Die eerste foto is vreemd, die andere vallen reuze mee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je bent kleurenblind...
Ze ziet eruit als over-de-datum-mosterd
Wie is die rare kerelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Lady Gaga met Donatella Versace
[ afbeelding ]
Donatella![]()
[ afbeelding ]
pff ja, ik vind het nu echt een rollade in een herve legerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die eerste foto is vreemd, die andere vallen reuze mee.
Ze ziet er sowieso niet meer uit sinds ze verviervoudigd isDie nieuwe clip ook
![]()
Fotograaf van Gaga. Zij heeft die tatoeage van die engel op haar hoofd ter nagedachtenis van zijn moeder laten zetten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ene Terry Richardson... ik ken hem niet
lijkt wel iggy pop op die tweede fotoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Donatella![]()
[ afbeelding ]
Hij doet me denken aan George (van George & Mildred)quote:
Het zal wel zijn dat ik man ben, maar ik vind Gaga geil hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt steeds gekkerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nipplegate Lady Gaga
[ afbeelding ]
Ze heeft in ieder geval echte tieten zo te zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nipplegate Lady Gaga
[ afbeelding ]
Erg onflatteuze foto, maar wat heeft Gaga hier een mooi gezichtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nipplegate Lady Gaga
[ afbeelding ]
Toch vind ik screenshots niet zo leuk om naar te kijken. Mijn tampon zal wel schimmelen ofzo maar ik vind het gewoon nooit grappig. Foto's dan weer wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef pberends het volgende:
Marike Stellinga, P&W/DWDD-vaste gast en Elsevier-econome
[ afbeelding ]
Kukident kleefpasta zat niet helemaal goed vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |