Je wilde er zelf 1quote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, die shoplog... Oh mijn god... Weer 10 minuten van mijn leven vergooid
Ik ging echt dood toen Wim ineens achter Miepie aan begon te rennenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilde er zelf 1
Ik wilde foto's maken
En dan tegen Cif zeggen "had je maar fit genoeg moeten zijn voor europapark"quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm kut nu moet ik echt de tas in gaan pakken...But I dun wanna !
Aan de andere kant. We komen wel langs essen als we daar naartoe gaan... Als ik nu gewoon alles 'vergeet' in te pakken![]()
![]()
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHquote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan tegen Cif zeggen "had je maar fit genoeg moeten zijn voor europapark"
Goeden idee, vindt ie vast leukquote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHIK BEN IN SHOCK. Kom; laten we shoppen in de primark
"Oja shit, die koffer zou ik gisteren inpakken maar dat hoefde toen niet meer. Ik wist dat ik vandaag iets vergeten was...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHIK BEN IN SHOCK. Kom; laten we shoppen in de primark
Altijd vermaak hier in huis met die beestenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ging echt dood toen Wim ineens achter Miepie aan begon te rennen![]()
Jazekerquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd vermaak hier in huis met die beesten
Gezelligquote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu een poetel op schoot
Ja, yayquote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Heb trouwens ook een entry gedaan voor je winactie
Moest hem uitleggen dat hij heul geen derp is maar een heul stoere, mannelijke, elegante poetel.quote:
Wimquote:Op woensdag 19 september 2012 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moest hem uitleggen dat hij heul geen derp is maar een heul stoere, mannelijke, elegante poetel.
Terwijl hij op schoot zat
Zie feestboekquote:
Ja, dat is zeker kut... Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend heeft van de week een aanrijding gehad en nu is zijn auto min of meer total loss verklaard. Dat is ff kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |