Preciesquote:
Moest gister os pubis bij een lekker wijf palperen.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laat mij je tuber ischiadicum van je os ischium palperen, babylicious.
Ik arteria femoris, was so so spannond, had bijna mijn eerste kutje aangeraakt.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Moest gister os pubis bij een lekker wijf palperen.
Behoorlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Jajong het volgende:
had je gewoon een kankermuiltje op die pic?
Veel spannender dat os pubis wordt t niet, zat 1cm boven der klit, wij doen overigens nog geen zenuwen en vaten etc. Boring. Gaat echt kankerlangzaam up in this bitchquote:Op woensdag 19 september 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik arteria femoris, was so so spannond, had bijna mijn eerste kutje aangeraakt.
Dat had ik niet aangekund man, was ik zo in mijn broek gekomen en was ik uitgeschoten bij het palperen.quote:Op woensdag 19 september 2012 20:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Veel spannender dat os pubis wordt t niet, zat 1cm boven der klit
Pretstudiequote:
HUEEEE CASUÏSTIEK HUEEEEquote:Op woensdag 19 september 2012 20:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Pretstudie. Jij zou na een week al huilen van hoe moeilijk 't is
Goede rubriek ditquote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
Dat facequote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 21:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van vandaag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |