quote:Op woensdag 19 september 2012 18:18 schreef Mss het volgende:
Maar dan mogen we niks met kip noemen want het blijven negers!
Echt zo'n dikke vette onzin...quote:Op woensdag 19 september 2012 18:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.urlesque.com/2(...)ned-i-drink-tequila/
Het is gewoon een ordinaire kettingmail
Ik denk dat ze op die manier de kanker proberen lam te zuipenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Echt zo'n dikke vette onzin...Ik bedoel, een beetje awareness is prima, maar dit soort shit:
JOah!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als we nou allemaal "tonijn in blik" posten, dan denkt iedereen "HU WAT IS DAT" en dan zeggen we "DAT IS PRIVE EINZ"!
En alleen wij weten dat het voor nagellak awareness is!![]()
![]()
Alleen nagellak-nerds als wij zullen het begrijpen
Opdat wij het belang van nagellak nooit vergetenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOah!!!!!!
*gaat status aanpassen*
Preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Opdat wij het belang van nagellak nooit vergeten
Nu weerquote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs zit keihard te lurken jonge!
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Thehehhe, ik moet lolleren om mijn FB waar nu drie keer tonijn in blik onder elkaar staat
En daaronder een bericht van OPI dus geheel in het teken van nagellakquote:Op woensdag 19 september 2012 18:36 schreef Lindytje het volgende:
Thehehhe, ik moet lolleren om mijn FB waar nu drie keer tonijn in blik onder elkaar staat
Da's juist.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
IJs zit keihard te lurken jonge!
Oh, nee, ik heb IJs daar weer onder staat met haar tomatensapquote:Op woensdag 19 september 2012 18:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
En daaronder een bericht van OPI dus geheel in het teken van nagellak
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik heb IJs daar weer onder staat met haar tomatensap
Ja datquote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vermaak me hier opperbest mee.
Ik had er wel al een paar, daarom ook de tomatensap.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:41 schreef megamandy het volgende:
Gelukkig heb ik op mijn facebook alleen maar jullie parodieën en geen eckte drank
Kon het niet laten.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ff iets beetje sad....het is vandaag officieel vastgesteld. Mijn moeder heeft Alzheimer![]()
Morgen wordt ze 68....
Nou, ik had mijn eerste les gemist omdat ze een dag van tevoren nog gingen mailen dat hij er uberhaupt was. Ik had sowieso een bruiloft, maar anders had ik hem ook gemist.quote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ff iets beetje sad....het is vandaag officieel vastgesteld. Mijn moeder heeft Alzheimer![]()
Morgen wordt ze 68....
Klinkt inderdaad alsof het goed geregeld isquote:Op woensdag 19 september 2012 22:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik had mijn eerste les gemist omdat ze een dag van tevoren nog gingen mailen dat hij er uberhaupt was. Ik had sowieso een bruiloft, maar anders had ik hem ook gemist.
Dat was dus sowieso al stom, en slecht geregeld, want die dag kregen we ook pas de definitieve klassenindeling. Volgens het excel bestand zit ik in BL6, in de mail dat we les hadden stond BL3. Dus ik vraag het na, krijg mail terug dat het BL3 moet zijn.
Komende vrijdag heb ik weer les. Nou zeiden ze dat ik voor locatie en tijdstip daarvan op het rooster moest kijken. Dus ik kijk bij BL3. Die klas staat 's ochtends op het rooster, terwijl wij 's middags les gaan krijgen. En er staat geen docent bij maar een open plek.
Dus ik mail mijn docent, waar ik dan heen moet. Die mailt dat ik in klas BL6 zit.
Ik kijken, BL6 staat ingeroosterd in de oneven weken, terwijl wij in de even weken les hebben, ook 's ochtends en ook met een open plek.
Dus nu heb ik maar weer gemaild, hoe het nou zit en dat ik er niks meer van snap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |