Die zijn er ja. Er zijn zelfs niet-studenten die het slechter doen.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
¤13 p/u bruto, ¤11 p/u netto. Er zijn studenten die het slechter doen.
All-in loon. Beter toch, in plaats van maanden wachten zit het er gewoon in je loon verwerktquote:Op woensdag 19 september 2012 18:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die zijn er ja. Er zijn zelfs niet-studenten die het slechter doen.
Krijg je daar eigenlijk vakantiegeld nog apart? Of zit dat erbij in?
Haha kanker, JB die dit ook gewoon prima vind dat je dit postquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:44 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel een pic van Jackie zonder lingerie met m'n dick in der.
Drugs. Sowieso drugs.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1 bijholte is vergroeid en dus bijna dicht. Kan een oorzaak zijn van mijn bijna chronische verkoudheid. Mag na de operatie 2 weken niks
Mn makro voorraad is nog niet eens opquote:Op woensdag 19 september 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Fernandes is ook in de langloopbonus tot 14 oktober.
[..]
Haha kanker, JB die dit ook gewoon prima vind dat je dit post. Wauw.
Ik heb ook nog wat toko-naast-Makro voorraadquote:Op woensdag 19 september 2012 18:22 schreef jna het volgende:
[..]
Mn makro voorraad is nog niet eens op
En dan heb ik het nieteens over wat ik al had, so much money I don't know what the fuck to do with itquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Fuck you dWc, kan je niet wat van dat geld aan mij geven ofzo. Ik kan me oprecht druk maken over die salarisverschillen tussen een 18 en een 23jarige he.
Prima werkgever heur. Misschien afstudeerstage doen bij het hoofdkantoorquote:Op woensdag 19 september 2012 18:28 schreef aight1 het volgende:
haha dwc is 23 en werkt bij de albert heijn
haha werkenquote:Op woensdag 19 september 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Prima werkgever heur. Misschien afstudeerstage doen bij het hoofdkantoor. Waar werk jij dan?
Investeren vieze klootzak.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat toko-naast-Makro voorraad.
[..]
En dan heb ik het nieteens over wat ik al had, so much money I don't know what the fuck to do with it.
Ja ik denk het ook.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Toch even haten.
[..]
Etha was vroeger een nerd die werd gepest, ging een beetje trainen en ineens een grote muil. Netals Panzer, maar die deed niet zo stoer d'rna. Echte bazen waren al baas op de basisschool, en werden daarna gewoon wat rustiger
.
Wil je lenen tegen een aantrekkelijke rente of inspraak mijnerzijds over 5 à 10 jaar?quote:
Hahaha, dat 'ie in de sloot valtquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je lenen tegen een aantrekkelijke rente of inspraak mijnerzijds over 5 à 10 jaar?
[..]
Hahaha, dat 'ie in de sloot valt. Doet me denken dat een paar jaar terug ging kamperen met de klas in een weiland in Edam. Gingen we volleyballen, en wie de bal de grond liet raken kreeg blinde code*. Ging zo'n gast dus rennen voor z'n leven natuurlijk en sprong die over een slootje om weg te komen, wij gingen d'r mooi niet achteraan natuurlijk. Komt 'ie even later helemaal nat en onder de modder terug, was hij erin gevallen toen die terug sprong
![]()
.
Allochtonen in een havo-vwo klas.
*LTS-voetbal: met een balspel als je 'af' bent rennen naar een paal en onderweg mag iedereen je in elkaar slaan![]()
Wij hadden allemaal varianten, poorten/panna inderdaad, maar ook hooghouden, tienen en wat allemaalquote:Op woensdag 19 september 2012 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha.
Bij ons heette dat spel "poorten". Altijd wel mooi om gewoon keihard uit te halen.
Negen manen, snelschietertje, panna k.o. etc.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal varianten, poorten/panna inderdaad, maar ook hooghouden, tienen en wat allemaal. Deden jullie ook dat iemand die verloor voorover gebukt moest staan in het doel en de rest mocht schieten van dichtbij?
Kontje blauwquote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal varianten, poorten/panna inderdaad, maar ook hooghouden, tienen en wat allemaal. Deden jullie ook dat iemand die verloor voorover gebukt moest staan in het doel en de rest mocht schieten van dichtbij?
Hahaha ja maar ik ging nooit.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij noemden dat anders hoor, die jij noemt zegt mij niks. Billenbrand heette het bij ons. Panna K.O. was zonder blinde code. Bovendoen kon je die acties achter elk spel doen bij de verliezer in principe.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Negen manen, snelschietertje, panna k.o. etc.
Billie. Bonken. Dat jij die termen niet kent laat wel zien dat jij eerder een binnenzitnerdje was dan ikDagelijkse gang van zaken hier in Zaantju.
Lol omdat ik één van de mensen hier die een jaartje WoW heeft gespeeld?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wij noemden dat anders hoor, die jij noemt zegt mij niks. Billenbrand heette het bij ons. Panna K.O. was zonder blinde code. Bovendoen kon je die acties achter elk spel doen bij de verliezer in principe.
Daarnaast kom jij net met je nerd-confessions, dus lul nou niet. Ik speelde vroeger elke dag buiten.
Huh? Gisteren zei je nog dat je vanaf je 11de tot je 17de minimaal 5 uur per dag speelde?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol omdat ik één van de mensen hier die een jaartje WoW heeft gespeeld?Je haat richting mij is ondoorgrond.
Jij noemt mij een binnenzitnerdje terwijl jíj een jaar WoW hebt gespeeld?quote:Op woensdag 19 september 2012 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol omdat ik één van de mensen hier die een jaartje WoW heeft gespeeld?Je haat richting mij is ondoorgrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |