quote:
Ik vond 'm gheyl hoor, maar dat moet je niet doorvertellenquote:
Jaquote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het echt effe leuk vond
Die spontane mwahhhhhhhh-handkus aan het eind van het filmpje ook![]()
Altijd goed bij een badhairdayquote:Op donderdag 20 september 2012 00:56 schreef Steve het volgende:
[..]
De snor stond je geweldig.. En de hoge hoed helemaal.
.
De meet uit de openingspost is al geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 11:16 schreef sararaats het volgende:
Ik kom misschien (tenminste als ik mag van jullie)
Ik hou van "Lass die Sonne in dein Herz
ik wil jullie leren kennen. ik ben echt benieuwd!
ik ga alleen mee naar de Apenheul, moet nog ver rijden
edit: toch maar niet. ik kom als het in de buurt van Rotterdam is.
Maar de nieuwe meet is nog niet geweestquote:Op donderdag 20 september 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De meet uit de openingspost is al geweest![]()
ow... wanneerquote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de nieuwe meet is nog niet geweest
Nog geen data, doodle staat nog open. Jij hebt ook een PM met doodle link gehad, toch?quote:
yep, nog geen tijd voor gehadquote:Op donderdag 20 september 2012 18:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog geen data, doodle staat nog open. Jij hebt ook een PM met doodle link gehad, toch?
Maar ze had het over dat ze alleen komt in de regio Rotterdam oid dus ik dacht dat ze misschien dacht (volgen we het nog?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar de nieuwe meet is nog niet geweest
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Verwarring PANIEK!!! Toch nog, na afloop!
hij moet toch ook nog zijnquote:Op donderdag 20 september 2012 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze had het over dat ze alleen komt in de regio Rotterdam oid dus ik dacht dat ze misschien dacht (volgen we het nog?![]()
![]()
) dat de OP meet nog moest zijn. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |