Hij is te grootquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom ga je hem nu retourneren eigenlijk? Bij de foto stond nog dat je hem wel leuk vond..
Ah, okquote:
Nu heb ik volgens mij wel gewoon een S maar meestal had ik ook een maat groter nodig voor bovenom de knopen fatsoenlijk dicht te krijgen en mijn armen te kunnen bewegenquote:Op woensdag 19 september 2012 14:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik heb mijn winterjassen bijna standaard een beetje te groot![]()
Er moeten nog 3 lagen kleding onder kunnen en dan moet ik me nog kunnen bewegen. En als de mouwen iets te lang zijn, zijn alsnog lekker heel je armen bedekt op de fiets en zo
Dat is irritant jaquote:Op woensdag 19 september 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb met winterjassen vaak het probleem dat mouwen te kort zijn.
Ja preciesquote:Op woensdag 19 september 2012 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu heb ik volgens mij wel gewoon een S maar meestal had ik ook een maat groter nodig voor bovenom de knopen fatsoenlijk dicht te krijgen en mijn armen te kunnen bewegen
Winterjassen zijn echt rare dingen qua meten.
Ja, vond ik ookquote:Op woensdag 19 september 2012 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Liefvan Biebs.
Die rode van de Miss Etam vond ik ook erg mooi.
Jammer van Europapark, maar wel fijn om toch nog ff lekker weg te zijnquote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
Geen europapark; maar net wel lastminute centerpark in duitsland geboekt. Gaan we toch nog 'iets' doen iig.
Winterjas heb ik nogMijn super extra veul korting gekochte steps jas
Ghehe, dat zijn dan van die dingen die automatisch gaan hequote:Op woensdag 19 september 2012 14:23 schreef megamandy het volgende:
Mhehe laat mij denken aan gister. Was een winkel en die had in de hele etalage alleen maar rode schoenen. Het eerste wat ik dacht was Neeeeeeeeee, allemaal onparenWant rode en blauwe schoenen zijn het ergste qua verkleuren.
Misschien moet ik meer ander werk zoeken![]()
Hopelijk zit er een leuke jas bij Mss
Goed acteerwerk dusquote:Op woensdag 19 september 2012 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, dat zijn dan van die dingen die automatisch gaan he![]()
Ik zat laatst de film 2012 te kijken en toen hadden ze het over allerlei 'scheikundige' () processen die in gang waren gezet en tot het einde van de wereld zouden leiden. En die onzin die ze vervolgens met een stalen gezicht uitkraamden
![]()
Ik zat ze uit te lachen en mijn man keek me toen aan zo van
Ja dat welquote:Op woensdag 19 september 2012 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jammer van Europapark, maar wel fijn om toch nog ff lekker weg te zijn
Dit is echt heul slechtquote:
Gelukkig besef je het zelfquote:Op woensdag 19 september 2012 14:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is echt heul slecht
Hij is nu aan het uploaden
Je wilde er zelf 1quote:Op woensdag 19 september 2012 15:14 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, die shoplog... Oh mijn god... Weer 10 minuten van mijn leven vergooid
Ik ging echt dood toen Wim ineens achter Miepie aan begon te rennenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wilde er zelf 1
Ik wilde foto's maken
En dan tegen Cif zeggen "had je maar fit genoeg moeten zijn voor europapark"quote:Op woensdag 19 september 2012 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm kut nu moet ik echt de tas in gaan pakken...But I dun wanna !
Aan de andere kant. We komen wel langs essen als we daar naartoe gaan... Als ik nu gewoon alles 'vergeet' in te pakken![]()
![]()
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHquote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan tegen Cif zeggen "had je maar fit genoeg moeten zijn voor europapark"
Goeden idee, vindt ie vast leukquote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHIK BEN IN SHOCK. Kom; laten we shoppen in de primark
"Oja shit, die koffer zou ik gisteren inpakken maar dat hoefde toen niet meer. Ik wist dat ik vandaag iets vergeten was...quote:Op woensdag 19 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe en heel verwonderd reageren met OMG HEB IK WERKELIJK GEEN ENKELE KLEDIJ INGEPAKT? IK VOND MN KOFFER AL ZO LICHT JONGEUHIK BEN IN SHOCK. Kom; laten we shoppen in de primark
Altijd vermaak hier in huis met die beestenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ging echt dood toen Wim ineens achter Miepie aan begon te rennen![]()
Jazekerquote:Op woensdag 19 september 2012 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd vermaak hier in huis met die beesten
Gezelligquote:Op woensdag 19 september 2012 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu een poetel op schoot
Ja, yayquote:Op woensdag 19 september 2012 15:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Heb trouwens ook een entry gedaan voor je winactie
Moest hem uitleggen dat hij heul geen derp is maar een heul stoere, mannelijke, elegante poetel.quote:
Wimquote:Op woensdag 19 september 2012 15:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moest hem uitleggen dat hij heul geen derp is maar een heul stoere, mannelijke, elegante poetel.
Terwijl hij op schoot zat
Zie feestboekquote:
Ja, dat is zeker kut... Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 19 september 2012 15:50 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend heeft van de week een aanrijding gehad en nu is zijn auto min of meer total loss verklaard. Dat is ff kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |