Mooi is datquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga denk ik een #byob party fixen, iedereen eindigt dan altijd zonder uitzondering mofuckin' loesoe.
Beter danquote:Op woensdag 19 september 2012 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pallets sorteren met Kees.
[ afbeelding ]
Veel vrachtwagenchauffers zijn trouwens de beste lui man, goede mensen [ afbeelding ].
Haha, Gado sta me bijquote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
. Bij mij is dat zaterdag zover. Gado sta me bij dat niemand iets molesteert
.
Forreal?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Worden ik en L. wel uitgenodigd op je feestje dan dWc? Dan help ik je d'r te hosselen
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij noemt mij een binnenzitnerdje terwijl jíj een jaar WoW hebt gespeeld?_!
[ afbeelding ]
Haha, dat valt nog meequote:Op woensdag 19 september 2012 19:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, Gado sta me bij![]()
. Meest erge wat er bij mij is gebeurd is wonderlijk genoeg een brandvlek in het tafelkleed
. Of nee, er is wel eens zo'n hangende bollamp aan het plafond gesloopt tijdens een kussengevecht
.
Jou bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi is dat![]()
. Bij mij is dat zaterdag zover. Gado sta me bij dat niemand iets molesteert
.
quote:
De vogel? Dafuq is daarmee gebeurd?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, dat valt nog mee. Bij mij was het de vaatwasser, de vogel, de tuin en wat prullaria van moeders
.
"Iemand"quote:Op woensdag 19 september 2012 19:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De vogel? Dafuq is daarmee gebeurd?
Ik háát het als mensen zo roekeloos worden door drank, vooral in m'n eigen huis. Al weet ik hoe lekker het is om de lompe boer uit te hangen op het huisfeest van een ander.
Alleen in bedquote:
Verrassend.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat het veel mensen in m'n huis te hebben man, ben hartstikke autistisch en ga alleen maar zeiken dat ze van iets af moeten blijven ofzo. Kan het niet handelen
Haha, autistische vogelquote:Op woensdag 19 september 2012 19:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
"Iemand"tilde de kooi op en verzette 'm. Dat vond die vogel zo eng, dat ie een zware hartaanval kreeg ofzo en daarna dood is gegaan
.
Ja, inderdaad. Als ik zelf droeloe ben let ik daar ook niet meer op. Maar ik zorg gewoon dat de dingen die kunnen sneuvelen ver achter slot en grendel liggen.
Sowieso goed weten wie je wel en niet binnen laat. Dan is er no problemo.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die hun huis laten trashen op een huisfeestje.Gewoon die niggers onder de duim hebben.
Ik was ook compleet in paniekquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, autistische vogel. Wel zielig eigenlijk
.
Shit man, als we er zo over praten heb ik er meteen zin in. Even kijken wat Galll&Gall in de bonus heeft
.
Hoe kan je nou op je huis letten als er 4 verschillende culturen in je slaapkamer voor de grap losgaan op de muziek van je mocromattie Youtube-DJ terwijl er in je woonkamer gasten jonko zitten te hijsen via een emmer water en een halve colaflesquote:Op woensdag 19 september 2012 19:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Mensen die hun huis laten trashen op een huisfeestje.Gewoon die niggers onder de duim hebben.
Interessant op zich, maar volgens mij is het echt zo'n boek dat lang van stof is of niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef jna het volgende:
Bazenonderwerp voor een boek![]()
http://www.amazon.com/Why-White-Kids-Love-Hip/dp/0465037461
Alsof lengte een goede indicatie van power is. Ik breek die dunne Egyptenaar in 3 stukken manquote:Op woensdag 19 september 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja maar jij CB, 1.93. Wie wilt daar nou wat tegen beginnen?
Geen idee, het is wel beschikbaar bij de bieb dus misschien ga ik me er aan wagenquote:Op woensdag 19 september 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op je huis letten als er 4 verschillende culturen in je slaapkamer voor de grap losgaan op de muziek van je mocromattie Youtube-DJ terwijl er in je woonkamer gasten jonko zitten te hijsen via een emmer water en een halve colafles.
[..]
Interessant op zich, maar volgens mij is het echt zo'n boek dat lang van stof is of niet?
quote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof lengte een goede indicatie van power is. Ik breek die dunne Egyptenaar in 3 stukken man
Laat mij je tuber ischiadicum van je os ischium palperen, babylicious.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Alsof lengte een goede indicatie van power is. Ik breek die dunne Egyptenaar in 3 stukken man
Preciesquote:
Moest gister os pubis bij een lekker wijf palperen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij je tuber ischiadicum van je os ischium palperen, babylicious.
Ik arteria femoris, was so so spannond, had bijna mijn eerste kutje aangeraakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moest gister os pubis bij een lekker wijf palperen.
Behoorlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jajong het volgende:
had je gewoon een kankermuiltje op die pic?
Veel spannender dat os pubis wordt t niet, zat 1cm boven der klit, wij doen overigens nog geen zenuwen en vaten etc. Boring. Gaat echt kankerlangzaam up in this bitchquote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik arteria femoris, was so so spannond, had bijna mijn eerste kutje aangeraakt.
Dat had ik niet aangekund man, was ik zo in mijn broek gekomen en was ik uitgeschoten bij het palperen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel spannender dat os pubis wordt t niet, zat 1cm boven der klit
Pretstudiequote:
HUEEEE CASUÏSTIEK HUEEEEquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pretstudie. Jij zou na een week al huilen van hoe moeilijk 't is
Goede rubriek ditquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dat facequote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dat zegt genoeg over jou trololoquote:Op woensdag 19 september 2012 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is er mis met die face, ik zou mijn eiwitten er rustig op neerleggen.
Dat gaat wel verquote:Op donderdag 20 september 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Dusdat, ik reed gister alweer met handschoenen aan hoor
godverquote:
wat doe ik foutquote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, had meer van je verwacht
quote:Op donderdag 20 september 2012 14:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, had meer van je verwacht
niet echtquote:
Zieligquote:Op donderdag 20 september 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Net bij de Albert Cuyp zo'n hond
[ afbeelding ]
zo'n hondje
[ afbeelding ]
in z'n nek zien bijten. Beest helemaal in shock, meteen gescheten, trillen als een malle en bloeden als een rund
.
Jackiequote:Op donderdag 20 september 2012 15:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zielig! Was de eigenaar van de gebeten hond (ghehe) niet boos?
Onderhoudend verhaal wel zo op de donderdagmiddag. Thanks.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jackie!
Die eigenaresse liep eerst even 10 meter verder met die hond en zette 'm waar die andere hond 'm niet kon zien en begon echt zo van "kan iemand de politie ofzo bellen? asjeblieft?", leek wel een filmscène
. Met d'r hand probeerde ze het bloeden van z'n hals te stelpen. Die eigenaar van die pitbull leek een beetje op een dikke Theo Maassen, die bleef rustig, zei zachtjes "lijn die hond dan aan, verdomme" en zette zijn hond vast aan z'n fiets
.
Toen zei die nigga met wie ik was "lehgo" en gingen we een bak bloed/vleesworst scoren. Onderweg terug 5 minuten later was iedereen al weg, maar het plasje bloed en de drol verraadden wat er zonet was gebeurd.
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Onderhoudend verhaal wel zo op de donderdagmiddag. Thanks.
Hopelijk heeft dat hondje het overleefdIk zou echt heel boos zijn denk ik als het mijn hond was
maarja
Beetje voorbarig hè, nietwaarquote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die die honden gek maken en niet africhten
Ja maar misschien lag het niet helemaal aan de bijtende hond. Wie weet was die andere hond (zo te lezen niet aan de lijn) wel helemaal in z'n face enzo.. je weet de toedracht niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Mensen die die honden gek maken en niet africhten
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja maar misschien lag het niet helemaal aan de bijtende hond. Wie weet was die andere hond (zo te lezen niet aan de lijn) wel helemaal in z'n face enzo.. je weet de toedracht niet.
Toch zielig hoor daar niet van
quote:Op donderdag 20 september 2012 15:47 schreef JackieBrown het volgende:
Meanwhile, in Jamaica
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |