Dat zegt genoeg over jou trololoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is er mis met die face, ik zou mijn eiwitten er rustig op neerleggen.
Dat gaat wel verquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Dusdat, ik reed gister alweer met handschoenen aan hoor
godverquote:
wat doe ik foutquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, had meer van je verwacht
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, had meer van je verwacht
niet echtquote:
Zieligquote:Op donderdag 20 september 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net bij de Albert Cuyp zo'n hond
[ afbeelding ]
zo'n hondje
[ afbeelding ]
in z'n nek zien bijten. Beest helemaal in shock, meteen gescheten, trillen als een malle en bloeden als een rund
.
Jackiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zielig! Was de eigenaar van de gebeten hond (ghehe) niet boos?
Onderhoudend verhaal wel zo op de donderdagmiddag. Thanks.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jackie!
Die eigenaresse liep eerst even 10 meter verder met die hond en zette 'm waar die andere hond 'm niet kon zien en begon echt zo van "kan iemand de politie ofzo bellen? asjeblieft?", leek wel een filmscène
. Met d'r hand probeerde ze het bloeden van z'n hals te stelpen. Die eigenaar van die pitbull leek een beetje op een dikke Theo Maassen, die bleef rustig, zei zachtjes "lijn die hond dan aan, verdomme" en zette zijn hond vast aan z'n fiets
.
Toen zei die nigga met wie ik was "lehgo" en gingen we een bak bloed/vleesworst scoren. Onderweg terug 5 minuten later was iedereen al weg, maar het plasje bloed en de drol verraadden wat er zonet was gebeurd.
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Onderhoudend verhaal wel zo op de donderdagmiddag. Thanks.
Hopelijk heeft dat hondje het overleefdIk zou echt heel boos zijn denk ik als het mijn hond was
maarja
Beetje voorbarig hè, nietwaarquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die die honden gek maken en niet africhten
Ja maar misschien lag het niet helemaal aan de bijtende hond. Wie weet was die andere hond (zo te lezen niet aan de lijn) wel helemaal in z'n face enzo.. je weet de toedracht niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die die honden gek maken en niet africhten
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar misschien lag het niet helemaal aan de bijtende hond. Wie weet was die andere hond (zo te lezen niet aan de lijn) wel helemaal in z'n face enzo.. je weet de toedracht niet.
Toch zielig hoor daar niet van
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef JackieBrown het volgende:
Meanwhile, in Jamaica
[ afbeelding ]
plaatje zie ik niet maar de link zegt genoeg --> na klikken in de quote wel -->quote:
Hell the fuck yeah, vroegâh als ik met m'n neefjes en nichtjes was gingen we er klaar voor zittenquote:Op donderdag 20 september 2012 15:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
plaatje zie ik niet maar de link zegt genoeg --> na klikken in de quote wel -->
Trouwens dwc, keek je vroeger wel eens Martin??![]()
kwam net een Sheneneh gif tegen
Ik kan merken dat mijn testosteron hoog is.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef JackieBrown het volgende:
Meanwhile, in Jamaica
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |