Sta ik nog wel op t lijstje... grijs envelopjequote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook mij de linkjes pmen, want ik heb ergens een kant en klaar pm lijstje geloof ikDan stuur ik het straks door. Wat jij wilt
Nog niet gePMdquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sta ik nog wel op t lijstje... grijs envelopje
Youtube filmpjes van Duvel (staan op prive, dus alleen te zien met verkregen linkje)quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Welke pm? Die doodle van Q? De foto's? Ik ben de weg kwijt
Oja, maar die komt net binnen pas! Straks ff kijken!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube filmpjes van Duvel (staan op prive, dus alleen te zien met verkregen linkje)
Als er hele gruwelijke tussen zitten vergeet je die wel per ongeluk he?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Hold your horses![]()
Ben nog niet zover...nou ja, de foto's nog niet
gebeurd automagisch dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
In den emmert![]()
Weet alleen niet hoe ik de nummers moet scramblen, ik heb het niet kunnen vinden
Gaat vanzelf als je ze in een map zet waarin dat al was ingesteldquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
In den emmert![]()
Weet alleen niet hoe ik de nummers moet scramblen, ik heb het niet kunnen vinden
Sowieso, ALLLL die pretbekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |