SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Nee, niet nodig, wel verplicht.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:17 schreef moemoe het volgende:
Als ik de tt zo zie is het nodig dat ik ga teruglezen?
Erik Jezus Klaas? Kan jij niet wat regelen met die superpowerrrrrrs van je? Tijd terugzetten en zo is toch niet zo moeilijk na het breken van het brood?quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, niet nodig, wel verplicht.
De OP
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Twee van zo'n weekenden achter elkaar kan mijn ouwe brakke lijf niet aan!
Het schijnt!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Is het dit weekend weer dan?
OMG.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Same here.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
btw, photobucket liked mijn computer niet meer, er wordt bijna niets weergegeven.
Ik bepaal zelf wel wanneer ik commentaar lever, thankyouverriemuts!quote:Comments are no longer being accepted.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Erik Jezus Klaas? Kan jij niet wat regelen met die superpowerrrrrrs van je? Tijd terugzetten en zo is toch niet zo moeilijk na het breken van het brood?
Ja, precies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
En dit vind ik ook niet zo aardig van pb:
[..]
Ik bepaal zelf wel wanneer ik commentaar lever, thankyouverriemuts!
Ja, dat!quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, precies.![]()
Niet dat ik van plan was een comment neer te planten, maar als het ineens niet meer mag dan wil ik het ineens heel graag, om het dan toch niet te doen wanneer het weer wel kan.![]()
Die missie is in ieder geval geslaagd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heb ik dat bij de instellingen bij het maken van den emmert ingesteld
- private gezet
- fotonamen gescrambled wegens extra veiligheid en minder makkelijk gokken dus
- comments uitgeschakeld (weet niet waarom, ik vond het leuker als de comments hier kwamen geloof ik![]()
)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:05 schreef Greys het volgende:
Volgens mij heb ik dat bij de instellingen bij het maken van den emmert ingesteld
- private gezet
- fotonamen gescrambled wegens extra veiligheid en minder makkelijk gokken dus
- comments uitgeschakeld (weet niet waarom, ik vond het leuker als de comments hier kwamen geloof ik![]()
)
Ja, ik zei het ook al per ongeluk tegen iemand, gelukkig was 't m'n lieve buuvje die maar heel weinig raar vindtquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:21 schreef Muis006 het volgende:
Ik gebruik nu Erik Jezus Klaas in mijn dagelijkse vocabulaire
Hij is hier ook al eeuwig aan het ladenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:24 schreef Greys het volgende:
Popjenssss, wie heeft er filmpjes toegevoegd?
En kunnen die toevallig ook op youtube?Want ik krijg helemaal niets afgespeeld daar en de hele emmert is over de rel hier
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik zei het ook al per ongeluk tegen iemand, gelukkig was 't m'n lieve buuvje die maar heel weinig raar vindt
Ik lees dit nu pasquote:Op maandag 17 september 2012 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist maar Muis heeft hem bepoteld kennelijk
En hij noemde het zelf neukteugels/lovehandles maar ik vind kwabjes leuker
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik lees dit nu pasmaar inderdaad, ik heb onder toeziend oog van Ml onzen Len zijn kwabjes gekeurd
Gelukkig dat mijn handtas tussen jouw en mijn kwabjes stond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik schrik me een (let op:) hoedjeLeuke foto van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pas maar op! Mening computer gaat er hedenavond van over de zeik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:54 schreef Maes het volgende:
![]()
Zijn er nieuwe foto's? Wat leuk, ik ga gelijk even kijken.
Bij mij wil de boel nog steeds niet laden.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op! Mening computer gaat er hedenavond van over de zeik.
Nou zeker, ik zie nog steeds geen fotoquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Computers met een mening moet je ook gewoon slopenquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kak.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Computers met een mening moet je ook gewoon slopen
Ik vond het echt goed zo live met gitaartje jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:17 schreef Qwea het volgende:
Nou ja, je kan zeggen wat je wilt, zingen kan ze iig wel
Donequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
Willen jullie stemmen alsjeblieft?
[Website van het Jaar] Breng jouw stem uit voor FOK!
En vergeet niet na het stemmen te bevestigen via mail ajb...
Je kunt prijzen winnen en FOK! steunen en alle vrijwilligers die er aan werken!
FOK! is genomineerd met de Frontpage, mobiele site maarrrrrrrr dit jaar ook met het forum/de community! En het is door die community dat wij nu zulke leuke meets kunnen plannen
Dus stemmmmmmmmmmmmm
Kan je items verplaatsen? Of moeten ze dan opnieuw geupload?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja, 3x you and me van 3.16 minuten, moet ik er even 2 wissen anders? En misschien een apart filmpjes-submapje maken zoals we ook een aparte ynske map hebben?
Kan verplaatstquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je items verplaatsen? Of moeten ze dan opnieuw geupload?
Zolang de linkjes nergens anders staan want dan zijn die linkjes kaputttt.quote:
Ook gestemd!quote:
Oh mooiquote:
Dan nog kan je het verplaatsen hequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang de linkjes nergens anders staan want dan zijn die linkjes kaputttt.
Heb ze verplaatst en heb er 2 gedelete, ze zijn paarsquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mooi
En dan idd even een paar dubbele wissen als je wilt
We weten dus niet wie ze er in gezet heeft?
Zijn ze roze of niet? Want die van TMM waren heel mooi en on-roze.
Volgens mij zijn er ook nog nergens linkjes geplaatstquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog kan je het verplaatsen he
Alleen zijn de linkjes dan kapot ja, maar dat lijkt me minder vervelend dan dat een groot deel van de mensen er niet in kan
Weetiktogggg!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog kan je het verplaatsen he
Alleen zijn de linkjes dan kapot ja, maar dat lijkt me minder vervelend dan dat een groot deel van de mensen er niet in kan
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook nog nergens linkjes geplaatst
Staat dat album ook op Private?
O god, de polonaise waar ik in meegesleurd werd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Staan de Takkepics al in de emmert?
met de nachtelijke silent polonaise?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O god, de polonaise waar ik in meegesleurd werd.![]()
En SSSSHHHHHH!
Nee alleen een paar filmpjes en die staan nu in een apart mapjequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ok, ligt het aan mij of zijn er wat foto's verdwenen
( heb rest van posts nog niet gelezen)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ok, ligt het aan mij of zijn er wat foto's verdwenen
( heb rest van posts nog niet gelezen)
let's not dwell in the past!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee er zijn geen foto's verdwenen
Er zijn filmpjes verplaatst
En de laatste 5 posts teruglezen is al teveel moeite?
Takke komt volgens mij altijd las laat op de avond online. Ik heb iig nog geen polonaise gespot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
SSSSSSSSSSSHT!![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd naar naar pics! Staan ze er nog niet in?
Ja, busy busy busy manquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zijn foto's van afgelopen zaterdag ook niet belangrijk hm?quote:
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet?quote:
hij as voorbij voordat ik er erg in had!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Word ik geacht onze nacht samen zomaar te vergeten?![]()
Ow, kun je trouwens ook geluidsfragmenten uploaden?
ik heb een goed geheugenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zijn foto's van afgelopen zaterdag ook niet belangrijk hm?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij as voorbij voordat ik er erg in had!
Ik doe nooit rustigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens rustigHet kan toch zijn dat er iemand een lelijke foto van zichzelf heeft verwijderd
Wat was mn vorige imago danquote:
Niet?quote:
Please dooooooooooooooooooooooooooooquote:
Ik houd de insectenspray erbij.quote:
Je mag ook mij de linkjes pmen, want ik heb ergens een kant en klaar pm lijstje geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 12:06 schreef Duvel het volgende:
Staan op YouTube.
Linkjes maar per PM?
Staan de polonaisepics er al? Ik ben zo benieuwdquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef Takaiki het volgende:
OMG! Wat zag ik er uit![]()
Alhoewel ik best een snor kan hebben al zeg ik het zelf
Moet niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 13:49 schreef Takaiki het volgende:
Neuj, ik zit op mn werk![]()
Moet ik hier nu plechtig beloven dat ik ze vanavond upload?
Welke, die van mij of die van oognip?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb heel asociaal nog niet gereageerd op de PM
Maar, ik kijk tegen die tijd of het lukt, en dan sluit ik wel aan. Das ok toch?
Heb geen PeeEm van jouquote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke, die van mij of die van oognip?
Ehm, niet met doodle poll? Fail. Moment, komt eran.quote:
Ohhh diie.... ja die heb ik via iemand anders gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, niet met doodle poll? Fail. Moment, komt eran.
Helemaal dikke primaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb heel asociaal nog niet gereageerd op de PM
Maar, ik kijk tegen die tijd of het lukt, en dan sluit ik wel aan. Das ok toch?
HoHoquote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
. Met de groetjes van Indaha volgens mij
.
Dat zal wel ja jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef Takaiki het volgende:
Later lag hij netjes ingepakt op den groote stamtafel...wie hem uitgepakt heeft weet ik niet meer
Geweldige foto ook. Roze boa-haar én tiara.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
[..] Monkey heeft er ook mee op zijn hoofd gezeten [..]
Idd, die foto met dog22quote:
Duhquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De stamtafel! Peter, Roger, Steve en ik hebben die cool gemaakt. Want toen wij er gingen zitten kwamen mensen erbij zitten
. Zoals Gb, die natuurlijk als eerste door had welke tafel leuk was.
Oh, dat weet ik niet, zit nu mobiel. Maar op het kleine schermpje was 'ie al ubertof!quote:
okquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanuit de positie aan het hoofd hebben we ook heel goed de aanwezige mannen kunnen beoordelen op looks.
Sta ik nog wel op t lijstje... grijs envelopjequote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook mij de linkjes pmen, want ik heb ergens een kant en klaar pm lijstje geloof ikDan stuur ik het straks door. Wat jij wilt
Nog niet gePMdquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sta ik nog wel op t lijstje... grijs envelopje
Youtube filmpjes van Duvel (staan op prive, dus alleen te zien met verkregen linkje)quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Welke pm? Die doodle van Q? De foto's? Ik ben de weg kwijt
Oja, maar die komt net binnen pas! Straks ff kijken!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube filmpjes van Duvel (staan op prive, dus alleen te zien met verkregen linkje)
Als er hele gruwelijke tussen zitten vergeet je die wel per ongeluk he?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Hold your horses![]()
Ben nog niet zover...nou ja, de foto's nog niet
gebeurd automagisch dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
In den emmert![]()
Weet alleen niet hoe ik de nummers moet scramblen, ik heb het niet kunnen vinden
Gaat vanzelf als je ze in een map zet waarin dat al was ingesteldquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
In den emmert![]()
Weet alleen niet hoe ik de nummers moet scramblen, ik heb het niet kunnen vinden
Sowieso, ALLLL die pretbekkenquote:
Dat gezicht van catquote:
Doe eens mijn pm even beantwoorden ajbquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso, ALLLL die pretbekken![]()
![]()
Wat leuk!
En leuke foto van Erik en Roozjee!
Hoeveel heb je er in gezet?
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap je de volgende keer mee in Het Hol?
Ja, gewoon een keertje doen, je krijgt er geen spijt vanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.
Moet je wel tegen korte nachten kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.
Datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewoon een keertje doen, je krijgt er geen spijt van
En datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet je wel tegen korte nachten kunnen
Als je niet vroeg op hoeft valt het nog meequote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We lagen er vroeg in popjequote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet vroeg op hoeft valt het nog mee
Ik weet het nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Takaiki het volgende:
Wat was je eigenlijk aan het smiespelen met Ll?
Ik kan wel tegen korte nachten, ik kan alleen niet tegen de dag erna maar daar heeft als het goed is niemand last van, tenzij je tegen me praat.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op de bank, anders wordt er niet ontbetenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Of naast mij, of Gb
Zonnestraaltjes in de ochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik wil het filmpje van You & Me downloaden, maar dat lukt nog niet zo lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Steve het volgende:
Oh je kunt het album ook downloaden, wat handig, dat klikt wat makkelijker door..
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Steve!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaa die plakt lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog schattig ook
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gofter nou! Oneerlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaa die plakt lekker he
En nog schattig ook
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Steve!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat fotogenieke ligt aan de fotografen..
Ik vond jou zo leuk trouwens.. Je voelt je helemaal thuis meteen bij je.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Greys heven regelt van alles. Dat Sinterklaas elk jaar komt is ook de schuld van Greysquote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Steve het volgende:
Kudos voor degenen die alles weer geregeld hebben hoor trouwens.. Echt heel erg goed gedaan, dit was denk ik de leukste meet die ik mee heb gemaakt. En Greys die ook nog Joan heven regelt, top!
.
We moesten allebei hetero worden. Kunnen we trouwen en mooie kindjes makenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef Steve het volgende:
Nou zeg..
Dat fotogenieke ligt aan de fotografen..
Ik vond jou zo leuk trouwens.. Je voelt je helemaal thuis meteen bij je.
Owja en dat moet ik ff scheiden, maar dat kan morgen ook nogquote:Op donderdag 20 september 2012 00:27 schreef ElisaB het volgende:
We moesten allebei hetero worden. Kunnen we trouwen en mooie kindjes maken
Als ik hetero was zou ik twee vrouwen vast niet erg vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Owja en dat moet ik ff scheiden, maar dat kan morgen ook nog
Dat vind ik zó leuk om te horen!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Steve het volgende:
Kudos voor degenen die alles weer geregeld hebben hoor trouwens.. Echt heel erg goed gedaan, dit was denk ik de leukste meet die ik mee heb gemaakt. En Greys die ook nog Joan heven regelt, top!
.
Ow wacht; die optie had ik ff niet op mijn netvliesquote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik hetero was zou ik twee vrouwen vast niet erg vinden..
En jouw tetten, maar dat durft niemand te zeggen, dus dat doe ik dan maar weerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:30 schreef Greys het volgende:
Dat vind ik zó leuk om te horen!![]()
![]()
Er viel weinig te regelen hoor, het gezelschap en de locatie/sfeer doet het 'm
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jouw tetten, maar dat durft niemand te zeggen, dus dat doe ik dan maar weer
Misschien doen die het voor jou, niet voor mijquote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jouw tetten, maar dat durft niemand te zeggen, dus dat doe ik dan maar weer
Nu we dit uit de wereld hebben, kunnen we over tot de orde van de dag!quote:
Ik denk ook dat ze het echt effe leuk vondquote:Op donderdag 20 september 2012 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu we dit uit de wereld hebben, kunnen we over tot de orde van de dag!
Ik zag net dat filmpje te kijken en het leek eiks wel of Joan het ook wel gewoon ff leuk vond
Dus óf het was zo'n rotte zaterdagavond nog niet, óf het is al echt een artiest en weet ze goed te verbergen dat ze er eigenlijk gruwelijk de pest in heeft
Nee, die snor stond jou lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:33 schreef Takaiki het volgende:
Misschien doen die het voor jou, niet voor mij![]()
Zelfs niet in die outfit van zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Maar op deze manier blijft ie heel spesjaaalquote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
Maar het is een supertoffe groep. En de locatie doet ook een hoop, door de mega relaxte sfeer en de fijne prijzen en de toffe Henk en Peter. Dan na afloop nog even na-limoncelloën aan de grote tafel, daarna nog even stille polonaiiiiijjjjjse voor het hotel en dat geklier daar nog in die kamers![]()
Alles was leuk.
Ik wilde dat ik morgen gewoon weer precies dezelfde avond had!
True!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maar op deze manier blijft ie heel spesjaaal
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die snor stond jou lekkerIk jou serieus nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:
Ik vond 'm gheyl hoor, maar dat moet je niet doorvertellenquote:
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het echt effe leuk vond
Die spontane mwahhhhhhhh-handkus aan het eind van het filmpje ook![]()
Altijd goed bij een badhairdayquote:Op donderdag 20 september 2012 00:56 schreef Steve het volgende:
[..]
De snor stond je geweldig.. En de hoge hoed helemaal.
.
De meet uit de openingspost is al geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef sararaats het volgende:
Ik kom misschien (tenminste als ik mag van jullie)
Ik hou van "Lass die Sonne in dein Herz
ik wil jullie leren kennen. ik ben echt benieuwd!
ik ga alleen mee naar de Apenheul, moet nog ver rijden
edit: toch maar niet. ik kom als het in de buurt van Rotterdam is.
Maar de nieuwe meet is nog niet geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet uit de openingspost is al geweest![]()
ow... wanneerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de nieuwe meet is nog niet geweest
Nog geen data, doodle staat nog open. Jij hebt ook een PM met doodle link gehad, toch?quote:
yep, nog geen tijd voor gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog geen data, doodle staat nog open. Jij hebt ook een PM met doodle link gehad, toch?
Maar ze had het over dat ze alleen komt in de regio Rotterdam oid dus ik dacht dat ze misschien dacht (volgen we het nog?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de nieuwe meet is nog niet geweest
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwarring PANIEK!!! Toch nog, na afloop!
hij moet toch ook nog zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze had het over dat ze alleen komt in de regio Rotterdam oid dus ik dacht dat ze misschien dacht (volgen we het nog?![]()
![]()
) dat de OP meet nog moest zijn. Ofzo.
quote:
*proest*quote:Op donderdag 20 september 2012 19:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's ook een manier van wortel schieten.
Er staat toch al een smiley op je hoofd gephotoshopt?quote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Cat22 het volgende:
Takkepics gekeken.![]()
Als die polonaisefoto ooit uit de emmert komt dan is het alleen maar met een smiley op mijn hoofd gefotoshopt.![]()
![]()
![]()
Nee dat is mijn echte gezicht.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er staat toch al een smiley op je hoofd gephotoshopt?
Het is bijna niet te geleuve he?quote:
Awwwww!quote:Op donderdag 20 september 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Cat22's echte gezicht wel leuk. Sowieso, ik vind alle foto's wel tof
. Ze vatten zo goed de sfeer samen
.
Ik wist dat die meet geweest wasquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze had het over dat ze alleen komt in de regio Rotterdam oid dus ik dacht dat ze misschien dacht (volgen we het nog?![]()
![]()
Dan bedoelt ze vast de volgende meet van novemberquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ja jaquote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
mehehe 12v135 van Ynske is echt de emmer hoor
Zat ik naast je?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en bij 23 (van Yns dr album) heb ik rare vlekken op mn arm
Oke die is te doorzichtigquote:Op donderdag 20 september 2012 21:47 schreef Goodbye het volgende:
HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA, die foto had ik nog geen eens gezien, 12v135, thanks voor het attenderen Len!!
Die is wel heel suggestief.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
mehehe 12v135 van Ynske is echt de emmer hoor
Doorzichtig?quote:
Die liet Yns al zien ter plekke, ik moest zo lachenquote:
Jij had die emmer geld op schootquote:Op donderdag 20 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die liet Yns al zien ter plekke, ik moest zo lachen
Oh ik dacht dat het gelul was met die getallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nummer 12 vd 135 is niet heel moeilijk hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het gelul was met die getallen
Ik dacht dat gaan jullie echt niet allemaal zitten zoeken tussen die honderden foto's, maar kennelijk wel, of is er een handig zoektrucje dat ik niet ken![]()
Ik kan het ook niet vinden hoor, die namenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat gaan jullie echt niet allemaal zitten zoeken tussen die honderden foto's, maar kennelijk wel, of is er een handig zoektrucje dat ik niet ken![]()
oohquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nummer 12 vd 135 is niet heel moeilijk hoor
Er staat boven elke foto gewoon welk nummer die foto heeft!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die niet neequote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nummer 12 vd 135 is niet heel moeilijk hoor
Volgens mij had Greys die toen allang al weerquote:Op donderdag 20 september 2012 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had die emmer geld op schoot
Ja maar steeds als iemand roept 'ohhhh wero8uweoiryweuiorew is leuk, dan ga je toch niet alle 16595 foto's langs om te zoeken?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er staat boven elke foto gewoon welk nummer die foto heeft!
wtf is 23vd135 schatquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die niet nee
Maar dat 'WTF is 847w9w849weyrspoiyspoaiufspd' wel
Nou foto nummer 12 van het album van Ynske (135) is echt niet zo moeilijk!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar steeds als iemand roept 'ohhhh wero8uweoiryweuiorew is leuk, dan ga je toch niet alle 16595 foto's langs om te zoeken?
Er zijn toch maar 2 albums, die van Yns heeft 135 foto's ,en ik doelde dus op foto 'xx van de 135', en anders zou het in dat andere album staan, maar daar heb ik t niet over gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar steeds als iemand roept 'ohhhh wero8uweoiryweuiorew is leuk, dan ga je toch niet alle 16595 foto's langs om te zoeken?
de eerste is 1, er zijn 6 pagina's en dan moet je ff rekenen hequote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je alleen de gescramblede naam krijgt niet toch?quote:Op donderdag 20 september 2012 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon een beetje gokken en doorklikken, dan staat er toch boven welk nummer 'ie heeft?
Hij noemt alleen de numerieke volgorde, die verandert nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je alleen de gescramblede naam krijgt niet toch?![]()
Die lopen niet op volgorde?
Shit, hoe ga ik dit uitleggen. Ik bedoel niet de bestandsnaam van de foto maar als je in photobucket een foto hebt open staan, dan staat daar boven gewoon viewing 12 of 135.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je alleen de gescramblede naam krijgt niet toch?![]()
Die lopen niet op volgorde?
Ik wil weten welke foto je bedoelt, maar ik snap het nietquote:Op donderdag 20 september 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
En wat kijkt oognip verliefd op 129v135
Jeeeezusquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Oh goffer
Ik dacht dat het zo'n gescramblede naam van een foto was![]()
Nevermind
Ik dacht 'HOE VINDEN ZE DAT ZO SNEL'.
Je doet een Greysjequote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil weten welke foto je bedoelt, maar ik snap het niet/storyofmylife
Ga bij Greys staanquote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil weten welke foto je bedoelt, maar ik snap het niet/storyofmylife
Ja nee ja nee ja nee NU NIET MEER neequote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
omg greys, zo moielijk is het niet mop
Of tellen en dan aanklikken, bij trage laptop aan te radenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Goodbye het volgende:
Foto 129 uit het album van Ynske, Oognip. Gewoon de laatste foto pakken en dan zes terugklikken!
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee ja nee ja nee NU NIET MEER nee
Hihihihiihi, lafjoe!!quote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
Die pics heten dan bovenaan in je tabblad bv 1976e9df2.jpg ofzo.
En ik keek niet goed naar dat 25vd135 en dacht dus steeds dacht zo'n scramblenaam was
Ik vind jou zo schattig nuquote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
En ik keek niet goed naar dat 25vd135 en dacht dus steeds dacht zo'n scramblenaam was
koetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 20 september 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
Het is ook weer amper uit te leggen wat ik er niet aan snapte. Maar zie hierboven ergensquote:Op donderdag 20 september 2012 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap niet waarom mensen het niet snappenmaar dit is zo'n ding wat je door hebt of niet denk ik, het is ook eigenlijk te simpel om uit te leggen
![]()
![]()
Het gaat gewoon om welke foto in de reeks, geen bestandsnaam of wat dan ook. En wat Gb zegt, er staat gewoon dat je foto 'xx van de 135' aan het bekijken bent. 6 in een rijtje, 4 rijtjes per pagina ofzo, dan ben je er snel hoor
quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 21:54 schreef Qwea het volgende:
omg greys, zo moielijk is het niet mop
4 minuten verschil maar johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |