Ja zo heb ik het ook geleerd geloof ik ja.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik probeer nu te onthouden dat wanneer je "je" kunt vervangen door "jij", het dan met een d is, en anders met een t erachter
Ik geloof dat het niet verplicht is (weet niet zeker....) maar wel aangeradenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:52 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand of je ING wachtwoord een hoofdletter moet bevatten?
Heb namelijk mijn wachtwoord al 2x ingevuld.
Heeft mn moeder ook gehad, Moest ze 2 dagen wachten voordat ze weer kon bankieren.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
Uw toegang tot Mijn ING is geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Inlogcodes vergeten?'. U vindt deze link onderaan de pagina.
kakzooi net nieuwe tan codes binnen flikkerbende
Oh god dat heb ik ook wel eens gehad ja. Moet je nieuwe aanvragen en het dan op de bank ophalenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
Uw toegang tot Mijn ING is geblokkeerd. U kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via de link 'Inlogcodes vergeten?'. U vindt deze link onderaan de pagina.
kakzooi net nieuwe tan codes binnen flikkerbende
Ik ook maar heb een nieuwe mobiel maar ik heb verdomme geen tijd om naar het postkantoor te gaan aangezien ik 40 uur in de week moet werken en het postkantoor om 5 uur dicht zit.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh god dat heb ik ook wel eens gehad ja. Moet je nieuwe aanvragen en het dan op de bank ophalen
En tan codes krijg ik via sms binnen
Oh lekker irritantquote:Op donderdag 20 september 2012 21:59 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ook maar heb een nieuwe mobiel maar ik heb verdomme geen tijd om naar het postkantoor te gaan aangezien ik 40 uur in de week moet werken en het postkantoor om 5 uur dicht zit.
Ja!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
CMD doet nu aan Nederlands toetsen?
Ik zie niets.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:19 schreef Flodder450 het volgende:
Ik ben aan het tekenen geslagen, ben eventjes met wat gotische vormen beziggeweest, en een driepas heb weten te maken, ik er niet in slaag om hem precies zo na te tekenen
quote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben even weg en jullie stalken meteen een chick van Tweakers wat is deze..
Ze is al geclaimed, sry broquote:Op donderdag 20 september 2012 22:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik ben even weg en jullie stalken meteen een chick van Tweakers wat is deze..
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 20 september 2012 22:33 schreef Lorrelies het volgende:
Flodder, als jij ooit in je leven een kerk bouwt/ontwerpt, dan ga ik er een keer langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |