Met, dus. Ruige tijdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:55 schreef Camplo het volgende:
Met of zonder risico dat je half kapotgeschopt het 'veld' afmoet?
Dat is zonde. Dat echte schoppen, vooral als er 1 op z'n bek ging was vet. Heb menige kick uitgedeeld maar ook wat mogen incasserenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm, nee. Ik ken het alleen nog van de basisschool. En toen werd er meestal hard noch raak geschopt.
Geen idee. Anyone?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waar komt komt de naam eigelijk vandaan? Lagere technische school? omdat daar ook allemaal lompe boeren op zitten?
Speel dat eens in een mix van NL'ers, Marokkanen en Antilianen. Ik ben 2x geport in 1 jaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Nosh het volgende:
Bij ons op de basisschool heette het gewoon poorten, en meestal deden we het met blikjes.
Leukste was dat de plek om jezelf vrij te tikken aan de andere kant van het schoolplein was, zodat je je helemaal gek moest rennen, met 20 woeste mongolen achter je aan.
Totdat je getackeld werd, en je die dag alwéér thuiskwam met kapotte kleren, schaafwonden en blauwe ogen.
Heerlijk spel
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef JackHerrer het volgende:
Het beste spel ooit wat er op de basisschool gespeeld werd!
quote:
Whehe idd, altijd voorzichtig, maar als iemand pana kreeg meteen spinten als een gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
Klopt, bij ons werd je ook geschorst als je t deed, ik ben 1 keer gepoort, maar ik ben heel snel dus heb maar 1 trap gehad. Als ik moest uitdelen was ik óók heel snel
Haha, 1 keer heb ik iemand op ze bek geschopt toen ie op de grond lagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe idd, altijd voorzichtig, maar als iemand pana kreeg meteen spinten als een gek.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, 1 keer heb ik iemand op ze bek geschopt toen ie op de grond lag.
Haahaha, ja!!! En als ze dan vielen jonge.. Dan was t feest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik probeerde altijd die gasten sneaky te tackelen
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |