beter ga je vanaf t Hoofdstation (Groningen CS) gelijk door naar Delfzijl, dan pik ik je daar wel opquote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef mschol het volgende:
wie betaalt de reis, dan kom ik wel meeten in haren
Daar ben ik geweest.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef Lorrelies het volgende:
Dit is zo mooi.
http://www.vatican.va/various/cappelle/sistina_vr/index.html
Ik ookquote:
wie betaalt de rit den haag - groningen CS ?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:36 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
beter ga je vanaf t Hoofdstation (Groningen CS) gelijk door naar Delfzijl, dan pik ik je daar wel op
Ik ging op dat trappetje zitten dat je meteen ziet als je die link opent, omdat ik kapot was van de hele dag door Rome sjouwen. Ze keken me boos aan maar zeiden nietsquote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ookBest wel adembenemend als je daar binnen stapt... (alleen mag je er niet ademen want dan wordt je meteen door een bewaker voor je kop geslagen
)
Nou ja ik overdrijf, maar niet heel erg
Eerst was ik een beetje als: "wow; nice" maar nadat de plaatselijke monnik een uur lang liep te praten over die dingen was ik het wel een beetje beu.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ookBest wel adembenemend als je daar binnen stapt... (alleen mag je er niet ademen want dan wordt je meteen door een bewaker voor je kop geslagen
)
Nou ja ik overdrijf, maar niet heel erg
Studenten ov bitch.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wie betaalt de rit den haag - groningen CS ?
prft. Wat een klein dingetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Flodder450 het volgende:
Dit is trouwens de Kerk waarmee het gebrek van deze gek begon, altijd uitzicht op vanuit mn slaapkamer
[ afbeelding ]
Zo gaaf
mooie kandidaat voor dirt variant in MCquote:Op donderdag 20 september 2012 22:43 schreef Flodder450 het volgende:
Dit is trouwens de Kerk waarmee het gebrek van deze gek begon, altijd uitzicht op vanuit mn slaapkamer
[ afbeelding ]
Zo gaaf
Ik wil liever dat uit de losse hand kunnen tekenen dan een kerk raamquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Da's het plafond van de Sant' Ignazio.
Daaaaaamnquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Da's het plafond van de Sant' Ignazio.
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHHquote:We regret to inform you that due to the unexpected circumstances we are unable to provide you the following egood: Torchlight II Steam Key Pre-Order. Unfortunately the supplier has not provided us the egoods just in time. We want to offer you 3 possibilities to solve this situation:
- waiting for a new delivery (estimated time 10.10.2012)
- get a reward points in the same value
- get a the full refund
As apologies here we provide 5% discount coupon: code
We are ashamed that such situation has occur.
Let us know about your decision and accept our sincerest apologise for this situation
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHH
Oh die heb ik al gepreloadquote:Op donderdag 20 september 2012 22:56 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]dat krijg je met die Russische import
Denk dat ik torchlight maar een keer in een sale haal. Ben nog niet overtuigt
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef -Datdus- het volgende:
Flodder is in de verkeerde tijd geboren.
bitch pleasequote:Op donderdag 20 september 2012 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
GODVER WOEOEOEAAAAARRRRGGHGHGHGHHGGGHHHH
oh dear ik quote mezelf maar goedquote:Op donderdag 20 september 2012 23:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maar het is sowieso wel jammer dat er zo weinig bewaard is gebleven van 'vroeger'. Ik vond de gebouwen (ondanks weinig interesse voor geschiedenis en architectuur) toch wel echt mooier dan nu
quote:Op donderdag 20 september 2012 23:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
bitch please![]()
moet je maar niet zo'n goedkope hendrik zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |