Ze zijn plat en ze hangen. Heeft niets te maken met neptieten.quote:Op maandag 17 september 2012 20:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat vind je omaborsten?
Mensen zijn echt te gewend geraakt aan neptieten ...
Nogmaals. Niets buiten de realiteit. Zal wel iets met Engelsen te maken hebben. Allemaal uitgezakt ongeacht gewicht.quote:Op maandag 17 september 2012 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij staat soms wel een beetje buiten de realiteit, hè? Ze komen in alle maten en zij heeft een bescheiden maatje. So what!
Vraag het aan SEMTEX...quote:Op maandag 17 september 2012 17:10 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, besteed je uren tijd aan je make-up, ieder poedertje korreltje etc. moet perfect zitten. Maar die snorharen laat je dan staan
Nee, juist niet Engels. Engelsen zijn allemaal vadsige wichten, zij is hartstikke dun. Vijf kilo erbij zou wonderen doen.quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze zijn plat en ze hangen. Heeft niets te maken met neptieten.
[..]
Nogmaals. Niets buiten de realiteit. Zal wel iets met Engelsen te maken hebben. Allemaal uitgezakt ongeacht gewicht.
Echt, je kletst uit je nek. En niet voor de eerste keer in dit topic.quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze zijn plat en ze hangen. Heeft niets te maken met neptieten.
[..]
Nogmaals. Niets buiten de realiteit. Zal wel iets met Engelsen te maken hebben. Allemaal uitgezakt ongeacht gewicht.
quote:Op maandag 17 september 2012 20:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt, je kletst uit je nek. En niet voor de eerste keer in dit topic.
Doe eens een close-up van je lippen dan.quote:
Als jij een closeup van je glimmende dop postquote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Doe eens een close-up van je lippen dan.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als jij een closeup van je glimmende dop post
[..]
Nou, die komt eraan hoor.quote:Op maandag 17 september 2012 23:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
En dan kan de dop erop!quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Doe mij liever jouw onzichtbare snor maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Wie herkent deze man
[ afbeelding ]Hij lijkt een beetje op de glimmende dop van static, maar daar beledig ik Prince meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
Wie herkent deze man
[ afbeelding ]Wat ziet hij er jong en gladjes uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op de glimmende dop van static, maar daar beledig ik Prince mee
Blijft een eikelquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ik weet niet zeker of ik hem had herkend als de naam er niet had bij gestaan, lastig in te schatten en de dop van static heb ik nooit gezien, dus dat weet ik niet
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]Ik weet niet zeker of ik hem had herkend als de naam er niet had bij gestaan, lastig in te schatten en de dop van static heb ik nooit gezien, dus dat weet ik niet
De dop van Static blijft een eikel, kloptquote:
helemaal mee eens,mevrouw Andy heeft wel invloed op hem geloof ik maar lekker blijft hij...quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
[..]
De dop van Static blijft een eikel, klopt![]()
Prince daarentegen....
Jong iddquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat ziet hij er jong en gladjes uit.
Dit vind ik muggeziften... zie je bijna niks en voor de rest... kijk wat een mooie dame!quote:Op zondag 16 september 2012 18:56 schreef deadly_kiss het volgende:
daar kan je toch niet omheen
[ afbeelding ]
Nou meid, het is toch om te gieren. Wat een dag! Wat een dag!quote:Op zondag 16 september 2012 18:56 schreef deadly_kiss het volgende:
daar kan je toch niet omheen
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:22 schreef thorgal82 het volgende:
[..]
Dit vind ik muggeziften... zie je bijna niks en voor de rest... kijk wat een mooie dame!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga in Ziggo Dome.
[ afbeelding ]
volgens mij niet, zie ook die onderkin. Wel een wtf momentje dit.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef speknek het volgende:
Haha wtf die laatste, is daar niet gewoon de aspect ratio verkeerd van gezet? Die panty op half zeven deed ze trouwens expres.
Lijkt me gephotoshopt?quote:Op woensdag 19 september 2012 17:51 schreef Syb.ren het volgende:
Nog 1 van Gaga tijdens het concert
[ afbeelding ]
Denk dat ze een beetje high was van die jonkoquote:Op woensdag 19 september 2012 15:54 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga in Ziggo Dome.
[ afbeelding ]
Ze was niet vies van wat snuiven, dus ik denk dat ze daar gewoon mee gestopt isquote:Op woensdag 19 september 2012 18:25 schreef Novem het volgende:
![]()
Als dat echt Gaga is zit ze aan de Prednison denk ik, want op andere recente foto's ziet ze er echt niet zo opgeblazen uit!
Hoe en waarom deed ze dat expres? Ik kan namelijk geen enkel scenario bedenken dat een panty in deze positie flatteus, comfortabel, sexy, provocerend of wat dan ook kan zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:55 schreef speknek het volgende:
Haha wtf die laatste, is daar niet gewoon de aspect ratio verkeerd van gezet? Die panty op half zeven deed ze trouwens expres.
ze doet gewoon een Ingrid voor Ome Geertquote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hoe en waarom deed ze dat expres? Ik kan namelijk geen enkel scenario bedenken dat een panty in deze positie flatteus, comfortabel, sexy, provocerend of wat dan ook kan zijn.
Provocerend wel. Ik vind het ook wel semi-sexy, omdat je een gedeelte van d'r echte billen ziet (ipv op de plaats geduwd door de panty). Maar vooral provocerend natuurlijk.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Hoe en waarom deed ze dat expres? Ik kan namelijk geen enkel scenario bedenken dat een panty in deze positie flatteus, comfortabel, sexy, provocerend of wat dan ook kan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
Je kan van elk goed uitziend iemand een onflatteuze foto maken als je maar uit een rare hoek of op een stom moment de foto neemt.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik stond front row maandag, maar deze foto's verbazen me wel.Vond haar er gewoon goed uitzien hoor.
Tvp's zijn zo 1984quote:Op donderdag 20 september 2012 01:46 schreef Tropanzia het volgende:
Nou wordt ze ook nog eens dikker, die Ladygaga.
verkapte tvp, trouwens.
En die make upquote:Op donderdag 20 september 2012 09:34 schreef kvd het volgende:
Het haar van John Travolta![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 september 2012 09:34 schreef kvd het volgende:
Het haar van John Travolta![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem net Mr Data.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enge foto. Travolta lijkt een wassen beeld.
Het lijken allemaal wel poppenquote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die haargrens.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, die strakke haarlijnquote:Op donderdag 20 september 2012 16:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: Nu.nlquote:Lady Gaga geeft gewichtstoename toe
AMSTERDAM - Lady Gaga heeft in een radio-interview toegegeven 11 kilo te zijn aangekomen. "Ik voel me er niet slecht bij, helemaal niet zelfs."
"Ik ben nu op een dieet, want ik ben echt ongeveer 11 kilo aangekomen. Ik ben altijd op dieet, moet altijd sporten om strak in mijn vel te zitten. Ik probeer nu een nieuwe balans te vinden tussen dingen die lekker en gezond zijn", aldus de 26-jarige zangeres.
Gaga liet weten dol te zijn op pasta en pizza en het moeilijk te vinden om nee te zeggen. "Mijn vader heeft een restaurant in New York. Iedere keer als ik daar vandaan kom weeg ik zo twee kilo meer, daarom ga ik niet naar New York. Alleen heb ik mij nu even laten gaan."
Verschillende entertainmentsites plaatsten donderdag foto’s van de zangeres van de concerten die zij maandag en dinsdag in Amsterdam gaf. Op de foto’s was Gaga te zien in een strakke outfit, waarin meer rondingen te zien waren dan eerder.
Aaaaah my eyesquote:
Ik zie niet wat daar mis mee is.quote:Op maandag 24 september 2012 08:26 schreef June. het volgende:
En bovendien; wel een coltrui dragen maar vervolgens een korte broek eronder
Wacht maar tot er een paar kinderen aan jou tieten hebben gezogen....quote:Op maandag 24 september 2012 08:16 schreef computergirl het volgende:
als ik zulke hangtieten had als Britney dan zou ik nooooit mijn bh uitdoen
quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een paar kinderen aan jou tieten hebben gezogen....
Behalve Salma Hayek, die ziet er nog net zo mooi uit als 15 jaar geledenquote:
Dat is hetzelfde als een muts dragen bij 30 graden, ik zie daar de meerwaarde niet van in..quote:
Ik zou nog steeds nooit zo rond lopen ook al hadden er 10 kinderen aan mijn tieten gezogen. Hebben ze nl bh's voor uitgevonden.quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een paar kinderen aan jou tieten hebben gezogen....
Het is niet alsof het een wollen winterse coltrui is.quote:Op maandag 24 september 2012 16:29 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een muts dragen bij 30 graden, ik zie daar de meerwaarde niet van in..
Nee, maar dan nog..quote:Op maandag 24 september 2012 16:35 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het is niet alsof het een wollen winterse coltrui is.
Nep lijkt me. Of wel een heel gekke move dat je jurk volledig draait in enkele seconden.quote:Op maandag 24 september 2012 16:36 schreef Vice. het volgende:
[ afbeelding ]
Alexandra Breckenridge op de Emmy Awards. Chanant.
Wat is daar onflatteus aan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef tong80 het volgende:
Pamela op Twitter :
https://pbs.twimg.com/media/A3hJi9iCMAA3n5I.jpg:large
Nou iddquote:
Tong vindt het ongetwijfeld weer smerig en te dun ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |