Met, dus. Ruige tijdenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:55 schreef Camplo het volgende:
Met of zonder risico dat je half kapotgeschopt het 'veld' afmoet?
Dat is zonde. Dat echte schoppen, vooral als er 1 op z'n bek ging was vet. Heb menige kick uitgedeeld maar ook wat mogen incasserenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:59 schreef Intxaurraga het volgende:
Hm, nee. Ik ken het alleen nog van de basisschool. En toen werd er meestal hard noch raak geschopt.
Geen idee. Anyone?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef JackHerrer het volgende:
Waar komt komt de naam eigelijk vandaan? Lagere technische school? omdat daar ook allemaal lompe boeren op zitten?
Speel dat eens in een mix van NL'ers, Marokkanen en Antilianen. Ik ben 2x geport in 1 jaarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Nosh het volgende:
Bij ons op de basisschool heette het gewoon poorten, en meestal deden we het met blikjes.
Leukste was dat de plek om jezelf vrij te tikken aan de andere kant van het schoolplein was, zodat je je helemaal gek moest rennen, met 20 woeste mongolen achter je aan.
Totdat je getackeld werd, en je die dag alwéér thuiskwam met kapotte kleren, schaafwonden en blauwe ogen.
Heerlijk spel
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:57 schreef JackHerrer het volgende:
Het beste spel ooit wat er op de basisschool gespeeld werd!
quote:
Whehe idd, altijd voorzichtig, maar als iemand pana kreeg meteen spinten als een gekquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
Klopt, bij ons werd je ook geschorst als je t deed, ik ben 1 keer gepoort, maar ik ben heel snel dus heb maar 1 trap gehad. Als ik moest uitdelen was ik óók heel snel
Haha, 1 keer heb ik iemand op ze bek geschopt toen ie op de grond lagquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whehe idd, altijd voorzichtig, maar als iemand pana kreeg meteen spinten als een gek.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, 1 keer heb ik iemand op ze bek geschopt toen ie op de grond lag.
Haahaha, ja!!! En als ze dan vielen jonge.. Dan was t feest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Ik probeerde altijd die gasten sneaky te tackelen
.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haahaha, ja!!! En als ze dan vielen jonge.. Dan was t feest.!
Haha kenker gastquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Of met 3 man onderling afspreken van 'het hek is safe', en dan die gasten door blijven trappen als ze de paal aangeraakt hadden. Wisten zij veel dat ze naar het hek toe moesten
.
Whehehe jah dan was ik ook snelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:10 schreef Jajong het volgende:
Klopt, bij ons werd je ook geschorst als je t deed, ik ben 1 keer gepoort, maar ik ben heel snel dus heb maar 1 trap gehad. Als ik moest uitdelen was ik óók heel snel
Hahaha wat een fag ben je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Of met 3 man onderling afspreken van 'het hek is safe', en dan die gasten door blijven trappen als ze de paal aangeraakt hadden. Wisten zij veel dat ze naar het hek toe moesten
.
en maar doorschoppen toen hij op de grond lag zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:01 schreef MaxPowered het volgende:
LTS! de goede oude tijd.
Ik weet nog dat ik de knieschijf van de pispaal brak met de ijzeren neus in mijn kisten
Yep, ik dacht altijd dat een blokjesbeugel niet los kon rakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:03 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
en maar doorschoppen toen hij op de grond lag zeker![]()
beginnersfoutquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:05 schreef MaxPowered het volgende:
[..]
Yep, ik dacht altijd dat een blokjesbeugel niet los kon raken
Amateurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Wij deden het met platgestampte cola-blikjes idd! Maar we deden het met een vriendengroepje, dus nooit serieuze verwondingen ofzo..
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:05 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat is zonde. Dat echte schoppen, vooral als er 1 op z'n bek ging was vet. Heb menige kick uitgedeeld maar ook wat mogen incasseren![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:26 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
En er werd niet gevraagd of je meedeed, dus als je dat ding tusen je benen zag komen opeens, dan kon je gaan rennen
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb 't ook gespeeld, maar 't werd al gauw van school verbannen omdat je er geschorst voor kon worden. Zo hebben we daarvoor 'n spelletje gedaan dat Dinoriders heet (van de gelijknamige tekenfilmserie toendertijd), iemand op de rug van 'n ander en zo 'n ander "paar" aanvallen door te schoppen, etc. Daar moest je nog goed handig voor zijn
maar..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:39 schreef Salsagirl het volgende:
Leuk spelletje....notHoe leuk is het om iemand verrot te willen trappen..of getrapt willen worden,Maar dat zal dus net de kick wel zijn'''het voor zijn van''
Nou op de school waar ik zat werd zoiets niet gedaan en ja voor ik commentaar krijgt je bent een meisje
Klopt,maar logisch..ook jongens dus..
Maar heb zoiets ook niet kunnen/willen aanschouwen
![]()
Het is evolutionair dat jongens dit leuk vinden; het toont je mannelijkheidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:39 schreef Salsagirl het volgende:
Leuk spelletje....notHoe leuk is het om iemand verrot te willen trappen..of getrapt willen worden,Maar dat zal dus net de kick wel zijn'''het voor zijn van''
Nou op de school waar ik zat werd zoiets niet gedaan en ja voor ik commentaar krijgt je bent een meisje
Klopt,maar logisch..ook jongens dus..
Maar heb zoiets ook niet kunnen/willen aanschouwen
![]()
Ja en het deed pijn aan je mannelijkheid als een paar van die schoppen op je kinderbijslag kwamenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is evolutionair dat jongens dit leuk vinden; het toont je mannelijkheid![]()
w0w ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is evolutionair dat jongens dit leuk vinden; het toont je mannelijkheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |