Ik ben ontzettend lelijk. Mij wil je niet op een meeting zien.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom zijn ze allemaal zo lelijk
Zijn jullie ook zo lelijk?
Nee, ik lijk op die Milenco. Die.is toch wel prima?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Lorrelies het volgende:
Die lachquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ik lijk op die Milenco. Die.is toch wel prima?
No pedoquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef bobbernaut het volgende:
Aldie wordt spontaan homo zodra hij mij ziet
geen idee, ik val niet op jongensquote:Op donderdag 20 september 2012 19:34 schreef Lorrelies het volgende:
Dat 1e plaatje doet me denken aan dit.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
Deze zijn voor aldie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze voor Vogelkooi:
[ afbeelding ]
Wow, die foto's zijn best mooiquote:Op donderdag 20 september 2012 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
Deze zijn voor aldie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze voor Vogelkooi:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wow, die foto's zijn best mooi
Ben jij van die andrelon reclame?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:41 schreef maurisioo het volgende:
Mensen, ik moet jullie wat bekennen. Ik was ook op die meet.
Ik heet eigenlijk Slayerizer.
Vertel het haar maar.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Rvdm88, mysterieus als een tedere bloem, een zonnestraal, de maneschijn
Wat een schatje
quote:Op donderdag 20 september 2012 19:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vertel het haar maar.
https://twitter.com/rvdm88
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |