Ja, dat wel... I know, ik heb een poncho-trui-dinges. Keileuk! Maar ik kan m nooit aan, want past onder geen enkele jasquote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is leuk maar stiekem vet irritant
Ik heb zo'n capecoat dinges, die grijze, heb je wel ooit gezien toch? Niet handig met schoudertassen want dat gaat nietquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel... I know, ik heb een poncho-trui-dinges. Keileuk! Maar ik kan m nooit aan, want past onder geen enkele jas
Ja zoiets heb ik dus, maar dan van woolmix met andere knopen en een tailleriem.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef Lindytje het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1AC_1AC_324532/
NEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik wil ook een rode jas met een grote capuchon...
Ja, die heb ik wel eens gezien iddquote:Op woensdag 19 september 2012 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb zo'n capecoat dinges, die grijze, heb je wel ooit gezien toch? Niet handig met schoudertassen want dat gaat niet
perfect voor dikke ikquote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk kom ik altijd als ik naar winterjassen kijk tot de conclusie dat ik ze allemaal lelijk vind.
Bij de Primark hadden ze wel leuke, heul goedkoop, maar alleen in heul grote maten
Ik heb een hele mooie (vind ik). En die kan ik in de herst dragen tot een deel van de winter maar wanneer het echt flink gaat vriezen dan is ie gewoon te koud.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eigenlijk kom ik altijd als ik naar winterjassen kijk tot de conclusie dat ik ze allemaal lelijk vind.
Bij de Primark hadden ze wel leuke, heul goedkoop, maar alleen in heul grote maten
Dat is het hem juist. Als hij een beetje mooi is, is hij niet warm en andersomquote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie (vind ik). En die kan ik in de herst dragen tot een deel van de winter maar wanneer het echt flink gaat vriezen dan is ie gewoon te koud.
En ik heb een winterjas die ongelooflijk warm is, maar zo allejezus godsgruwelijk lelijk... Ik stel het moment altijd zo lang mogelijk uit, maar uiteindelijk heb ik hem toch elke winter weer aan... Ondanks dat het de lelijkste jas ooit is, maar het is de enige die me warm houdt. Ben ook altijd HEUL blij als het dan weer voorjaar is en ik hem voorlopig niet meer aan hoef
Jep, mee eensquote:Op woensdag 19 september 2012 13:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Als hij een beetje mooi is, is hij niet warm en andersom
Zonde! Die ziet er mooi uit ja... Misschien Miss Etam in de buurt bellen om te vragen of ze hem nog hebben?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:45 schreef Lindytje het volgende:
http://www.missetam.nl/trenchcoat-rood/nl/product/20288/
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uitverkocht!!! Die wilde ik nog bestellen!!!![]()
![]()
Die is tof!quote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
Krijg alleen maar slechte foto's gemaakt met de webcam + 1 met mijn gsm.
Maar het is deze jas: http://shop.mango.com/NL/(...)&m=&ts=1348053676369 alleen ziet die er best anders uit als ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Ja, ik ga van de week wel even in de stad kijkenquote:Op woensdag 19 september 2012 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde! Die ziet er mooi uit ja... Misschien Miss Etam in de buurt bellen om te vragen of ze hem nog hebben?
SNEL NU NU ANDERS IS IE OPquote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik ga van de week wel even in de stad kijken
Dat is niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef megamandy het volgende:
Krijg alleen maar slechte foto's gemaakt met de webcam + 1 met mijn gsm.
Maar het is deze jas: http://shop.mango.com/NL/(...)&m=&ts=1348053676369 alleen ziet die er best anders uit als ik hem aan heb.
[ afbeelding ]
Dat kanquote:
Was er ook blij mee. Had dus eerst een andere gezien van de Monki, was die al helemaal uitverkochtquote:Op woensdag 19 september 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die is tof!staat je goed
quote:Op woensdag 19 september 2012 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
SNEL NU NU ANDERS IS IE OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |