Ooowhquote:Op donderdag 20 september 2012 20:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die poep hoor
Goed idee ik heb ook nog een zak liggen!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
Magnetronpopcorn is echt één van de beste uitvindingen ooit.
Echt heerlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 20:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goed idee ik heb ook nog een zak liggen!Hebben jullie nog suggesties voor een film die ik erbij kan zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik vertaal het even:quote:Op donderdag 20 september 2012 20:51 schreef bobbernaut het volgende:
Heb alleen nog nooit een vriending gehad![]()
![]()
Want toen mijn vrienden er een hadden werden ze nichterig.
Niet eens!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik vertaal het even:
Niemand wilde met bobber
Die muziek is echt veel te positief voor Mscholquote:
Die kan je huren in Zoetje.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:05 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zag vandaag op weg naar Leiden een Amerikaanse schoolbus
Die dingen zijn geinig.
quote:Die folgende Sendung wurde von Müller , Tecon GmbH via DHL am 19.09.2012
versendet.
Wenn Sie den Status Ihrer Sendung verfolgen möchten, kontaktieren Sie bitte Ihre zuständige DHL Kunden Stelle oder besuchen Sie folgende DHL Webseite unter http://www.dhl.de/
Woooooow cool!!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:15 schreef Mender het volgende:
Dit was het uitzicht wat ik had vanuit het hotel de dag voordat we verder gingen naar New York. (in 2010)
[ afbeelding ]
Hele dag liedjes zingen en dansenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil wel eens 1 maand op een Amerikaanse school zittenKijken hoe het nou echt is
Precies hetzelfde als onze high schools hoor.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
Ik wil wel eens 1 maand op een Amerikaanse school zittenKijken hoe het nou echt is
LOL! Even afkloppen want ik krijg ook mijn cijfer deze week. Was echt zo'n kut toets. In de praktijk gaat het prima maar als je me om de regeltjes gaat vragen.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
Een goede vriendin van mij is gezakt voor een Nederlands toets op haar HBO opleiding. Vind het heel rot voor haar dus ik probeerde haar wat op te beuren... typte ze net "trouwma" i.p.v. "trauma" en toen had ik wel even zoiets van: oh dear...
Het is niet echt haar ding
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:41 schreef Lorrelies het volgende:
Een goede vriendin van mij is gezakt voor een Nederlands toets op haar HBO opleiding. Vind het heel rot voor haar dus ik probeerde haar wat op te beuren... typte ze net "trouwma" i.p.v. "trauma" en toen had ik wel even zoiets van: oh dear...
Het is niet echt haar ding
CMD doet nu aan Nederlands toetsen?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
LOL! Even afkloppen want ik krijg ook mijn cijfer deze week. Was echt zo'n kut toets. In de praktijk gaat het prima maar als je me om de regeltjes gaat vragen.
Zo doe ik het sinds kortquote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Lorrelies het volgende:
Tja... :c
Het is wel een kwestie van oefenen. Maar sommige dingen blijven wel kut
Ik moet altijd nadenken bij:
"Word je..."
Ik probeer nu te onthouden dat wanneer je "je" kunt vervangen door "jij", het dan met een d is, en anders met een t erachterquote:Op donderdag 20 september 2012 21:48 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zo doe ik het sinds kort
Je smurft
Smurf jij?
Ik weet het, kansloos, maar het werkt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |