Doe eens mijn pm even beantwoorden ajbquote:Op woensdag 19 september 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso, ALLLL die pretbekken![]()
![]()
Wat leuk!
En leuke foto van Erik en Roozjee!
Hoeveel heb je er in gezet?
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap je de volgende keer mee in Het Hol?
Ja, gewoon een keertje doen, je krijgt er geen spijt vanquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.
Moet je wel tegen korte nachten kunnenquote:Op woensdag 19 september 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat de enige optie is om een nóg leukere meet te hebben dan ik dit weekend al heb beleefd, mijn grote afkeer tegen logeerpartijtjes ten spijt.
Datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewoon een keertje doen, je krijgt er geen spijt van
En datquote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet je wel tegen korte nachten kunnen
Als je niet vroeg op hoeft valt het nog meequote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
We lagen er vroeg in popjequote:Op woensdag 19 september 2012 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je niet vroeg op hoeft valt het nog mee
Ik weet het nietquote:Op woensdag 19 september 2012 23:07 schreef Takaiki het volgende:
Wat was je eigenlijk aan het smiespelen met Ll?
Ik kan wel tegen korte nachten, ik kan alleen niet tegen de dag erna maar daar heeft als het goed is niemand last van, tenzij je tegen me praat.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op de bank, anders wordt er niet ontbetenquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Of naast mij, of Gb
Zonnestraaltjes in de ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |