SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zo koud is het nou ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Koud verdomme, kachel aanmaken.
Hierbinnen wel. Broer heeft deuren open laten staan, alle warmte is naar boven getrokken.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
Ik kom er zo aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Gepost vanonder mijn winterdekbed.
Godverdommequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
quote:
Je ziet wel wie het mannetje in jullie relatie is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Een ieder met een warm lichaam is welkom.
Kan je nog iets anders dan deze pic posten?quote:
Alsjeblieft hoor Yuri, jij ziet sowieso geen ene kaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je ziet wel wie het mannetje in jullie relatie is.
Eenmaal opgewarmd ben ik een kacheltje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Een ieder met een warm lichaam is welkom.
Die PI deed mij sidderen van angst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kan je nog iets anders dan deze pic posten?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alsjeblieft hoor Yuri, jij ziet sowieso geen ene ka
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die PI deed mij sidderen van angst.
Je snapt hem niet he?quote:
Sarcastische opmerking is sarcastisch.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
v
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
FAKKELTEIT OP JE BEELDSCHERMquote:
Die eerste gaat in m'n fobo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
Gehuild van blijdschap.quote:
Dat is kutquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hierbinnen wel. Broer heeft deuren open laten staan, alle warmte is naar boven getrokken.
Ben ik de enige die vind dat het lekker weer is, op het regen na?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Gepost vanonder mijn winterdekbed.
Perfecte zolderkamer temperatuur.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dat is kut
[..]
Ben ik de enige die vind dat het lekker weer is, op het regen na?
Niet te koud niet te warm, lekker temperatuur. Het mag van mij hele jaar door tussen de 15 en 19 graden blijven
Ja ik ga al die wijven vingeren terwijl die ONZ autisten stilletjes en kwijlend toekijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB ga je serieus naar die nachtbagger meet?
Moet ik ff vragen aan etha, ik heb namelijk geen zolderkamer. Straks word ik uitgemaakt voor wanna-be fok!kerquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Perfecte zolderkamer temperatuur.
[..]
Nee gek.![]()
![]()
Jij weet.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Perfecte zolderkamer temperatuur.
[..]
Ja ik ga al die wijven vingeren terwijl die ONZ autisten stilletjes en kwijlend toekijken.
Lijkt verdacht veel op Omo wasverzachter op de achtergrondquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hier nog een mooien ass voor jullie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder zolderkamer mag je niet in Fernandes, ga weg.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:40 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Moet ik ff vragen aan etha, ik heb namelijk geen zolderkamer. Straks word ik uitgemaakt voor wanna-be fok!ker
Fernandes gaat hun partycrashen hoorde ik.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pass ff die fotoquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel een pic van Jackie zonder lingerie met m'n dick in der.
Bluf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
Dat klopt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat hij niet weet dat Jackie en Betanolic een relatie hebben.
D.Mquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
deze .rar nog niet gezien hebben. Wie ben jij?
moet je verdienenquote:
Zie de punt tussen de D en M, het gaat om een afkorting van mijn naam.quote:
Oh, ik dacht ook DM.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zie de punt tussen de D en M, het gaat om een afkorting van mijn naam.
Het is dan ook een substiel verschil.quote:
Dat dit kan in Fernandesquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk dat hij niet weet dat Jackie en Betanolic een relatie hebben.
Misschien ben je wel een retard, kan ik niet weten.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Het is dan ook een substiel verschil.
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga niet letterlijk in op onze dialogen met FIFA, maar Yuri worshipt me.
Sowieso. Hij heeft niets voor niets op die 2de foto de chat eruit gepaint, "Looking for a mage".quote:
WoW has been succesfully uninstalled.quote:
WTB tank for heroics 7kquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sowieso. Hij heeft niets voor niets op die 2de foto de chat eruit gepaint, "Looking for a mage".
Ik ga vandeweek denk even checken.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef aight1 het volgende:
Iemand Ted al gezien? Ik ging stuk ey
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek denk even checken.
Ben tevens jarig bedenk ik me net. Happy b-day to meeee, ik gaat slapen dag mensen!
Fenkjoeeee!quote:Op woensdag 19 september 2012 00:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeerd!
und slaap lekker
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 september 2012 00:44 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik ga vandeweek denk even checken.
Ben tevens jarig bedenk ik me net. Happy b-day to meeee, ik gaat slapen dag mensen!
i know the feeling, heb een nichtje van 2,5 jaar. Zij en ik zijn vanaf dr geboorte onafscheidelijk. Tante zegt soms: "als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het je dochter was. Ze is liever bij jou dan bij mij of haar zus".quote:
Snap er niets van, die film is allang in the USA uitgekomen maar is nog niet in 1080p te downloaden.quote:Op woensdag 19 september 2012 00:33 schreef aight1 het volgende:
Iemand Ted al gezien? Ik ging stuk ey
8u. Oh oh Vas.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder die tijdens m'n date smst "Je bent toch niet door een grote zwarte neger ontvoert he??" en ik die keihard in de lach schietOh oh, mama.
Ekte Jood.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet zo naar het ziekenhuis EthaLaatste gesprek en anesthesiedinges voordat ik geopereerd ga worden aan m'n neus
Dubbelop. Zwarte neger.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn moeder die tijdens m'n date smst "Je bent toch niet door een grote zwarte neger ontvoert he??" en ik die keihard in de lach schietOh oh, mama.
quote:Op woensdag 19 september 2012 08:03 schreef Vaseline_ het volgende:
wrm operatiequote:Op woensdag 19 september 2012 08:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet zo naar het ziekenhuis EthaLaatste gesprek en anesthesiedinges voordat ik geopereerd ga worden aan m'n neus
Als je jezelf zwart wilt noemen, best.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dubbelop. Zwarte neger.
Hoe was je date dan??
1 bijholte is vergroeid en dus bijna dicht. Kan een oorzaak zijn van mijn bijna chronische verkoudheid. Mag na de operatie 2 weken niksquote:
Ik?quote:Op woensdag 19 september 2012 08:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je jezelf zwart wilt noemen, best.![]()
Ja was leuk, heel gezellig ook
Goede reden om met je studie te kappen.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh lawd de dokter zei net dat ik wsl na dr operatie een flink blauw oog heb. Lekker vas op dr oog rammen onder narcoseik kom dus echt mn huis niet uit dan he
quote:Op woensdag 19 september 2012 09:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh lawd de dokter zei net dat ik wsl na dr operatie een flink blauw oog heb. Lekker vas op dr oog rammen onder narcoseik kom dus echt mn huis niet uit dan he
ik zou nooit durven vechten met vas.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]sterk verhaal van maken over hoe je vocht met een beer
Stoeien perhaps?quote:Op woensdag 19 september 2012 10:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou nooit durven vechten met vas.
Haha bedoel je soms omdat je username Chocolatebear is? hahaquote:Op woensdag 19 september 2012 10:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zou nooit durven vechten met vas.
Mijn naam is legion. Wat bazel je.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha bedoel je soms omdat je username Chocolatebear is? haha![]()
Ik heb mijn uiterst primitieve reactie op die post die Whatsapp gestuurd.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand zei net dat ze zin had in stoeien en desbetreffend vriendje reageert er niet eens opHommo
LOLquote:Op woensdag 19 september 2012 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha bedoel je soms omdat je username Chocolatebear is? haha![]()
Echt he. Mannen en hintsquote:Op woensdag 19 september 2012 10:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Iemand zei net dat ze zin had in stoeien en desbetreffend vriendje reageert er niet eens opHommo
wees gwn duidelijk danquote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
True story wel Jackie, afentoe denk ik echt dat ze een plaat voor hun kop hebben
Ik vermoed dat ze het op sommige momenten gewoon wel weten, maar heel bewust negeren.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
True story wel Jackie, afentoe denk ik echt dat ze een plaat voor hun kop hebben
wat voor seriesquote:Op woensdag 19 september 2012 13:03 schreef JackieBrown het volgende:
Heb meer series nodig in mijn leven.
[..]
Ik vermoed dat ze het op sommige momenten gewoon wel weten, maar heel bewust negeren.
#manwhisperer
Coke en shit.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 bijholte is vergroeid en dus bijna dicht. Kan een oorzaak zijn van mijn bijna chronische verkoudheid. Mag na de operatie 2 weken niks
In de richting van californication.. dat soort.quote:
Breaking Bad al gezien?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de richting van californication.. dat soort.
Persoonlijke drama's, intriges etc.
Geen politie-achtige zooi zoals csi enzo.
Dexter gaat 'm niet worden. Zal breaking bad eens uitproberen, thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef aight1 het volgende:
En Dexter misschien, maar dat is wel beetje politie-achtige zooi ook
Jal?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
YepBij die ene chick moest ik echt Altijd aan jou denken. Je weet denk wel welke ik bedoel.
Ah dwaasquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Breaking Bad is ontiegelijk saai man, je moet er echt van houden
Ik ken niemand die er niet van houdt eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Breaking Bad is ontiegelijk saai man, je moet er echt van houden
Echt he.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er niet van houdt eigenlijk
Ga Entourage checken. Als je een beetje van de Hollywood lifestyle houdt dan is dat echt een aanrader.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de richting van californication.. dat soort.
Persoonlijke drama's, intriges etc.
Geen politie-achtige zooi zoals csi enzo.
Dexter is geen politie-achtige serie. Het gaat over dat er een seriemoordernaar bij de politie werkt en via zijn baan schuldige moordenaars opspoort en afmaakt die hun straf ontlopen ipv onschuldige mensen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef aight1 het volgende:
En Dexter misschien, maar dat is wel beetje politie-achtige zooi ook
Ja was ineens heel gezellig, weet niet hoe dat komt, iemand die er niet was ofzo misschien? Geen idee hoor just spitballin'quote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die fanatiek series kijken. Dafuq trouwens, ineens 2 topics verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja I know, dat is toch een beetje politie-achtig dinges enzo snapjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dexter is geen politie-achtige serie. Het gaat over dat er een seriemoordernaar bij de politie werkt en via zijn baan schuldige moordenaars opspoort en afmaakt die hun straf ontlopen ipv onschuldige mensen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja was ineens heel gezellig, weet niet hoe dat komt, iemand die er niet was ofzo misschien? Geen idee hoor just spitballin'Don't care, made a few thousand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet echt, dat is zijn dekmantel.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja I know, dat is toch een beetje politie-achtig dinges enzo snapje
Gouden tijden bij du Appiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Don't care, made a few thousand.
Etha was vroeger een nerd die werd gepest, ging een beetje trainen en ineens een grote muilquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Questen, dat was wel het meest gaye wat er was. Ik had ook echt maar 1 char, dat was m'n warrior. met 4 epic gearsets (maintank, fury, arms en toen nog rank11 pvp (Commander)).
Ik was meestal tank of gewoon dps, vond dps altijd leuker omdat ik gewoon altijd nummer1 was op de dpsmeter.![]()
Damn
Weet ik ik ken hetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat is zijn dekmantel.
Ik snapte je wel hoor aightquote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet ik ik ken hetmaar was voor JB omdat het iets met politie te maken heeft snaptu
Die zijn er ja. Er zijn zelfs niet-studenten die het slechter doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
¤13 p/u bruto, ¤11 p/u netto. Er zijn studenten die het slechter doen.
All-in loon. Beter toch, in plaats van maanden wachten zit het er gewoon in je loon verwerktquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die zijn er ja. Er zijn zelfs niet-studenten die het slechter doen.
Krijg je daar eigenlijk vakantiegeld nog apart? Of zit dat erbij in?
Haha kanker, JB die dit ook gewoon prima vind dat je dit postquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
Drugs. Sowieso drugs.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 bijholte is vergroeid en dus bijna dicht. Kan een oorzaak zijn van mijn bijna chronische verkoudheid. Mag na de operatie 2 weken niks
Mn makro voorraad is nog niet eens opquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes is ook in de langloopbonus tot 14 oktober.
[..]
Haha kanker, JB die dit ook gewoon prima vind dat je dit post. Wauw.
Ik heb ook nog wat toko-naast-Makro voorraadquote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Mn makro voorraad is nog niet eens op
En dan heb ik het nieteens over wat ik al had, so much money I don't know what the fuck to do with itquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuck you dWc, kan je niet wat van dat geld aan mij geven ofzo. Ik kan me oprecht druk maken over die salarisverschillen tussen een 18 en een 23jarige he.
Prima werkgever heur. Misschien afstudeerstage doen bij het hoofdkantoorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef aight1 het volgende:
haha dwc is 23 en werkt bij de albert heijn
haha werkenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima werkgever heur. Misschien afstudeerstage doen bij het hoofdkantoor. Waar werk jij dan?
Investeren vieze klootzak.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat toko-naast-Makro voorraad.
[..]
En dan heb ik het nieteens over wat ik al had, so much money I don't know what the fuck to do with it.
Ja ik denk het ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Toch even haten.
[..]
Etha was vroeger een nerd die werd gepest, ging een beetje trainen en ineens een grote muil. Netals Panzer, maar die deed niet zo stoer d'rna. Echte bazen waren al baas op de basisschool, en werden daarna gewoon wat rustiger
.
Wil je lenen tegen een aantrekkelijke rente of inspraak mijnerzijds over 5 à 10 jaar?quote:
Hahaha, dat 'ie in de sloot valtquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je lenen tegen een aantrekkelijke rente of inspraak mijnerzijds over 5 à 10 jaar?
[..]
Hahaha, dat 'ie in de sloot valt. Doet me denken dat een paar jaar terug ging kamperen met de klas in een weiland in Edam. Gingen we volleyballen, en wie de bal de grond liet raken kreeg blinde code*. Ging zo'n gast dus rennen voor z'n leven natuurlijk en sprong die over een slootje om weg te komen, wij gingen d'r mooi niet achteraan natuurlijk. Komt 'ie even later helemaal nat en onder de modder terug, was hij erin gevallen toen die terug sprong
![]()
.
Allochtonen in een havo-vwo klas.
*LTS-voetbal: met een balspel als je 'af' bent rennen naar een paal en onderweg mag iedereen je in elkaar slaan![]()
Wij hadden allemaal varianten, poorten/panna inderdaad, maar ook hooghouden, tienen en wat allemaalquote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
Bij ons heette dat spel "poorten". Altijd wel mooi om gewoon keihard uit te halen.
Negen manen, snelschietertje, panna k.o. etc.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal varianten, poorten/panna inderdaad, maar ook hooghouden, tienen en wat allemaal. Deden jullie ook dat iemand die verloor voorover gebukt moest staan in het doel en de rest mocht schieten van dichtbij?
Kontje blauwquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal varianten, poorten/panna inderdaad, maar ook hooghouden, tienen en wat allemaal. Deden jullie ook dat iemand die verloor voorover gebukt moest staan in het doel en de rest mocht schieten van dichtbij?
Hahaha ja maar ik ging nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij noemden dat anders hoor, die jij noemt zegt mij niks. Billenbrand heette het bij ons. Panna K.O. was zonder blinde code. Bovendoen kon je die acties achter elk spel doen bij de verliezer in principe.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Negen manen, snelschietertje, panna k.o. etc.
Billie. Bonken. Dat jij die termen niet kent laat wel zien dat jij eerder een binnenzitnerdje was dan ikDagelijkse gang van zaken hier in Zaantju.
Lol omdat ik één van de mensen hier die een jaartje WoW heeft gespeeld?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij noemden dat anders hoor, die jij noemt zegt mij niks. Billenbrand heette het bij ons. Panna K.O. was zonder blinde code. Bovendoen kon je die acties achter elk spel doen bij de verliezer in principe.
Daarnaast kom jij net met je nerd-confessions, dus lul nou niet. Ik speelde vroeger elke dag buiten.
Huh? Gisteren zei je nog dat je vanaf je 11de tot je 17de minimaal 5 uur per dag speelde?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol omdat ik één van de mensen hier die een jaartje WoW heeft gespeeld?Je haat richting mij is ondoorgrond.
Jij noemt mij een binnenzitnerdje terwijl jíj een jaar WoW hebt gespeeld?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol omdat ik één van de mensen hier die een jaartje WoW heeft gespeeld?Je haat richting mij is ondoorgrond.
Met de paplepel ingegoten hihaho.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij had jij als klein kind gewoon al vodka in je Winnie de Pooh-draaibeker, of niet?
Ik heb drie keer de AH als werkgever gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja jongens niet haten op Albert Heijn inderdaad. Ik heb nergens zoveel verdient als bij Albert Heijn. Ik steun dWc in deze.
Ben volgende maand ook weer home alonequote:Op woensdag 19 september 2012 19:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met de paplepel ingegoten hihaho.
Mijn ouders gaan morgen op vakantie, dus dat wordt 3 weken lang open huis voor alle junks. Maarja, moet eigenlijk wel studeren
.
Same herequote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben volgende maand ook weer home alone. #yolo
#HYFR =$.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben volgende maand ook weer home alone. #yolo
die ken ikquote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kun je zo op facebook staan, even serieus.Als het mijn dochter zou zijn dan zou ik haar slaan.
[ afbeelding ]
Heftrucken en laden. Ging toch geen karren stapelen gekquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat voor werkzaamheden doe je in DC dan? Gewoon al die bakken klaarmaken voor de vrachtwagen?
gwn gypsy pride hor ;squote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe kun je zo op facebook staan, even serieus.Als het mijn dochter zou zijn dan zou ik haar slaan.
[ afbeelding ]
Ga denk ik een #byob party fixen, iedereen eindigt dan altijd zonder uitzondering mofuckin' loesoequote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
#HYFR =$.
Nouja, hoef ik iig geen crack meer op straat te kopen, want iedereen zit binnen.
nicequote:Op woensdag 19 september 2012 19:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Pallets sorteren met Keesquote:Op woensdag 19 september 2012 19:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heftrucken en laden. Ging toch geen karren stapelen gek
Mooi is datquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga denk ik een #byob party fixen, iedereen eindigt dan altijd zonder uitzondering mofuckin' loesoe.
Beter danquote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pallets sorteren met Kees.
[ afbeelding ]
Veel vrachtwagenchauffers zijn trouwens de beste lui man, goede mensen [ afbeelding ].
Haha, Gado sta me bijquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
. Bij mij is dat zaterdag zover. Gado sta me bij dat niemand iets molesteert
.
Forreal?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Worden ik en L. wel uitgenodigd op je feestje dan dWc? Dan help ik je d'r te hosselen
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij noemt mij een binnenzitnerdje terwijl jíj een jaar WoW hebt gespeeld?_!
[ afbeelding ]
Haha, dat valt nog meequote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Gado sta me bij![]()
. Meest erge wat er bij mij is gebeurd is wonderlijk genoeg een brandvlek in het tafelkleed
. Of nee, er is wel eens zo'n hangende bollamp aan het plafond gesloopt tijdens een kussengevecht
.
Jou bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
. Bij mij is dat zaterdag zover. Gado sta me bij dat niemand iets molesteert
.
quote:
De vogel? Dafuq is daarmee gebeurd?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee. Bij mij was het de vaatwasser, de vogel, de tuin en wat prullaria van moeders
.
"Iemand"quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De vogel? Dafuq is daarmee gebeurd?
Ik háát het als mensen zo roekeloos worden door drank, vooral in m'n eigen huis. Al weet ik hoe lekker het is om de lompe boer uit te hangen op het huisfeest van een ander.
Alleen in bedquote:
Verrassend.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat het veel mensen in m'n huis te hebben man, ben hartstikke autistisch en ga alleen maar zeiken dat ze van iets af moeten blijven ofzo. Kan het niet handelen
Haha, autistische vogelquote:Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
"Iemand"tilde de kooi op en verzette 'm. Dat vond die vogel zo eng, dat ie een zware hartaanval kreeg ofzo en daarna dood is gegaan
.
Ja, inderdaad. Als ik zelf droeloe ben let ik daar ook niet meer op. Maar ik zorg gewoon dat de dingen die kunnen sneuvelen ver achter slot en grendel liggen.
Sowieso goed weten wie je wel en niet binnen laat. Dan is er no problemo.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die hun huis laten trashen op een huisfeestje.Gewoon die niggers onder de duim hebben.
Ik was ook compleet in paniekquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, autistische vogel. Wel zielig eigenlijk
.
Shit man, als we er zo over praten heb ik er meteen zin in. Even kijken wat Galll&Gall in de bonus heeft
.
Hoe kan je nou op je huis letten als er 4 verschillende culturen in je slaapkamer voor de grap losgaan op de muziek van je mocromattie Youtube-DJ terwijl er in je woonkamer gasten jonko zitten te hijsen via een emmer water en een halve colaflesquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die hun huis laten trashen op een huisfeestje.Gewoon die niggers onder de duim hebben.
Interessant op zich, maar volgens mij is het echt zo'n boek dat lang van stof is of niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef jna het volgende:
Bazenonderwerp voor een boek![]()
http://www.amazon.com/Why-White-Kids-Love-Hip/dp/0465037461
Alsof lengte een goede indicatie van power is. Ik breek die dunne Egyptenaar in 3 stukken manquote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja maar jij CB, 1.93. Wie wilt daar nou wat tegen beginnen?
Geen idee, het is wel beschikbaar bij de bieb dus misschien ga ik me er aan wagenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op je huis letten als er 4 verschillende culturen in je slaapkamer voor de grap losgaan op de muziek van je mocromattie Youtube-DJ terwijl er in je woonkamer gasten jonko zitten te hijsen via een emmer water en een halve colafles.
[..]
Interessant op zich, maar volgens mij is het echt zo'n boek dat lang van stof is of niet?
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof lengte een goede indicatie van power is. Ik breek die dunne Egyptenaar in 3 stukken man
Laat mij je tuber ischiadicum van je os ischium palperen, babylicious.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof lengte een goede indicatie van power is. Ik breek die dunne Egyptenaar in 3 stukken man
Preciesquote:
Moest gister os pubis bij een lekker wijf palperen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij je tuber ischiadicum van je os ischium palperen, babylicious.
Ik arteria femoris, was so so spannond, had bijna mijn eerste kutje aangeraakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moest gister os pubis bij een lekker wijf palperen.
Behoorlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jajong het volgende:
had je gewoon een kankermuiltje op die pic?
Veel spannender dat os pubis wordt t niet, zat 1cm boven der klit, wij doen overigens nog geen zenuwen en vaten etc. Boring. Gaat echt kankerlangzaam up in this bitchquote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik arteria femoris, was so so spannond, had bijna mijn eerste kutje aangeraakt.
Dat had ik niet aangekund man, was ik zo in mijn broek gekomen en was ik uitgeschoten bij het palperen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel spannender dat os pubis wordt t niet, zat 1cm boven der klit
Pretstudiequote:
HUEEEE CASUÏSTIEK HUEEEEquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pretstudie. Jij zou na een week al huilen van hoe moeilijk 't is
Goede rubriek ditquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dat facequote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dat zegt genoeg over jou trololoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is er mis met die face, ik zou mijn eiwitten er rustig op neerleggen.
Dat gaat wel verquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Dusdat, ik reed gister alweer met handschoenen aan hoor
godverquote:
wat doe ik foutquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, had meer van je verwacht
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, had meer van je verwacht
niet echtquote:
Zieligquote:Op donderdag 20 september 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net bij de Albert Cuyp zo'n hond
[ afbeelding ]
zo'n hondje
[ afbeelding ]
in z'n nek zien bijten. Beest helemaal in shock, meteen gescheten, trillen als een malle en bloeden als een rund
.
Jackiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zielig! Was de eigenaar van de gebeten hond (ghehe) niet boos?
Onderhoudend verhaal wel zo op de donderdagmiddag. Thanks.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jackie!
Die eigenaresse liep eerst even 10 meter verder met die hond en zette 'm waar die andere hond 'm niet kon zien en begon echt zo van "kan iemand de politie ofzo bellen? asjeblieft?", leek wel een filmscène
. Met d'r hand probeerde ze het bloeden van z'n hals te stelpen. Die eigenaar van die pitbull leek een beetje op een dikke Theo Maassen, die bleef rustig, zei zachtjes "lijn die hond dan aan, verdomme" en zette zijn hond vast aan z'n fiets
.
Toen zei die nigga met wie ik was "lehgo" en gingen we een bak bloed/vleesworst scoren. Onderweg terug 5 minuten later was iedereen al weg, maar het plasje bloed en de drol verraadden wat er zonet was gebeurd.
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Onderhoudend verhaal wel zo op de donderdagmiddag. Thanks.
Hopelijk heeft dat hondje het overleefdIk zou echt heel boos zijn denk ik als het mijn hond was
maarja
Beetje voorbarig hè, nietwaarquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die die honden gek maken en niet africhten
Ja maar misschien lag het niet helemaal aan de bijtende hond. Wie weet was die andere hond (zo te lezen niet aan de lijn) wel helemaal in z'n face enzo.. je weet de toedracht niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die die honden gek maken en niet africhten
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar misschien lag het niet helemaal aan de bijtende hond. Wie weet was die andere hond (zo te lezen niet aan de lijn) wel helemaal in z'n face enzo.. je weet de toedracht niet.
Toch zielig hoor daar niet van
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef JackieBrown het volgende:
Meanwhile, in Jamaica
[ afbeelding ]
plaatje zie ik niet maar de link zegt genoeg --> na klikken in de quote wel -->quote:
Hell the fuck yeah, vroegâh als ik met m'n neefjes en nichtjes was gingen we er klaar voor zittenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
plaatje zie ik niet maar de link zegt genoeg --> na klikken in de quote wel -->
Trouwens dwc, keek je vroeger wel eens Martin??![]()
kwam net een Sheneneh gif tegen
Ik kan merken dat mijn testosteron hoog is.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef JackieBrown het volgende:
Meanwhile, in Jamaica
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |