Daarom ben ik meer voorstander van in de winkel passen. Leren jasjes zitten vaak mooi en warm, maar prijzig.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar waar vind je die getailleerde modellen? En hier zat een taille ding aan de binnenkant die ik helemaal heb aangetrokken.
Is het dus 5 euro omdat 15 euro totaal?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht, never mind, ik heb de sms verkeerd gelezen![]()
![]()
![]()
Godsamme, ik moet koffie hebben
Ik vind dat je dit wel mag aangeven ja. Je kan beginnen door te vermelden wat jij aan benzine kwijt bent en hoeveel dit dus per persoon gaat worden. Om vervolgens te vragen hoe het eigenlijk kan dat zij voor een veel korter tripje zoveel meer kwijt was? Want dat klinkt helemaal niet logisch?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
15 euro pp ongeveer, dus 45 euro in totaal. maar we passen deze constructie wel vaak toe.
Ik ontdek het vooral omdat ik voor de trip naar Duitsland inclusief heul hard rijden dus veel benzine (totaal 5 uur rijden) minder benzinekosten heb dan zij ons heeft doorberekend voor een trip van totaal 2 uur rijden in NL.
Ik weet zeker dat het geen kwade wil is, maar ik wil ook niet te flauw doen.
Ja, andere bedragen, maar zelfde ideequote:Op woensdag 19 september 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het dus 5 euro omdat 15 euro totaal?
Bij benetton zag ik laatst mooie jassen hangen maar 150-200 ekkiesquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, ik ga nu even naar de V&D om de jas te retourneren. Kijk ik gelijk wel even daar.
Ja, daar had ik er inderdaad eerst een van uitgekozenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij benetton zag ik laatst mooie jassen hangen maar 150-200 ekkies
Ik vind hem wel leukquote:Op woensdag 19 september 2012 13:16 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij vind ik 'em wel leuk
Mja met mijn 150 ekkies jas doe ik al 4 jaarquote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, daar had ik er inderdaad eerst een van uitgekozen
Ja!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:37 schreef megamandy het volgende:
Zal ik ook even een foto van mijn nieuwe winterjas maken?![]()
Die overigens helemaal niet getailleerd is
Goedenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, ik ga nu even naar de V&D om de jas te retourneren. Kijk ik gelijk wel even daar.
Ik ook! Maar heul nie warmquote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trenchcoats vind ik vaak ook heel mooi!
Ik heb een trenchcoat idee maar die is wel vet warm.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook! Maar heul nie warm
ja datquote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook! Maar heul nie warm
Show me!!!!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een trenchcoat idee maar die is wel vet warm.
Dat is leuk maar stiekem vet irritantquote:Op woensdag 19 september 2012 13:39 schreef Lindytje het volgende:
Ja, godver, nou zie ik weer een leuk jas-ding voor mezelf. Le fu
http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,5,17&PI=2&SM=1
Waarom ga je hem nu retourneren eigenlijk? Bij de foto stond nog dat je hem wel leuk vond..quote:Op woensdag 19 september 2012 13:36 schreef Dwyn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |