Dexter gaat 'm niet worden. Zal breaking bad eens uitproberen, thanksquote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef aight1 het volgende:
En Dexter misschien, maar dat is wel beetje politie-achtige zooi ook
Jal?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
YepBij die ene chick moest ik echt Altijd aan jou denken. Je weet denk wel welke ik bedoel.
Ah dwaasquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Breaking Bad is ontiegelijk saai man, je moet er echt van houden
Ik ken niemand die er niet van houdt eigenlijkquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Breaking Bad is ontiegelijk saai man, je moet er echt van houden
Echt he.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er niet van houdt eigenlijk
Ga Entourage checken. Als je een beetje van de Hollywood lifestyle houdt dan is dat echt een aanrader.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de richting van californication.. dat soort.
Persoonlijke drama's, intriges etc.
Geen politie-achtige zooi zoals csi enzo.
Dexter is geen politie-achtige serie. Het gaat over dat er een seriemoordernaar bij de politie werkt en via zijn baan schuldige moordenaars opspoort en afmaakt die hun straf ontlopen ipv onschuldige mensen.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:19 schreef aight1 het volgende:
En Dexter misschien, maar dat is wel beetje politie-achtige zooi ook
Ja was ineens heel gezellig, weet niet hoe dat komt, iemand die er niet was ofzo misschien? Geen idee hoor just spitballin'quote:Op woensdag 19 september 2012 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die fanatiek series kijken. Dafuq trouwens, ineens 2 topics verder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja I know, dat is toch een beetje politie-achtig dinges enzo snapjequote:Op woensdag 19 september 2012 18:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dexter is geen politie-achtige serie. Het gaat over dat er een seriemoordernaar bij de politie werkt en via zijn baan schuldige moordenaars opspoort en afmaakt die hun straf ontlopen ipv onschuldige mensen.
quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja was ineens heel gezellig, weet niet hoe dat komt, iemand die er niet was ofzo misschien? Geen idee hoor just spitballin'Don't care, made a few thousand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet echt, dat is zijn dekmantel.quote:Op woensdag 19 september 2012 18:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja I know, dat is toch een beetje politie-achtig dinges enzo snapje
Gouden tijden bij du Appiequote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Don't care, made a few thousand.
Etha was vroeger een nerd die werd gepest, ging een beetje trainen en ineens een grote muilquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Questen, dat was wel het meest gaye wat er was. Ik had ook echt maar 1 char, dat was m'n warrior. met 4 epic gearsets (maintank, fury, arms en toen nog rank11 pvp (Commander)).
Ik was meestal tank of gewoon dps, vond dps altijd leuker omdat ik gewoon altijd nummer1 was op de dpsmeter.![]()
Damn
Weet ik ik ken hetquote:Op woensdag 19 september 2012 18:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee niet echt, dat is zijn dekmantel.
Ik snapte je wel hoor aightquote:Op woensdag 19 september 2012 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet ik ik ken hetmaar was voor JB omdat het iets met politie te maken heeft snaptu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |