Kan je items verplaatsen? Of moeten ze dan opnieuw geupload?quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja, 3x you and me van 3.16 minuten, moet ik er even 2 wissen anders? En misschien een apart filmpjes-submapje maken zoals we ook een aparte ynske map hebben?
Kan verplaatstquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je items verplaatsen? Of moeten ze dan opnieuw geupload?
Zolang de linkjes nergens anders staan want dan zijn die linkjes kaputttt.quote:
Ook gestemd!quote:
Oh mooiquote:
Dan nog kan je het verplaatsen hequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang de linkjes nergens anders staan want dan zijn die linkjes kaputttt.
Heb ze verplaatst en heb er 2 gedelete, ze zijn paarsquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh mooi
En dan idd even een paar dubbele wissen als je wilt
We weten dus niet wie ze er in gezet heeft?
Zijn ze roze of niet? Want die van TMM waren heel mooi en on-roze.
Volgens mij zijn er ook nog nergens linkjes geplaatstquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog kan je het verplaatsen he
Alleen zijn de linkjes dan kapot ja, maar dat lijkt me minder vervelend dan dat een groot deel van de mensen er niet in kan
Weetiktogggg!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog kan je het verplaatsen he
Alleen zijn de linkjes dan kapot ja, maar dat lijkt me minder vervelend dan dat een groot deel van de mensen er niet in kan
Jaquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook nog nergens linkjes geplaatst
Staat dat album ook op Private?
O god, de polonaise waar ik in meegesleurd werd.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
Staan de Takkepics al in de emmert?
met de nachtelijke silent polonaise?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O god, de polonaise waar ik in meegesleurd werd.![]()
En SSSSHHHHHH!
Nee alleen een paar filmpjes en die staan nu in een apart mapjequote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ok, ligt het aan mij of zijn er wat foto's verdwenen
( heb rest van posts nog niet gelezen)
quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ok, ligt het aan mij of zijn er wat foto's verdwenen
( heb rest van posts nog niet gelezen)
let's not dwell in the past!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee er zijn geen foto's verdwenen
Er zijn filmpjes verplaatst
En de laatste 5 posts teruglezen is al teveel moeite?
Takke komt volgens mij altijd las laat op de avond online. Ik heb iig nog geen polonaise gespot.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
SSSSSSSSSSSHT!![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd naar naar pics! Staan ze er nog niet in?
Ja, busy busy busy manquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan zijn foto's van afgelopen zaterdag ook niet belangrijk hm?quote:
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |