Doe eens mijn pm even beantwoorden ajbquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso, ALLLL die pretbekken![]()
![]()
Wat leuk!
En leuke foto van Erik en Roozjee!
Hoeveel heb je er in gezet?
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap je de volgende keer mee in Het Hol?
Ja, gewoon een keertje doen, je krijgt er geen spijt vanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.
Moet je wel tegen korte nachten kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.
Datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewoon een keertje doen, je krijgt er geen spijt van
En datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet je wel tegen korte nachten kunnen
Als je niet vroeg op hoeft valt het nog meequote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We lagen er vroeg in popjequote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet vroeg op hoeft valt het nog mee
Ik weet het nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Takaiki het volgende:
Wat was je eigenlijk aan het smiespelen met Ll?
Ik kan wel tegen korte nachten, ik kan alleen niet tegen de dag erna maar daar heeft als het goed is niemand last van, tenzij je tegen me praat.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op de bank, anders wordt er niet ontbetenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Of naast mij, of Gb
Zonnestraaltjes in de ochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik wil het filmpje van You & Me downloaden, maar dat lukt nog niet zo lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:22 schreef Steve het volgende:
Oh je kunt het album ook downloaden, wat handig, dat klikt wat makkelijker door..
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Steve!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaa die plakt lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog schattig ook
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gofter nou! Oneerlijkquote:Op donderdag 20 september 2012 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaa die plakt lekker he
En nog schattig ook
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Steve!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat fotogenieke ligt aan de fotografen..
Ik vond jou zo leuk trouwens.. Je voelt je helemaal thuis meteen bij je.
"Atb is lief, groetjes Peri."
Greys heven regelt van alles. Dat Sinterklaas elk jaar komt is ook de schuld van Greysquote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Steve het volgende:
Kudos voor degenen die alles weer geregeld hebben hoor trouwens.. Echt heel erg goed gedaan, dit was denk ik de leukste meet die ik mee heb gemaakt. En Greys die ook nog Joan heven regelt, top!
.
We moesten allebei hetero worden. Kunnen we trouwen en mooie kindjes makenquote:Op donderdag 20 september 2012 00:26 schreef Steve het volgende:
Nou zeg..
Dat fotogenieke ligt aan de fotografen..
Ik vond jou zo leuk trouwens.. Je voelt je helemaal thuis meteen bij je.
Owja en dat moet ik ff scheiden, maar dat kan morgen ook nogquote:Op donderdag 20 september 2012 00:27 schreef ElisaB het volgende:
We moesten allebei hetero worden. Kunnen we trouwen en mooie kindjes maken
Als ik hetero was zou ik twee vrouwen vast niet erg vinden.quote:Op donderdag 20 september 2012 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Owja en dat moet ik ff scheiden, maar dat kan morgen ook nog
Dat vind ik zó leuk om te horen!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:25 schreef Steve het volgende:
Kudos voor degenen die alles weer geregeld hebben hoor trouwens.. Echt heel erg goed gedaan, dit was denk ik de leukste meet die ik mee heb gemaakt. En Greys die ook nog Joan heven regelt, top!
.
Ow wacht; die optie had ik ff niet op mijn netvliesquote:Op donderdag 20 september 2012 00:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Als ik hetero was zou ik twee vrouwen vast niet erg vinden..
En jouw tetten, maar dat durft niemand te zeggen, dus dat doe ik dan maar weerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:30 schreef Greys het volgende:
Dat vind ik zó leuk om te horen!![]()
![]()
Er viel weinig te regelen hoor, het gezelschap en de locatie/sfeer doet het 'm
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jouw tetten, maar dat durft niemand te zeggen, dus dat doe ik dan maar weer
Misschien doen die het voor jou, niet voor mijquote:Op donderdag 20 september 2012 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jouw tetten, maar dat durft niemand te zeggen, dus dat doe ik dan maar weer
Nu we dit uit de wereld hebben, kunnen we over tot de orde van de dag!quote:
Ik denk ook dat ze het echt effe leuk vondquote:Op donderdag 20 september 2012 00:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nu we dit uit de wereld hebben, kunnen we over tot de orde van de dag!
Ik zag net dat filmpje te kijken en het leek eiks wel of Joan het ook wel gewoon ff leuk vond
Dus óf het was zo'n rotte zaterdagavond nog niet, óf het is al echt een artiest en weet ze goed te verbergen dat ze er eigenlijk gruwelijk de pest in heeft
Nee, die snor stond jou lekkerquote:Op donderdag 20 september 2012 00:33 schreef Takaiki het volgende:
Misschien doen die het voor jou, niet voor mij![]()
Zelfs niet in die outfit van zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Maar op deze manier blijft ie heel spesjaaalquote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef Greys het volgende:
Maar het is een supertoffe groep. En de locatie doet ook een hoop, door de mega relaxte sfeer en de fijne prijzen en de toffe Henk en Peter. Dan na afloop nog even na-limoncelloën aan de grote tafel, daarna nog even stille polonaiiiiijjjjjse voor het hotel en dat geklier daar nog in die kamers![]()
Alles was leuk.
Ik wilde dat ik morgen gewoon weer precies dezelfde avond had!
True!quote:Op donderdag 20 september 2012 00:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maar op deze manier blijft ie heel spesjaaal
quote:Op donderdag 20 september 2012 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, die snor stond jou lekkerIk jou serieus nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |