Niet?quote:
hij as voorbij voordat ik er erg in had!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Word ik geacht onze nacht samen zomaar te vergeten?![]()
Ow, kun je trouwens ook geluidsfragmenten uploaden?
ik heb een goed geheugenquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zijn foto's van afgelopen zaterdag ook niet belangrijk hm?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hij as voorbij voordat ik er erg in had!
Ik doe nooit rustigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens rustigHet kan toch zijn dat er iemand een lelijke foto van zichzelf heeft verwijderd
Wat was mn vorige imago danquote:
Niet?quote:
Please dooooooooooooooooooooooooooooquote:
Ik houd de insectenspray erbij.quote:
Je mag ook mij de linkjes pmen, want ik heb ergens een kant en klaar pm lijstje geloof ikquote:Op woensdag 19 september 2012 12:06 schreef Duvel het volgende:
Staan op YouTube.
Linkjes maar per PM?
Staan de polonaisepics er al? Ik ben zo benieuwdquote:Op woensdag 19 september 2012 13:02 schreef Takaiki het volgende:
OMG! Wat zag ik er uit![]()
Alhoewel ik best een snor kan hebben al zeg ik het zelf
Moet niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2012 13:49 schreef Takaiki het volgende:
Neuj, ik zit op mn werk![]()
Moet ik hier nu plechtig beloven dat ik ze vanavond upload?
Welke, die van mij of die van oognip?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb heel asociaal nog niet gereageerd op de PM
Maar, ik kijk tegen die tijd of het lukt, en dan sluit ik wel aan. Das ok toch?
Heb geen PeeEm van jouquote:Op woensdag 19 september 2012 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke, die van mij of die van oognip?
Ehm, niet met doodle poll? Fail. Moment, komt eran.quote:
Ohhh diie.... ja die heb ik via iemand anders gehadquote:Op woensdag 19 september 2012 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, niet met doodle poll? Fail. Moment, komt eran.
Helemaal dikke primaquote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb heel asociaal nog niet gereageerd op de PM
Maar, ik kijk tegen die tijd of het lukt, en dan sluit ik wel aan. Das ok toch?
HoHoquote:Op woensdag 19 september 2012 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
. Met de groetjes van Indaha volgens mij
.
Dat zal wel ja jaquote:Op woensdag 19 september 2012 16:16 schreef Takaiki het volgende:
Later lag hij netjes ingepakt op den groote stamtafel...wie hem uitgepakt heeft weet ik niet meer
Geweldige foto ook. Roze boa-haar én tiara.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
[..] Monkey heeft er ook mee op zijn hoofd gezeten [..]
Idd, die foto met dog22quote:
Duhquote:Op woensdag 19 september 2012 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
De stamtafel! Peter, Roger, Steve en ik hebben die cool gemaakt. Want toen wij er gingen zitten kwamen mensen erbij zitten
. Zoals Gb, die natuurlijk als eerste door had welke tafel leuk was.
Oh, dat weet ik niet, zit nu mobiel. Maar op het kleine schermpje was 'ie al ubertof!quote:
okquote:Op woensdag 19 september 2012 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanuit de positie aan het hoofd hebben we ook heel goed de aanwezige mannen kunnen beoordelen op looks.
Sta ik nog wel op t lijstje... grijs envelopjequote:Op woensdag 19 september 2012 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag ook mij de linkjes pmen, want ik heb ergens een kant en klaar pm lijstje geloof ikDan stuur ik het straks door. Wat jij wilt
Nog niet gePMdquote:Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sta ik nog wel op t lijstje... grijs envelopje
Youtube filmpjes van Duvel (staan op prive, dus alleen te zien met verkregen linkje)quote:Op woensdag 19 september 2012 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Welke pm? Die doodle van Q? De foto's? Ik ben de weg kwijt
Oja, maar die komt net binnen pas! Straks ff kijken!quote:Op woensdag 19 september 2012 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Youtube filmpjes van Duvel (staan op prive, dus alleen te zien met verkregen linkje)
Als er hele gruwelijke tussen zitten vergeet je die wel per ongeluk he?quote:Op woensdag 19 september 2012 21:59 schreef Takaiki het volgende:
Hold your horses![]()
Ben nog niet zover...nou ja, de foto's nog niet
gebeurd automagisch dacht ikquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
In den emmert![]()
Weet alleen niet hoe ik de nummers moet scramblen, ik heb het niet kunnen vinden
Gaat vanzelf als je ze in een map zet waarin dat al was ingesteldquote:Op woensdag 19 september 2012 22:37 schreef Takaiki het volgende:
In den emmert![]()
Weet alleen niet hoe ik de nummers moet scramblen, ik heb het niet kunnen vinden
Sowieso, ALLLL die pretbekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |