Ooh die kleding had je ook hierbij besteld of hoe zat het?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
Het zijn alleen de jassen, dat is wel opvallend....
Maar de korte jas krijg ik bij mijn tetten niet dicht. De grijze past prima en die is ook wel heul leuk!
Ja, de kleding zat er niet bij, dus dat is wel raer. Maar de grijzen jas is wel goed warm, die korte zwarte was meer een tussenjas, maarja, teveel tet.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh die kleding had je ook hierbij besteld of hoe zat het?
Wel fijn dat die grijze EN past EN leuk isIs het meer een tussenjas of toch ook wel in de winter door te gebruiken?
Joepie.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:20 schreef Mss het volgende:
De uva is al een uur aan het uitzoeken in welke groep ik nou eigenlijk zit.
Olaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Beije het volgende:
Ik kom even kofferinpakontwijkend gedrag vertonen!
Goedemiddag!
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
Allemaal even liken?![]()
http://www.facebook.com/LondenaBeauty
quote:De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.
De opgevraagde pagina kan niet worden gevonden.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
http://www.facebook.com/LondenaBeauty
Enne, waar ga je heen met je koffer?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef Beije het volgende:
Ik kom even kofferinpakontwijkend gedrag vertonen!
Goedemiddag!
Ik heb je geliked!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:36 schreef Dwyn het volgende:
http://www.facebook.com/LondenaBeautyblog
De koffer en ik gaan naar Parijs. En mijn man mag ook meequote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Enne, waar ga je heen met je koffer?
Teruggelikedquote:Op woensdag 19 september 2012 16:41 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik heb je geliked!
Mag ik dan meteen even patsen met mijn feesboekpagina? Nou ja, patsen... spammen noem ik het liever.
Oeh, nice!!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:42 schreef Beije het volgende:
[..]
De koffer en ik gaan naar Parijs. En mijn man mag ook mee
Wat? Drank? Waar? GIEV!quote:Op woensdag 19 september 2012 17:50 schreef Mss het volgende:
Oh help, is er weer een facebook awareness iets aan de gang?. Ik zie overal drankupdates gepost worden
.
Dafuqquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal van die mensen die dingen als 'cognac' en 'safari' posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke zin is beter?Nummer 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve dat er nog EINZ!1! achter zou moeten.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik heb dat ook, wat is facebook awareness?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Allemaal van die mensen die dingen als 'cognac' en 'safari' posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit nou voor een gelul?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ja dat allemaal die vrouwen omdat het weer borstkankermaand is allemaal vage dingen gaan posten die dan iets anders betekenen en dat er dan een mail met uitleg rond gaat.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, wat is facebook awareness?
1 December is het wereldaidsdagquote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Borstkankermaand is trouwens toch oktober?
Soberso borstkankermaand... Wat is het praktisch nut?
En wanneer is het aidsmaand?
Serieusquote:Op woensdag 19 september 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn statusupdate wordt niet gewaardeerd
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
1 December is het wereldaidsdag. Ik post dan altijd een hongernegertje en Cartman op facebook
.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
1 December is het wereldaidsdag. Ik post dan altijd een hongernegertje en Cartman op facebook
.
Goed ideequote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit jaar op wereldaidsdag allemaal een etenswaar noemen dat arme kindjes in Afrika nooit krijgen
Ohja goeden!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit jaar op wereldaidsdag allemaal een etenswaar noemen dat arme kindjes in Afrika nooit krijgen
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Maar dan mogen we niks met kip noemen want het blijven negers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |