Nee, ik wil Dortmund zien ballen. Kan echter alleen in de CL, en dit was het makkelijkste potje om kaarten voor te krijgen.quote:
PSV die denkt kampioen te kunnen worden met zo'n elftal.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Overmars met City is best te kloppen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV die denkt kampioen te kunnen worden met zo'n elftal.
Overmars die denkt dat City best te kloppen isquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan daar elke wedstrijd vrij simpel aan kaarten komen joh.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik wil Dortmund zien ballen. Kan echter alleen in de CL, en dit was het makkelijkste potje om kaarten voor te krijgen.
Echt sukkels dat ze dat denken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, je kan vragen stellen bij het voetbal inzicht van al die mensen die daar de dienst uitmaken.quote:
Het is geen Ajax.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.
Dan is PSV altijd op z'n sterkst idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.
Oh naja qua kleuren en achterban lijken de clubs ook wel op elkaar. Een vergissing is snel gemaakt.quote:
Kans is heel klein, maar als die over het pard getilde verdettes de zooi onderschatten is er een klein kansje, ook Madrid dat arrogant tegen Getafe begint kan het niet meer omdraaien.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Moeilijke huid.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
wat een lelijke huid heeft die kamper
Ja ik bedoelde dat ik de andere 2 speeldata niet kon, maar dat moet ik dan ook wel zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan daar elke wedstrijd vrij simpel aan kaarten komen joh.
Verklaar je naderquote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh naja qua kleuren en achterban lijken de clubs ook wel op elkaar. Een vergissing is snel gemaakt.
quote:
Doet het anders prima. Ook bij NACquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |