quote:Op woensdag 19 september 2012 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja het duurde zo lang en ik verveel me
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]. Ik was een epische TT aan het maken!
Ik vind t niks, snorry.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij vind ik 'em wel leuk
Goeden kleurquote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja weet niet, ik vind het een eskimojasquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je dat bij mij zou doen zou ik serieus niet meer posten dat topic...
Dat is omdat ik een slekte matige autist ben, maar ik kan er dus echt niet tegen als er een afspraak is en iemand houdt zich er niet aan. Dus dan weet je vast dat je het bij mij niet hoeft te proberen
![]()
(tenzij het 5 minuten duurt voordat er een nieuw topic is, dan is er blijkbaar iets mis)
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik vind het een eskimojaskan niet echt een goed onderbouwde mening geven maar ik vind m meh
Ik vind m matig... hij maakt je een stuk breder dan je bent.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit denk ikquote:Op woensdag 19 september 2012 13:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind m matig... hij maakt je een stuk breder dan je bent.
Kleurtje is wel leuk!
Dat klopt, maar er zijn wel meer flatteuze modellenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:20 schreef Dwyn het volgende:
Ja, maar het is een winterjas he. Die zijn er niet in dun.
Zoals?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn wel meer flatteuze modellen
Nee weet ik haha. Maar ik wil er wel een beetje modieus bijlopen. Maar winterjassen zijn zoquote:Op woensdag 19 september 2012 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar het gaat erom wat wil he Dwyn, ik heb er geen last van als jij die jas aan hebt
Je hebt mooie winterjassen, maar die zijn dan 9/10 teringduurquote:Op woensdag 19 september 2012 13:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee weet ik haha. Maar ik wil er wel een beetje modieus bijlopen. Maar winterjassen zijn zo
Die ik nu heb?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef Lindytje het volgende:
Van welk merk is die jas? Heb je een linkje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, lastige situatie, even in spoilerHoeveel geld is het en hoeveel hoort het tr zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, lastige situatie, even in spoilerOm hoeveel geld gaat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef Dwyn het volgende:
http://www.vd.nl/dames/ja(...)search&from=overview
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoeveel geld is het en hoeveel hoort het tr zijn?
Dat!quote:
Haha okayquote:Op woensdag 19 september 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dan weet ik een beetje in wat voor prijscategorie je zoekt enzo
Mehehequote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou voor een meer getailleerd model gaan Dwyn
Even geen voorbeeld, zit in de trein.
Er zit in de bankjes naast me trouwens een man met zn hand in zn broek zn zaakje goed te doenen hij denkt dat ik het niet zie omdat ik naar mn telefoon kijk. Ik zie ALLES meneer
Ja, maar waar vind je die getailleerde modellen? En hier zat een taille ding aan de binnenkant die ik helemaal heb aangetrokken.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er zit in de bankjes naast me trouwens een man met zn hand in zn broek zn zaakje goed te doenen hij denkt dat ik het niet zie omdat ik naar mn telefoon kijk. Ik zie ALLES meneer
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zou naar winkels gaan ipv op internet bestellen. Dan zie je meteen in de winkel of het goed is of niet. Die plaatjes bij webshopquote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar waar vind je die getailleerde modellen? En hier zat een taille ding aan de binnenkant die ik helemaal heb aangetrokken.
Ja maar hoeveel had je verwacht te betalen? Ik heb nl geen idee of het 3 euro minder hoort tr zijn of 10quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
15 euro pp ongeveer, dus 45 euro in totaal. maar we passen deze constructie wel vaak toe.
Ik ontdek het vooral omdat ik voor de trip naar Duitsland inclusief heul hard rijden dus veel benzine (totaal 5 uur rijden) minder benzinekosten heb dan zij ons heeft doorberekend voor een trip van totaal 2 uur rijden in NL.
Ik weet zeker dat het geen kwade wil is, maar ik wil ook niet te flauw doen.
Als je er met twee uur rijden 45 ekkies doorheen jaagt heeft je auto wel een probleem jaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
15 euro pp ongeveer, dus 45 euro in totaal. maar we passen deze constructie wel vaak toe.
Ik ontdek het vooral omdat ik voor de trip naar Duitsland inclusief heul hard rijden dus veel benzine (totaal 5 uur rijden) minder benzinekosten heb dan zij ons heeft doorberekend voor een trip van totaal 2 uur rijden in NL.
Daarom ben ik meer voorstander van in de winkel passen. Leren jasjes zitten vaak mooi en warm, maar prijzig.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar waar vind je die getailleerde modellen? En hier zat een taille ding aan de binnenkant die ik helemaal heb aangetrokken.
Is het dus 5 euro omdat 15 euro totaal?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht, never mind, ik heb de sms verkeerd gelezen![]()
![]()
![]()
Godsamme, ik moet koffie hebben
Ik vind dat je dit wel mag aangeven ja. Je kan beginnen door te vermelden wat jij aan benzine kwijt bent en hoeveel dit dus per persoon gaat worden. Om vervolgens te vragen hoe het eigenlijk kan dat zij voor een veel korter tripje zoveel meer kwijt was? Want dat klinkt helemaal niet logisch?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, andere bedragen, maar zelfde ideequote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het dus 5 euro omdat 15 euro totaal?
Bij benetton zag ik laatst mooie jassen hangen maar 150-200 ekkiesquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, ik ga nu even naar de V&D om de jas te retourneren. Kijk ik gelijk wel even daar.
Ja, daar had ik er inderdaad eerst een van uitgekozenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij benetton zag ik laatst mooie jassen hangen maar 150-200 ekkies
Ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Mja met mijn 150 ekkies jas doe ik al 4 jaarquote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, daar had ik er inderdaad eerst een van uitgekozen
Ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef megamandy het volgende:
Zal ik ook even een foto van mijn nieuwe winterjas maken?![]()
Die overigens helemaal niet getailleerd is
Goedenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, ik ga nu even naar de V&D om de jas te retourneren. Kijk ik gelijk wel even daar.
Ik ook! Maar heul nie warmquote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trenchcoats vind ik vaak ook heel mooi!
Ik heb een trenchcoat idee maar die is wel vet warm.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook! Maar heul nie warm
ja datquote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook! Maar heul nie warm
Show me!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een trenchcoat idee maar die is wel vet warm.
Dat is leuk maar stiekem vet irritantquote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
Ja, godver, nou zie ik weer een leuk jas-ding voor mezelf. Le fu
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,5,17&PI=2&SM=1
Waarom ga je hem nu retourneren eigenlijk? Bij de foto stond nog dat je hem wel leuk vond..quote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Ja, dat wel... I know, ik heb een poncho-trui-dinges. Keileuk! Maar ik kan m nooit aan, want past onder geen enkele jasquote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is leuk maar stiekem vet irritant
Ik heb zo'n capecoat dinges, die grijze, heb je wel ooit gezien toch? Niet handig met schoudertassen want dat gaat nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel... I know, ik heb een poncho-trui-dinges. Keileuk! Maar ik kan m nooit aan, want past onder geen enkele jas
Ja zoiets heb ik dus, maar dan van woolmix met andere knopen en een tailleriem.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AC_1AC_324532/
NEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik wil ook een rode jas met een grote capuchon...
Ja, die heb ik wel eens gezien iddquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zo'n capecoat dinges, die grijze, heb je wel ooit gezien toch? Niet handig met schoudertassen want dat gaat niet
perfect voor dikke ikquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk kom ik altijd als ik naar winterjassen kijk tot de conclusie dat ik ze allemaal lelijk vind.
Bij de Primark hadden ze wel leuke, heul goedkoop, maar alleen in heul grote maten
Ik heb een hele mooie (vind ik). En die kan ik in de herst dragen tot een deel van de winter maar wanneer het echt flink gaat vriezen dan is ie gewoon te koud.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk kom ik altijd als ik naar winterjassen kijk tot de conclusie dat ik ze allemaal lelijk vind.
Bij de Primark hadden ze wel leuke, heul goedkoop, maar alleen in heul grote maten
Dat is het hem juist. Als hij een beetje mooi is, is hij niet warm en andersomquote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie (vind ik). En die kan ik in de herst dragen tot een deel van de winter maar wanneer het echt flink gaat vriezen dan is ie gewoon te koud.
En ik heb een winterjas die ongelooflijk warm is, maar zo allejezus godsgruwelijk lelijk... Ik stel het moment altijd zo lang mogelijk uit, maar uiteindelijk heb ik hem toch elke winter weer aan... Ondanks dat het de lelijkste jas ooit is, maar het is de enige die me warm houdt. Ben ook altijd HEUL blij als het dan weer voorjaar is en ik hem voorlopig niet meer aan hoef
Jep, mee eensquote:Op woensdag 19 september 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Als hij een beetje mooi is, is hij niet warm en andersom
Zonde! Die ziet er mooi uit ja... Misschien Miss Etam in de buurt bellen om te vragen of ze hem nog hebben?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
http://www.missetam.nl/trenchcoat-rood/nl/product/20288/
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitverkocht!!! Die wilde ik nog bestellen!!!![]()
![]()
Die is tof!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
Krijg alleen maar slechte foto's gemaakt met de webcam + 1 met mijn gsm.
Maar het is deze jas: http://shop.mango.com/NL/(...)&m=&ts=1348053676369 alleen ziet die er best anders uit als ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Ja, ik ga van de week wel even in de stad kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde! Die ziet er mooi uit ja... Misschien Miss Etam in de buurt bellen om te vragen of ze hem nog hebben?
SNEL NU NU ANDERS IS IE OPquote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ga van de week wel even in de stad kijken
Dat is niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
Krijg alleen maar slechte foto's gemaakt met de webcam + 1 met mijn gsm.
Maar het is deze jas: http://shop.mango.com/NL/(...)&m=&ts=1348053676369 alleen ziet die er best anders uit als ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Dat kanquote:
Was er ook blij mee. Had dus eerst een andere gezien van de Monki, was die al helemaal uitverkochtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is tof!staat je goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SNEL NU NU ANDERS IS IE OP
Hij is te grootquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom ga je hem nu retourneren eigenlijk? Bij de foto stond nog dat je hem wel leuk vond..
Ah, okquote:
Nu heb ik volgens mij wel gewoon een S maar meestal had ik ook een maat groter nodig voor bovenom de knopen fatsoenlijk dicht te krijgen en mijn armen te kunnen bewegenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik heb mijn winterjassen bijna standaard een beetje te groot![]()
Er moeten nog 3 lagen kleding onder kunnen en dan moet ik me nog kunnen bewegen. En als de mouwen iets te lang zijn, zijn alsnog lekker heel je armen bedekt op de fiets en zo
Dat is irritant jaquote:Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb met winterjassen vaak het probleem dat mouwen te kort zijn.
Ja preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu heb ik volgens mij wel gewoon een S maar meestal had ik ook een maat groter nodig voor bovenom de knopen fatsoenlijk dicht te krijgen en mijn armen te kunnen bewegen
Winterjassen zijn echt rare dingen qua meten.
Ja, vond ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Liefvan Biebs.
Die rode van de Miss Etam vond ik ook erg mooi.
Jammer van Europapark, maar wel fijn om toch nog ff lekker weg te zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Geen europapark; maar net wel lastminute centerpark in duitsland geboekt. Gaan we toch nog 'iets' doen iig.
Winterjas heb ik nogMijn super extra veul korting gekochte steps jas
Ghehe, dat zijn dan van die dingen die automatisch gaan hequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef megamandy het volgende:
Mhehe laat mij denken aan gister. Was een winkel en die had in de hele etalage alleen maar rode schoenen. Het eerste wat ik dacht was Neeeeeeeeee, allemaal onparenWant rode en blauwe schoenen zijn het ergste qua verkleuren.
Misschien moet ik meer ander werk zoeken![]()
Hopelijk zit er een leuke jas bij Mss
Goed acteerwerk dusquote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, dat zijn dan van die dingen die automatisch gaan he![]()
Ik zat laatst de film 2012 te kijken en toen hadden ze het over allerlei 'scheikundige' () processen die in gang waren gezet en tot het einde van de wereld zouden leiden. En die onzin die ze vervolgens met een stalen gezicht uitkraamden
![]()
Ik zat ze uit te lachen en mijn man keek me toen aan zo van
Ja dat welquote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jammer van Europapark, maar wel fijn om toch nog ff lekker weg te zijn
Dit is echt heul slechtquote:
Gelukkig besef je het zelfquote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is echt heul slecht
Hij is nu aan het uploaden
Je wilde er zelf 1quote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, die shoplog... Oh mijn god... Weer 10 minuten van mijn leven vergooid
Ik ging echt dood toen Wim ineens achter Miepie aan begon te rennenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilde er zelf 1
Ik wilde foto's maken
En dan tegen Cif zeggen "had je maar fit genoeg moeten zijn voor europapark"quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm kut nu moet ik echt de tas in gaan pakken...But I dun wanna !
Aan de andere kant. We komen wel langs essen als we daar naartoe gaan... Als ik nu gewoon alles 'vergeet' in te pakken![]()
![]()
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHquote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan tegen Cif zeggen "had je maar fit genoeg moeten zijn voor europapark"
Goeden idee, vindt ie vast leukquote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHIK BEN IN SHOCK. Kom; laten we shoppen in de primark
"Oja shit, die koffer zou ik gisteren inpakken maar dat hoefde toen niet meer. Ik wist dat ik vandaag iets vergeten was...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHIK BEN IN SHOCK. Kom; laten we shoppen in de primark
Altijd vermaak hier in huis met die beestenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ging echt dood toen Wim ineens achter Miepie aan begon te rennen![]()
Jazekerquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd vermaak hier in huis met die beesten
Gezelligquote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu een poetel op schoot
Ja, yayquote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Heb trouwens ook een entry gedaan voor je winactie
Moest hem uitleggen dat hij heul geen derp is maar een heul stoere, mannelijke, elegante poetel.quote:
Wimquote:Op woensdag 19 september 2012 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moest hem uitleggen dat hij heul geen derp is maar een heul stoere, mannelijke, elegante poetel.
Terwijl hij op schoot zat
Zie feestboekquote:
Ja, dat is zeker kut... Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend heeft van de week een aanrijding gehad en nu is zijn auto min of meer total loss verklaard. Dat is ff kut
Ooh die kleding had je ook hierbij besteld of hoe zat het?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
Het zijn alleen de jassen, dat is wel opvallend....
Maar de korte jas krijg ik bij mijn tetten niet dicht. De grijze past prima en die is ook wel heul leuk!
Ja, de kleding zat er niet bij, dus dat is wel raer. Maar de grijzen jas is wel goed warm, die korte zwarte was meer een tussenjas, maarja, teveel tet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh die kleding had je ook hierbij besteld of hoe zat het?
Wel fijn dat die grijze EN past EN leuk isIs het meer een tussenjas of toch ook wel in de winter door te gebruiken?
Joepie.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Mss het volgende:
De uva is al een uur aan het uitzoeken in welke groep ik nou eigenlijk zit.
Olaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Beije het volgende:
Ik kom even kofferinpakontwijkend gedrag vertonen!
Goedemiddag!
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
Allemaal even liken?![]()
http://www.facebook.com/LondenaBeauty
quote:De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.
De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
http://www.facebook.com/LondenaBeauty
Enne, waar ga je heen met je koffer?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Beije het volgende:
Ik kom even kofferinpakontwijkend gedrag vertonen!
Goedemiddag!
Ik heb je geliked!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
http://www.facebook.com/LondenaBeautyblog
De koffer en ik gaan naar Parijs. En mijn man mag ook meequote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Enne, waar ga je heen met je koffer?
Teruggelikedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik heb je geliked!
Mag ik dan meteen even patsen met mijn feesboekpagina? Nou ja, patsen... spammen noem ik het liever.
Oeh, nice!!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef Beije het volgende:
[..]
De koffer en ik gaan naar Parijs. En mijn man mag ook mee
Wat? Drank? Waar? GIEV!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
Oh help, is er weer een facebook awareness iets aan de gang?. Ik zie overal drankupdates gepost worden
.
Dafuqquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal van die mensen die dingen als 'cognac' en 'safari' posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zin is beter?Nummer 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat er nog EINZ!1! achter zou moeten.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb dat ook, wat is facebook awareness?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal van die mensen die dingen als 'cognac' en 'safari' posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit nou voor een gelul?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ja dat allemaal die vrouwen omdat het weer borstkankermaand is allemaal vage dingen gaan posten die dan iets anders betekenen en dat er dan een mail met uitleg rond gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, wat is facebook awareness?
1 December is het wereldaidsdagquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Borstkankermaand is trouwens toch oktober?
Soberso borstkankermaand... Wat is het praktisch nut?
En wanneer is het aidsmaand?
Serieusquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn statusupdate wordt niet gewaardeerd
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
1 December is het wereldaidsdag. Ik post dan altijd een hongernegertje en Cartman op facebook
.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
1 December is het wereldaidsdag. Ik post dan altijd een hongernegertje en Cartman op facebook
.
Goed ideequote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit jaar op wereldaidsdag allemaal een etenswaar noemen dat arme kindjes in Afrika nooit krijgen
Ohja goeden!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit jaar op wereldaidsdag allemaal een etenswaar noemen dat arme kindjes in Afrika nooit krijgen
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Maar dan mogen we niks met kip noemen want het blijven negers!
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Maar dan mogen we niks met kip noemen want het blijven negers!
Echt zo'n dikke vette onzin...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.urlesque.com/2(...)ned-i-drink-tequila/
Het is gewoon een ordinaire kettingmail
Ik denk dat ze op die manier de kanker proberen lam te zuipenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt zo'n dikke vette onzin...Ik bedoel, een beetje awareness is prima, maar dit soort shit:
JOah!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als we nou allemaal "tonijn in blik" posten, dan denkt iedereen "HU WAT IS DAT" en dan zeggen we "DAT IS PRIVE EINZ"!
En alleen wij weten dat het voor nagellak awareness is!![]()
![]()
Alleen nagellak-nerds als wij zullen het begrijpen
Opdat wij het belang van nagellak nooit vergetenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOah!!!!!!
*gaat status aanpassen*
Preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Opdat wij het belang van nagellak nooit vergeten
Nu weerquote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs zit keihard te lurken jonge!
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Thehehhe, ik moet lolleren om mijn FB waar nu drie keer tonijn in blik onder elkaar staat
En daaronder een bericht van OPI dus geheel in het teken van nagellakquote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Thehehhe, ik moet lolleren om mijn FB waar nu drie keer tonijn in blik onder elkaar staat
Da's juist.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs zit keihard te lurken jonge!
Oh, nee, ik heb IJs daar weer onder staat met haar tomatensapquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En daaronder een bericht van OPI dus geheel in het teken van nagellak
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik heb IJs daar weer onder staat met haar tomatensap
Ja datquote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vermaak me hier opperbest mee.
Ik had er wel al een paar, daarom ook de tomatensap.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef megamandy het volgende:
Gelukkig heb ik op mijn facebook alleen maar jullie parodieën en geen eckte drank
Kon het niet laten.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ff iets beetje sad....het is vandaag officieel vastgesteld. Mijn moeder heeft Alzheimer![]()
Morgen wordt ze 68....
Nou, ik had mijn eerste les gemist omdat ze een dag van tevoren nog gingen mailen dat hij er uberhaupt was. Ik had sowieso een bruiloft, maar anders had ik hem ook gemist.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ff iets beetje sad....het is vandaag officieel vastgesteld. Mijn moeder heeft Alzheimer![]()
Morgen wordt ze 68....
Klinkt inderdaad alsof het goed geregeld isquote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik had mijn eerste les gemist omdat ze een dag van tevoren nog gingen mailen dat hij er uberhaupt was. Ik had sowieso een bruiloft, maar anders had ik hem ook gemist.
Dat was dus sowieso al stom, en slecht geregeld, want die dag kregen we ook pas de definitieve klassenindeling. Volgens het excel bestand zit ik in BL6, in de mail dat we les hadden stond BL3. Dus ik vraag het na, krijg mail terug dat het BL3 moet zijn.
Komende vrijdag heb ik weer les. Nou zeiden ze dat ik voor locatie en tijdstip daarvan op het rooster moest kijken. Dus ik kijk bij BL3. Die klas staat 's ochtends op het rooster, terwijl wij 's middags les gaan krijgen. En er staat geen docent bij maar een open plek.
Dus ik mail mijn docent, waar ik dan heen moet. Die mailt dat ik in klas BL6 zit.
Ik kijken, BL6 staat ingeroosterd in de oneven weken, terwijl wij in de even weken les hebben, ook 's ochtends en ook met een open plek.
Dus nu heb ik maar weer gemaild, hoe het nou zit en dat ik er niks meer van snap.
Oh wat naar....quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Morgen wordt ze 68....
Pehehequote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Puckzzz wat klote!![]()
En dikke loller om tonijn in blik![]()
Mijn nichtje postte vlak daarna 'bonduelle'![]()
Daarom tonijn in blikquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Pehehe
Mijn tijdlijn is ondertussen ook volgespamd met cognacs, champagnes en diverse andere derpdrankjes
Ja die van mij ookquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Pehehe
Mijn tijdlijn is ondertussen ook volgespamd met cognacs, champagnes en diverse andere derpdrankjes
Thehehehhequote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Loooooooooool ik post 'tonijn in blik' en mijnwaarmee ik op de chat zit, zegt gelijk van 'ewwwww zit je dat te eten nu??'
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Loooooooooool ik post 'tonijn in blik' en mijnwaarmee ik op de chat zit, zegt gelijk van 'ewwwww zit je dat te eten nu??'
![]()
Ik ben al twee weken nakend.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt een bad nails day. Ik krijg ze niet fatsoenlijk recht gevijld, lakken lukt ook al niet zo en als ik clean-up haal ik veel te veel weg. Fuuuuuuu
Ik ben ook veel nakend geweest de laatste tijd. Maar ik vind het zonde want ik heb zoveel mooie lakjons.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al twee weken nakend.
Meh... ik denk dat ik gewoon je smaak qua jassen niet deel. Ik houd meer van wollen jassen. Dus trek je van mijn mening vooral niks aan!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
http://www.esprit.nl/nl/w(...)_en_veren/I21880_001
Ik vind 'm wel lollig. Mits gedragen zonder kraag.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
http://www.esprit.nl/nl/w(...)_en_veren/I21880_001
Ja, hier hetzelfde. Kom er gewoon te weinig aan toe.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook veel nakend geweest de laatste tijd. Maar ik vind het zonde want ik heb zoveel mooie lakjons.
Ja, maar dat dunne wollen spul is toch niks voor de winter?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh... ik denk dat ik gewoon je smaak qua jassen niet deel. Ik houd meer van wollen jassen. Dus trek je van mijn mening vooral niks aan!
Ja dat sowieso!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lollig. Mits gedragen zonder kraag.
Je hebt ook dik wolquote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar dat dunne wollen spul is toch niks voor de winter?
[..]
Ja dat sowieso!
Dat is dan vast niet 'hip' nu. Ik ben zelfs de zara ingelopen vandaag.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt ook dik wol![]()
En ik heb nu een sučde jas, ook heerlijk warm
Oh... dan ben ik ook niet hipquote:Op donderdag 20 september 2012 00:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is dan vast niet 'hip' nu. Ik ben zelfs de zara ingelopen vandaag.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik ook niet hip
Ik zou zeggen: 'ik zoek nog wel even voor je online', maar daar heb ik nu echt echt echt geen zin in... sorry...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ben ook niet 'hip' maar bedoel meer van, dat ik het niet kan vinden in winkels.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 20 september 2012 00:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: 'ik zoek nog wel even voor je online', maar daar heb ik nu echt echt echt geen zin in... sorry...
Iew!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef Lindytje het volgende:
GOdgloeiendeteringfyfus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik op, heeft incontinente ondode hond naast mijn stoel zitten pissen, stap ik zo met mijn sok ik de pis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef Lindytje het volgende:
GOdgloeiendeteringfyfus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik op, heeft incontinente ondode hond naast mijn stoel zitten pissen, stap ik zo met mijn sok ik de pis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link doet het niet...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de kleur kan hebben:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AC_1AC_325394/
Ik denk dat je daar wel een beetje flets van wordt. Dan vind ik die van esprit beterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |