SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zo koud is het nou ook nietquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Koud verdomme, kachel aanmaken.
Hierbinnen wel. Broer heeft deuren open laten staan, alle warmte is naar boven getrokken.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
Ik kom er zo aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm, jawel. Gepost vanonder mijn winterdekbed.
Godverdommequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
quote:
Je ziet wel wie het mannetje in jullie relatie is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Een ieder met een warm lichaam is welkom.
Kan je nog iets anders dan deze pic posten?quote:
Alsjeblieft hoor Yuri, jij ziet sowieso geen ene kaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je ziet wel wie het mannetje in jullie relatie is.
Eenmaal opgewarmd ben ik een kacheltje.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:17 schreef JackieBrown het volgende:
Een ieder met een warm lichaam is welkom.
Die PI deed mij sidderen van angst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kan je nog iets anders dan deze pic posten?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Alsjeblieft hoor Yuri, jij ziet sowieso geen ene ka
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die PI deed mij sidderen van angst.
Je snapt hem niet he?quote:
Sarcastische opmerking is sarcastisch.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
v
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo slecht dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |