Oh wat naar....quote:Op woensdag 19 september 2012 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en ff iets beetje sad....het is vandaag officieel vastgesteld. Mijn moeder heeft Alzheimer![]()
Morgen wordt ze 68....
Pehehequote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Puckzzz wat klote!![]()
En dikke loller om tonijn in blik![]()
Mijn nichtje postte vlak daarna 'bonduelle'![]()
Daarom tonijn in blikquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Pehehe
Mijn tijdlijn is ondertussen ook volgespamd met cognacs, champagnes en diverse andere derpdrankjes
Ja die van mij ookquote:Op woensdag 19 september 2012 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Pehehe
Mijn tijdlijn is ondertussen ook volgespamd met cognacs, champagnes en diverse andere derpdrankjes
Thehehehhequote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Loooooooooool ik post 'tonijn in blik' en mijnwaarmee ik op de chat zit, zegt gelijk van 'ewwwww zit je dat te eten nu??'
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2012 23:37 schreef Diconnected het volgende:
Loooooooooool ik post 'tonijn in blik' en mijnwaarmee ik op de chat zit, zegt gelijk van 'ewwwww zit je dat te eten nu??'
![]()
Ik ben al twee weken nakend.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:16 schreef Mss het volgende:
Ik heb echt een bad nails day. Ik krijg ze niet fatsoenlijk recht gevijld, lakken lukt ook al niet zo en als ik clean-up haal ik veel te veel weg. Fuuuuuuu
Ik ben ook veel nakend geweest de laatste tijd. Maar ik vind het zonde want ik heb zoveel mooie lakjons.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al twee weken nakend.
Meh... ik denk dat ik gewoon je smaak qua jassen niet deel. Ik houd meer van wollen jassen. Dus trek je van mijn mening vooral niks aan!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
http://www.esprit.nl/nl/w(...)_en_veren/I21880_001
Ik vind 'm wel lollig. Mits gedragen zonder kraag.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:36 schreef Dwyn het volgende:
Wat vinden jullie van deze jas?
http://www.esprit.nl/nl/w(...)_en_veren/I21880_001
Ja, hier hetzelfde. Kom er gewoon te weinig aan toe.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben ook veel nakend geweest de laatste tijd. Maar ik vind het zonde want ik heb zoveel mooie lakjons.
Ja, maar dat dunne wollen spul is toch niks voor de winter?quote:Op donderdag 20 september 2012 00:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Meh... ik denk dat ik gewoon je smaak qua jassen niet deel. Ik houd meer van wollen jassen. Dus trek je van mijn mening vooral niks aan!
Ja dat sowieso!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel lollig. Mits gedragen zonder kraag.
Je hebt ook dik wolquote:Op donderdag 20 september 2012 00:38 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar dat dunne wollen spul is toch niks voor de winter?
[..]
Ja dat sowieso!
Dat is dan vast niet 'hip' nu. Ik ben zelfs de zara ingelopen vandaag.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt ook dik wol![]()
En ik heb nu een sučde jas, ook heerlijk warm
Oh... dan ben ik ook niet hipquote:Op donderdag 20 september 2012 00:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is dan vast niet 'hip' nu. Ik ben zelfs de zara ingelopen vandaag.
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik ook niet hip
Ik zou zeggen: 'ik zoek nog wel even voor je online', maar daar heb ik nu echt echt echt geen zin in... sorry...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]Ik ben ook niet 'hip' maar bedoel meer van, dat ik het niet kan vinden in winkels.
Maakt niet uitquote:Op donderdag 20 september 2012 00:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: 'ik zoek nog wel even voor je online', maar daar heb ik nu echt echt echt geen zin in... sorry...
Iew!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef Lindytje het volgende:
GOdgloeiendeteringfyfus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik op, heeft incontinente ondode hond naast mijn stoel zitten pissen, stap ik zo met mijn sok ik de pis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:50 schreef Lindytje het volgende:
GOdgloeiendeteringfyfus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta ik op, heeft incontinente ondode hond naast mijn stoel zitten pissen, stap ik zo met mijn sok ik de pis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
STERF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link doet het niet...quote:Op donderdag 20 september 2012 00:52 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben er alleen nog niet over uit of ik de kleur kan hebben:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AC_1AC_325394/
Ik denk dat je daar wel een beetje flets van wordt. Dan vind ik die van esprit beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |