S3?
plak een briefje op de deur en kijk of hij het alsnog afgeeft bij buren...quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hmmm...
Het thuisfront verlaat dacht ik om drie uur het huis, dus dat zal morgen worden
Hmm, wel eens eerder gedaan maar die werken ook fulltime. Wel eens gevraagd om bij het oude besje schuin tegenoveraf te leveren, maar dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 21 september 2012 10:21 schreef mschol het volgende:
[..]
plak een briefje op de deur en kijk of hij het alsnog afgeeft bij buren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |