Nee, ik wil Dortmund zien ballen. Kan echter alleen in de CL, en dit was het makkelijkste potje om kaarten voor te krijgen.quote:
PSV die denkt kampioen te kunnen worden met zo'n elftal.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Overmars met City is best te kloppen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV die denkt kampioen te kunnen worden met zo'n elftal.
Overmars die denkt dat City best te kloppen isquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan daar elke wedstrijd vrij simpel aan kaarten komen joh.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik wil Dortmund zien ballen. Kan echter alleen in de CL, en dit was het makkelijkste potje om kaarten voor te krijgen.
Echt sukkels dat ze dat denken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, je kan vragen stellen bij het voetbal inzicht van al die mensen die daar de dienst uitmaken.quote:
Het is geen Ajax.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.
Dan is PSV altijd op z'n sterkst idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.
Oh naja qua kleuren en achterban lijken de clubs ook wel op elkaar. Een vergissing is snel gemaakt.quote:
Kans is heel klein, maar als die over het pard getilde verdettes de zooi onderschatten is er een klein kansje, ook Madrid dat arrogant tegen Getafe begint kan het niet meer omdraaien.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Moeilijke huid.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
wat een lelijke huid heeft die kamper
Ja ik bedoelde dat ik de andere 2 speeldata niet kon, maar dat moet ik dan ook wel zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan daar elke wedstrijd vrij simpel aan kaarten komen joh.
Verklaar je naderquote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh naja qua kleuren en achterban lijken de clubs ook wel op elkaar. Een vergissing is snel gemaakt.
quote:
Doet het anders prima. Ook bij NACquote:
Waar blijft het interview van Narsinghquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar blijft het interview van de NOS met Mark
Ja je hebt het over Ajax, niet over psvquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou altijd aanwezig, blijven zingen bij tegenslag gewoon goed en fris publiek.
Standaard media training volgens mij. Zal wel te maken hebben met het feit dat je het later kunt afdoen als een algemene opmerking en niet specifiek jouw eigen mening.quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Altijd dat 'je' gebruik door voetballers. 'Je ziet dat je blij bent na zo' n debuut.'
Dit, L 'het gevoel was goed' Narsinghquote:Op zondag 16 september 2012 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar blijft het interview van Narsingh
22.15 is echt al jarenquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben ze het nog over Twente gehad?
Dacht altijd dat Studio Voetbal om 23:00 begon
heel evenquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
guti-erez was goed volgens die kalequote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Studio Philips vanavond.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Ja maar ik kijk niet zo vaakquote:
Hoef ik ook niet meer terug te kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
guti-erez was goed volgens die kale
Waterreus kan niks goeds meer zeggen. Alles wordt hier afgekraakt. Nogal overdreven.quote:Op zondag 16 september 2012 23:36 schreef Monolith het volgende:
Hoezo extra letten op? Hij was de halve uitzending aan het woord.
Je typetje, want dat is het begint vermoeiend te worden.quote:Op zondag 16 september 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
Al die mensen die extra op Ronald en PSV letten![]()
Get a life
Sommige analytici hebben stokpaardjes die zo uitgekauwd zijn dat ze hun geloofwaardigheid wel verliezen. Waterreus heeft dat op zich niet, maar de man heeft nog vriendjes in het voetbal waar hij totaal geen objectief oordeel over kan geven. Van bommel is zo iemand.quote:Op zondag 16 september 2012 23:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waterreus kan niks goeds meer zeggen. Alles wordt hier afgekraakt. Nogal overdreven.
Voordat hij praat hebben mensen hun mening al klaar liggen, flikker dan gewoon op johquote:Op zondag 16 september 2012 23:36 schreef Monolith het volgende:
Hoezo extra letten op? Hij was de halve uitzending aan het woord.
Wat een reactie zeg. De mensen hier reageren gewoon op wat ze waarnemen in de uitzending.quote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voordat hij praat hebben mensen hun mening al klaar liggen, flikker dan gewoon op joh
Ik merk dat je een groot voorstander bent van het spuien van je vooringenomen mening zonder enige argumentatie en dit ook op anderen projecteert. Ik heb al helder aangegeven waarom van halst gelijk had met zijn kritiek op van bommel. Dat je dat niet wilt lezen is prima, maar ga dan niet beweren dat mensen niet beargumenteren waarom Waterreus soms zwetst.quote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voordat hij praat hebben mensen hun mening al klaar liggen, flikker dan gewoon op joh
elke uitzending hetzelfde:quote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef andre77 het volgende:
[..]
Wat een reactie zeg. De mensen hier reageren gewoon op wat ze waarnemen in de uitzending.
Jij hebt een andere mening, dat mag, maar ga niet schelden als de mening van anderen anders is dan die van jou.
Ik doel niet op jou maar algemeenquote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik merk dat je een groot voorstander bent van het spuien van je vooringenomen mening zonder enige argumentatie en dit ook op anderen projecteert. Ik heb al helder aangegeven waarom van halst gelijk had met zijn kritiek op van bommel. Dat je dat niet wilt lezen is prima, maar ga dan niet beweren dat mensen niet beargumenteren waarom Waterreus soms zwetst.
Omdat heel de wereld al weet dat wat hij gaat zeggen onzin isquote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En het levert VI weer een leuk gespreksonderwerp op.quote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef DUK het volgende:
Waterreus droeftoeter. Graag blijven uitnodigen. Daardoor wordt dit programma nog vermakelijk.
Hoe heet die keeper ook al weer?quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het levert VI weer een leuk gespreksonderwerp op.
Ja alsof we de andere meningen wel serieus nemen...quote:Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Juist, best lachen om die reus.
Al zie je aan die tafel dat zijn mening ook niet al te serieus word genomen.
Noem het een excuus truus.
Noujah van Bommel gaf wel mooie ballen weer maar daar kan hij opzich wel gelijk in hebben.. Zo kan je Messi of Ronaldo ook wel afkraken, niet dat ik de vergelijking ga makenquote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Caland het volgende:
Vooral die 'laat die 10 goede ballen zien dan' was hilarisch eigenlijk.
Oh, De Muldertjes én de iPad.quote:Op zondag 23 september 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 2 muldertjes en Van Halst zitten er ook
Haten op de baas.quote:
quote:
Wat denk je dat dat kost? Sjek moet ook nog op vakantie.quote:Op zondag 23 september 2012 22:23 schreef Jivis het volgende:
Dit soort montages zijn veel leuker met muziek van Danny Vera.
Four Tet - Love Cry, waarschijnlijk het enige hoogtepunt van deze uitzending.quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef Oidipous het volgende:
Goede muziek achter dat filmpje net. Weet iemand wat het liedje was?
Thx!quote:Op zondag 23 september 2012 22:25 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Four Tet - Love Cry, waarschijnlijk het enige hoogtepunt van deze uitzending.
1-1quote:
3-0quote:Op zondag 23 september 2012 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pleurt op, joh. Wil je koffie naar je kop?
net als Arno, Youri en Sjekquote:Op zondag 23 september 2012 22:33 schreef freaky40 het volgende:
Waterkneus heeft weer praatjes hoor. Zo genaamd niet partijdig zijn, maar ondertussen...
Gast laat mij dan zien dat hij Clasie in de 1ste 10 seconden schopt.quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haal die bril van je kop af. Begint nu wel erg irritant te worden
kijk maar zelf terug. De beelden liegen niet.quote:Op zondag 23 september 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast laat mij dan zien dat hij Clasie in de 1ste 10 seconden schopt.
Jij wel puntquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk maar zelf terug. De beelden liegen niet.
Ik zie een duw van Toivonen in de rug van Clasie. Daarna zijn de 10 seconden al voorbij.quote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kijk maar zelf terug. De beelden liegen niet.
hij geeft ook een schopje. Oplettenquote:Op zondag 23 september 2012 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie een duw van Toivonen in de rug van Clasie. Daarna zijn de 10 seconden al voorbij.
Leuke opmerking. Grappig.quote:Op zondag 23 september 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer kan je 50% geel geven?
Wtf bedoel je dan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:41 schreef Doublepain het volgende:
Was geen grappige opmerking, maar bedankt dat je grappig vond zonder dat ik moeite deed. Dit neem ik mee en schrijf ik natuurlijk op
quote:Op zondag 23 september 2012 22:42 schreef Zorro het volgende:
Sjek
PSV was beter. Maar Toivonen, kijk laten we even zien
Maar PSV was goed. O dit moesten toch strafschoppen zijn voor Feyenoord.
Maar PSV heeft goed gespeeld. O kijk hier die handsbal van Lens, moest toch geel zijn
Terechte overwinning PSV hoor. Maar de scheids was niet voor Feyenoord he.
Zuiger
quote:Op zondag 23 september 2012 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sekur wetuh!
Waarom moest ik aan Marit Bouwmeester denken
omdat MOTD nog niet begonnen is.quote:Op zondag 23 september 2012 22:47 schreef Zorro het volgende:
Nou moet hij zijn ajax vriendjes even verdedigen. Waarom kijk ik dit
Daar heb je een puntquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
omdat MOTD nog niet begonnen is.
QFTquote:Op zondag 23 september 2012 22:48 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Luciano van Groningen kan zelfs bij Harkemase Boys niet mee
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.quote:
Ja... wordt stil hier, zonder al die capsquote:
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.quote:Op zondag 23 september 2012 22:56 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hulde voor Ajax dat zij toen zoveel geld voor een matige speler als Babel hebben gevangen. Overschatte voetballer.
Vandaag niet gezien nee, maar ik heb al meer wedstrijden van Babel gezien, dus ik weet wel wat hij wel en niet kan.quote:Op zondag 23 september 2012 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb je de laatste twee wedstrijden gekeken?
Echt een beest, zo groot en sterk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Echt een beest, zo groot en sterk.
Gaat bij een beslissend moment in de fout.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Moisander speelde afgelopen woensdag prima, Mulder!
Gemak, hij is gewoon absolute top in de Eredivisie en ja dat durf ik te stellen op basis van zijn eerste 2 en half wedstrijden.quote:Op zondag 23 september 2012 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het trieste is dat hij met gemak van meerwaarde is in de eredivisie.
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat bij een beslissend moment in de fout.
Klopt maar zoals je al zei kan hij in de Eredivisie zwaar op zijn fysiek teren.quote:Op zondag 23 september 2012 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar kan bij lange na niet mee in de europese top natuurlijk.
Een beslissend moment.quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.
tja wel een moment die verlies of gelijkspel bepaaldquote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is een moment, voor de rest speelde hij prima.
tja heeft al 100 jaar in belgie gezetenquote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Luciano praat goed Nederlands zeg voor een Braziliaan.
Jaren in Belgie ook gespeeld toch?quote:Op zondag 23 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
Luciano praat goed Nederlands zeg voor een Braziliaan.
Ja dus.quote:Op zondag 23 september 2012 23:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
tja heeft al 100 jaar in belgie gezeten
Hetzelfde als met 2 gestrekte benen inkomen en toch net eerst de bal rakenquote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Liverpool is hard genaaid vanmiddag man.
Hij wilde weer een spitsen discussiequote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wilde zeggen dat Van Persie wel gescoord had ja, die penalty was zijn eerste schot op goal.
Of hulk.quote:Op zondag 23 september 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
Jarenlang wanbeleid bij Liverpool. Dat is er gebeurd.
Carroll halen terwijl je Falcao voor hetzelfde geld kan halen.
Downing.quote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Selectie van Liverpool is zoo slecht hé, ze kopen van die jonge tjappies die een leuk seizoentje hadden voor 20+ miljoen, Allen, Henderson![]()
Nou ja, die praatprogramma's gaan nauwelijks over voetbal, het is allemaal kijken naar wat namen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Weet ik veel Ajax-Twente ofzo.
Maar ze leren ook helemaal niks van de laatste twee jaar he.
Hij heeft maar 1 assist en dat was in een oefenpotje.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slecht eindfilmpje gezien.
typisch iets wat vanavond nog ff snel bedacht isquote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slecht eindfilmpje gezien.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Waterkneus zal wel glorieus daar met een stijve piemel zitten![]()
En die lui zien ook niet dat Twent eeen kk makkelijk programma heeft gehad
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef Evertjan het volgende:
waar zou Sjek zitten? last minute reisje naar de zon voor een lekker gezond kleurtje
ze gaan toch niet weer van onze belastingcenten vakantie vieren?quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.
Ik had gehoopt dat ze Nico Dijkshoorn hadden uitgenodigd...quote:
Op die goal (2-1) denk ik wel. Uitslag denk ik niet. RKC had daar zelfs moeten winnen en werden benadeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet met zo'n uitslag.
volgens Frank Snoek een goal die alleen Messi kan makenquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op die goal (2-1) denk ik wel. Uitslag denk ik niet. RKC had daar zelfs moeten winnen en werden benadeeld.
Tom de Schermmanquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Tom op de Sjekmanier beginnen langs de schermen etc?
Wat vréselijk. Gelukkig wel Vermeulen en Water reus (die vandaag in ieder geval niet)quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen Tom van 't Hek dit seizoen.
Vraag mij eerder af hoe hij als hockeybondscoach (oud) over voetbal mee kan pratenquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap echt niet dat ze van 't Hek hebben gedropt, hij heeft mij de ogen geopend over tweebenige voetballers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |