Nee, ik wil Dortmund zien ballen. Kan echter alleen in de CL, en dit was het makkelijkste potje om kaarten voor te krijgen.quote:
PSV die denkt kampioen te kunnen worden met zo'n elftal.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Doublepain het volgende:
Overmars met City is best te kloppen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV die denkt kampioen te kunnen worden met zo'n elftal.
Overmars die denkt dat City best te kloppen isquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan daar elke wedstrijd vrij simpel aan kaarten komen joh.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik wil Dortmund zien ballen. Kan echter alleen in de CL, en dit was het makkelijkste potje om kaarten voor te krijgen.
Echt sukkels dat ze dat denken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga maar goed kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.quote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, je kan vragen stellen bij het voetbal inzicht van al die mensen die daar de dienst uitmaken.quote:
Het is geen Ajax.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.
Dan is PSV altijd op z'n sterkst idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het ze wel worden, de tweede seizoenshelft komt er nog aan.
Oh naja qua kleuren en achterban lijken de clubs ook wel op elkaar. Een vergissing is snel gemaakt.quote:
Kans is heel klein, maar als die over het pard getilde verdettes de zooi onderschatten is er een klein kansje, ook Madrid dat arrogant tegen Getafe begint kan het niet meer omdraaien.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars die denkt dat City best te kloppen is
Moeilijke huid.quote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef DrommelsDrommels het volgende:
wat een lelijke huid heeft die kamper
Ja ik bedoelde dat ik de andere 2 speeldata niet kon, maar dat moet ik dan ook wel zeggenquote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan daar elke wedstrijd vrij simpel aan kaarten komen joh.
Verklaar je naderquote:Op zondag 16 september 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh naja qua kleuren en achterban lijken de clubs ook wel op elkaar. Een vergissing is snel gemaakt.
quote:
Doet het anders prima. Ook bij NACquote:
Waar blijft het interview van Narsinghquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar blijft het interview van de NOS met Mark
Ja je hebt het over Ajax, niet over psvquote:Op zondag 16 september 2012 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou altijd aanwezig, blijven zingen bij tegenslag gewoon goed en fris publiek.
Standaard media training volgens mij. Zal wel te maken hebben met het feit dat je het later kunt afdoen als een algemene opmerking en niet specifiek jouw eigen mening.quote:Op zondag 16 september 2012 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Altijd dat 'je' gebruik door voetballers. 'Je ziet dat je blij bent na zo' n debuut.'
Dit, L 'het gevoel was goed' Narsinghquote:Op zondag 16 september 2012 23:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar blijft het interview van Narsingh
22.15 is echt al jarenquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Hebben ze het nog over Twente gehad?
Dacht altijd dat Studio Voetbal om 23:00 begon
heel evenquote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
guti-erez was goed volgens die kalequote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Studio Philips vanavond.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
Ja maar ik kijk niet zo vaakquote:
Hoef ik ook niet meer terug te kijken.quote:Op zondag 16 september 2012 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
guti-erez was goed volgens die kale
Waterreus kan niks goeds meer zeggen. Alles wordt hier afgekraakt. Nogal overdreven.quote:Op zondag 16 september 2012 23:36 schreef Monolith het volgende:
Hoezo extra letten op? Hij was de halve uitzending aan het woord.
Je typetje, want dat is het begint vermoeiend te worden.quote:Op zondag 16 september 2012 23:33 schreef Doublepain het volgende:
Al die mensen die extra op Ronald en PSV letten![]()
Get a life
Sommige analytici hebben stokpaardjes die zo uitgekauwd zijn dat ze hun geloofwaardigheid wel verliezen. Waterreus heeft dat op zich niet, maar de man heeft nog vriendjes in het voetbal waar hij totaal geen objectief oordeel over kan geven. Van bommel is zo iemand.quote:Op zondag 16 september 2012 23:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waterreus kan niks goeds meer zeggen. Alles wordt hier afgekraakt. Nogal overdreven.
Voordat hij praat hebben mensen hun mening al klaar liggen, flikker dan gewoon op johquote:Op zondag 16 september 2012 23:36 schreef Monolith het volgende:
Hoezo extra letten op? Hij was de halve uitzending aan het woord.
Wat een reactie zeg. De mensen hier reageren gewoon op wat ze waarnemen in de uitzending.quote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voordat hij praat hebben mensen hun mening al klaar liggen, flikker dan gewoon op joh
Ik merk dat je een groot voorstander bent van het spuien van je vooringenomen mening zonder enige argumentatie en dit ook op anderen projecteert. Ik heb al helder aangegeven waarom van halst gelijk had met zijn kritiek op van bommel. Dat je dat niet wilt lezen is prima, maar ga dan niet beweren dat mensen niet beargumenteren waarom Waterreus soms zwetst.quote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voordat hij praat hebben mensen hun mening al klaar liggen, flikker dan gewoon op joh
elke uitzending hetzelfde:quote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef andre77 het volgende:
[..]
Wat een reactie zeg. De mensen hier reageren gewoon op wat ze waarnemen in de uitzending.
Jij hebt een andere mening, dat mag, maar ga niet schelden als de mening van anderen anders is dan die van jou.
Ik doel niet op jou maar algemeenquote:Op zondag 16 september 2012 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik merk dat je een groot voorstander bent van het spuien van je vooringenomen mening zonder enige argumentatie en dit ook op anderen projecteert. Ik heb al helder aangegeven waarom van halst gelijk had met zijn kritiek op van bommel. Dat je dat niet wilt lezen is prima, maar ga dan niet beweren dat mensen niet beargumenteren waarom Waterreus soms zwetst.
Omdat heel de wereld al weet dat wat hij gaat zeggen onzin isquote:Op zondag 16 september 2012 23:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En het levert VI weer een leuk gespreksonderwerp op.quote:Op maandag 17 september 2012 10:46 schreef DUK het volgende:
Waterreus droeftoeter. Graag blijven uitnodigen. Daardoor wordt dit programma nog vermakelijk.
Hoe heet die keeper ook al weer?quote:Op maandag 17 september 2012 12:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
En het levert VI weer een leuk gespreksonderwerp op.
Ja alsof we de andere meningen wel serieus nemen...quote:Op maandag 17 september 2012 11:56 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Juist, best lachen om die reus.
Al zie je aan die tafel dat zijn mening ook niet al te serieus word genomen.
Noem het een excuus truus.
Noujah van Bommel gaf wel mooie ballen weer maar daar kan hij opzich wel gelijk in hebben.. Zo kan je Messi of Ronaldo ook wel afkraken, niet dat ik de vergelijking ga makenquote:Op maandag 17 september 2012 09:59 schreef Caland het volgende:
Vooral die 'laat die 10 goede ballen zien dan' was hilarisch eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |