typisch iets wat vanavond nog ff snel bedacht isquote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zelden zo'n slecht eindfilmpje gezien.
quote:Op zondag 23 september 2012 22:15 schreef kurk_droog het volgende:
Waterkneus zal wel glorieus daar met een stijve piemel zitten![]()
En die lui zien ook niet dat Twent eeen kk makkelijk programma heeft gehad
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.quote:Op zondag 30 september 2012 15:22 schreef Evertjan het volgende:
waar zou Sjek zitten? last minute reisje naar de zon voor een lekker gezond kleurtje
ze gaan toch niet weer van onze belastingcenten vakantie vieren?quote:Op zondag 30 september 2012 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Reisje naar Brazilië, om een locatie te boeken naast het hotel van Louis.
Ik had gehoopt dat ze Nico Dijkshoorn hadden uitgenodigd...quote:
Op die goal (2-1) denk ik wel. Uitslag denk ik niet. RKC had daar zelfs moeten winnen en werden benadeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk het niet met zo'n uitslag.
volgens Frank Snoek een goal die alleen Messi kan makenquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op die goal (2-1) denk ik wel. Uitslag denk ik niet. RKC had daar zelfs moeten winnen en werden benadeeld.
Tom de Schermmanquote:Op zondag 30 september 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Tom op de Sjekmanier beginnen langs de schermen etc?
Wat vréselijk. Gelukkig wel Vermeulen en Water reus (die vandaag in ieder geval niet)quote:Op zondag 30 september 2012 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen Tom van 't Hek dit seizoen.
Vraag mij eerder af hoe hij als hockeybondscoach (oud) over voetbal mee kan pratenquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap echt niet dat ze van 't Hek hebben gedropt, hij heeft mij de ogen geopend over tweebenige voetballers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |