SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Bertquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Als je heel goed kijkt lijkt het gezicht van Henrieke een beetje op de pop van Saw 'I want to play a game'.![]()
Zal ze tijdens het pijpen ook de kiezen op elkaar houden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou.... dat geratel en gegiechel is wel irritant.
Ze kiest vast Robin.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Heftigmoeilijkekeuzehihiikhouwelvankaarsjeshihimoetwelspontaanzijnjahihiwelmoeilijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zie hierboven ^^quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef Markeerstift het volgende:
welke van die Henrieke gasten is nou gay=![]()
Barrie, Bert () en Rick-Jan
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE roze shirt niet mee?![]()
![]()
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te postenquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ze heeft alleen degenen genomen die hun mond niet open hebben gedaant toch? Wordt gezellig volgende week..![]()
Hoe weten jullie dit danquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te posten
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Rick-Jan gaat ervoor nu. Dat zie je."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
FOK!kerquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kom je op het idee om Bert te kiezen![]()
![]()
Aww, Robin.
Ahhhh, ze stuurt Robin weg. De enige die er een beetje leuk uitziet. Maar tja.. wat verwacht je van een boerin?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
TOM was De Man![]()
En Bert
Nogal verrassend allemaal. De volgende verrassing is dat Yoni erbij zal zijn en dat ze met haar stijve nek boven iedereen uitsteekt.![]()
Sssssstquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te postenHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Iets met pot en deksel ?quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kom je op het idee om Bert te kiezenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
nee, hij had verkeerd geschreven. Was eigenlijk voor homo willem bedoeld![]()
![]()
Dat hij gewoon vier vrouwen naar huis stuurt, omdat hij zijn keus al heeft gemaaktquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nogal verrassend allemaal. De volgende verrassing is dat Yoni erbij zal zijn en dat ze met haar stijve nek boven iedereen uitsteekt.
als die schapen Aad zien rennen ze vast direct weg
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ah, Aad zal het wel ff uitleggen aan de dames. Hij heeft ook overal verstand van die man.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Uiterlijk is niet alles.quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Een veearts in huis lijkt me handig, maar dit is wel een heel autistisch exemplaarquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Zij is toch veel te spontaan en leuk voor die kerel, dat is net een dooie sponsquote:
Sta je daar in je goeie goed tussen een paar schapen te rennen
Ik denk dat hij echt nog wel los komt hoor. Zeker op de boerderij.quote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een veearts in huis lijkt me handig, maar dit is wel een heel autistisch exemplaar![]()
Bertje is aandoenlijk ohoheohoIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik kijk ff niet naar het scherm. maar zit Aad nou de hele tijd te praten of zijn dat schapen? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Aad slaat lammetjes. Zo rolt Aad."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Weer nieuwe kanten aan Aad?
Pffff, dat gewauwel over de kanten van Aad....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik denk Ina en Jeannet omdat die het meest in beeld zijnEn dan natuurlijk Charissa, want vruchtbaarst
Wietse is het ook geluktquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is toch veel te spontaan en leuk voor die kerel, dat is net een dooie sponsHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Gewoon de stok om de nek een trekken.quote:Op zondag 16 september 2012 21:06 schreef Starlie het volgende:
Vermoeiend typje die Aad! Ik had hem verdreven met die stok! Ding en zijn reet en opzouten!![]()
Liesbeth je valt helemaal niet op mannen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wow...
WAT the fuck
"24 uur per dag met elkaar bezig zijn"
Wow... | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Dat ze die Aad nog steeds leuk vinden. Zou juichend weggaan als je niet gekozen wordt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Interesse hep mét ólles
Ze moet interesses hebben in alles!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
"interesse heb in alles"
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Aad zou het wel goed kunnen vinden met Louis van Gaal denk ik.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hehe, inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef Cee het volgende:
Aad is echt 24/7 boos lijkt het wel. Gewoon pisnijdig.![]()
![]()
Neeltje toch?quote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe heette dat hockeysletje van hem ook alweer?Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
De nare uitspraken zijn niet zozeer in het gezelschap van de vrouwen..quote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Dat ze die Aad nog steeds leuk vinden. Zou juichend weggaan als je niet gekozen wordt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Neeltje.quote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe heette dat hockeysletje van hem ook alweer?![]()
Neeltje.quote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe heette dat hockeysletje van hem ook alweer?sig verwijderd door FA![]()
Tis een Alienquote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef Blue_note het volgende:
Lijkt trouwens of Aad lichtblauw haar heeft![]()
![]()
Neeltjequote:Op zondag 16 september 2012 21:07 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hoe heette dat hockeysletje van hem ook alweer?know'm sayin?
word? word.![]()
Ze wil een rustig iemandquote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is toch veel te spontaan en leuk voor die kerel, dat is net een dooie sponsEn hij komt nog wel los hoor
![]()
Ik wist gewoon toen ze zei van dat ze een rustige jongen wilde, dat ze iedereen koos met wie ze amper gesproken had![]()
![]()
Komt nog welquote:Op zondag 16 september 2012 21:08 schreef Blue_note het volgende:
Ik wou dat iemand die hij koos nee zei!
Ik vergeet dat ook steeds. Hij lijkt toch veel meer op een man van 60?quote:Op zondag 16 september 2012 21:08 schreef Starlie het volgende:
Kan er nog steeds niet over uit dat hij 48 is...Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Linda, Jeannet en Ina.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Is nogal flauw om dat niet vooraf aan te geven.quote:Op zondag 16 september 2012 21:08 schreef Blue_note het volgende:
Ik wou dat iemand die hij koos nee zei!
![]()
Nu haalt hij zijn kettingzaag tevoorschijn."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Joh... tegenwoordig kan je baarmoeders ook ' lenen '.
"Charissa, we houden contact!!!" | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Nu Henk nog. Die gaat 100% zeker voor Sharon.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Hoef ik ook niet steeds aan Nursie te denkenquote:
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:09 schreef Renesite het volgende:
"Charissa, we houden contact!!!"![]()
Marcel is op de loer.quote:Op zondag 16 september 2012 21:09 schreef Renesite het volgende:
"Charissa, we houden contact!!!"![]()
Het zuur gezicht van Charissa niet in beeld. De spinnenwebben op dr poes blijven nog even zitten in ieder geval.
![]()
Denk dat Henkie wel op uiterlijk zal gaan. De 3 knapste zullen wel mee gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ineens bedenk ik me dat Sjerrun misschien een beetje te bijdehand is voor Henkie. Dus dat ie haar niet kiest.![]()
en die linkse naast hemquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef Pino112 het volgende:
De twee met de zonnebril op het hoofd zijn de beste.![]()
![]()
Lekker romantisch met die waterkoker
Henk is een praktische romanticus
Ik hoop dat hij Lisa kiest
Maar wel lekker.quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind die Sharon een beetje irritant eigenlijkGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Hij koopt een trui als iemand het koud heeft. Wat een held.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik zou zeggen "Domme kut, bereid je dan toch voor!!!"quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef marcodej het volgende:
Hij koopt een trui als iemand het koud heeft. Wat een held. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Walst nu al een beetje over hem heen..quote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Ineens bedenk ik me dat Sjerrun misschien een beetje te bijdehand is voor Henkie. Dus dat ie haar niet kiest.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Dan had ie bij de eerste tien ook wel anderen gekozenquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat Henkie wel op uiterlijk zal gaan. De 3 knapste zullen wel mee gaan.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik denk het ookquote:Op zondag 16 september 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Ineens bedenk ik me dat Sjerrun misschien een beetje te bijdehand is voor Henkie. Dus dat ie haar niet kiest.
Henkie niet Sharon laten gaan.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Wat zei hij? Voor sommige mensen is wat belangrijk?
Leuk die verwachtte het nietIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Yoni, Sharon en LisaOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
whehehe geen Sharon!The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Ik vind het stom, want ik ken zo'n leuke Joni, zij verpest de naam
Yoni heeft ook psychopatische trekjes."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze is veel te bijdehand die SharonNiks voor hem joh.
Uhmm, nee.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef RedFever007 het volgende:
WAT DE FUCK![]()
![]()
ik stop met kijken als het zo moet![]()
De twee mooiste laat ie lopen
sig verwijderd door FA![]()
Ik schrok en riep hardop HHHHHHHGGGGG GODVER.quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Blue_note het volgende:
Riep iemand Eierstokken?[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Blue_note het volgende:
Riep iemand Eierstokken?[ afbeelding ]
want mooie mensen hebben een lelijk innerlijkquote:Op zondag 16 september 2012 21:12 schreef Paxcon het volgende:
Prima keuzes. Hij gaat duidelijk voor innerlijk
know'm sayin?
word? word.![]()
Wat irritant eigenlijk he. Ipv echt ALLEEN specifiek voor de liefde te gaan, zoeken ze stiekem toch een knecht...![]()
In zijn geval welquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef alors het volgende:
[..]
want mooie mensen hebben een lelijk innerlijk![]()
Hahaquote:Op zondag 16 september 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrok en riep hardop HHHHHHHGGGGG GODVER.![]()
![]()
Ik had ongelijk dus w.b Henk. Niet voor de knapste gegaan. Wel te prijzen in hem.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou Sharon dan door de redactie uitgekozen zijn? Als eye-candy?
Hmmmmm zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Sharon dan door de redactie uitgekozen zijn? Als eye-candy?![]()
![]()
Als die Sharon niet zo bijdehand was geweest stond ze echt wel bovenaan de lijst, maar ik denk dat ie aardig is afgeknapt op haar gedragquote:Op zondag 16 september 2012 21:14 schreef Pedroso het volgende:
Ik had ongelijk dus w.b Henk. Niet voor de knapste gegaan. Wel te prijzen in hem.Hope is the first step on the road to dissapointment![]()
Jij mag dat als man wel zeggen jaquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Als die Sharon niet zo bijdehand was geweest stond ze echt wel bovenaan de lijst, maar ik denk dat ie aardig is afgeknapt op haar gedrag
Ik denk inderdaad dat Yoni een psychopathische moordenares is. Met die doordringende blik in haar ogen.![]()
Sharon kan toch het rijke leven gewend zijn en Henk denkt dat hij dat niet kan bieden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef Cardozo het volgende:
Ik denk inderdaad dat Yoni een psychopathische moordenares is. Met die doordringende blik in haar ogen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Normaal hadden we ook de gekozen mensen in de OP, dit seizoen nog niet...quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Dat is goed nieuws" en dan die blik. Brrrrrr.quote:Op zondag 16 september 2012 21:16 schreef Cardozo het volgende:
Ik denk inderdaad dat Yoni een psychopathische moordenares is. Met die doordringende blik in haar ogen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
?quote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij mag dat als man wel zeggen jaHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Sharon laten lopen voor dit mensquote:
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
+ zij was toevallig de laatste die ze steeds had gezien.quote:Op zondag 16 september 2012 21:18 schreef Cardozo het volgende:
Yoni's vorige drie vriendjes zijn op mysterieuze wijze verdwenen....![]()
Het klinkt gek, maar ik denk dat boer Henk vond dat ze te zelfstandig was, maar qua uiterlijk begrijp ik je wel.quote:![]()
Bijdehand of niet, Sharon zou ik sowieso laten komen logeren inderdaad.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
En de politieagenten die de moord onderzochten lieten de zaak ineens vallen na doodsbedreigingen aan hun familie.quote:Op zondag 16 september 2012 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
+ zij was toevallig de laatste die ze steeds had gezien.![]()
Mijn eerste post in het BZV topic op FOK! Tweede topic van het tweede seizoen. Heb het eerste seizoen wel gezien uiteraard maar niet op FOK! gevolgdquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:43 schreef RedFever007 het volgende:
Vanaf nu volg ik het ook, ken de boeren nog niet echt maar die ene Fries is wel een echte
Beetje de Peter van het vorige seizoen
Die Franse boer, die woont echt super mooi daar. Prachtig uitzicht![]()
Yvon![]()
![]()
![]()
![]()
Als vrouw ben je jaloers als je dat roeptquote:
Ze is gewoon veel te druk, heeft ook niks met geld te maken, hij kiest nu ook rustige dames
Na Annemarie blijkt ik nu ook regelmatig langs de boerderie van Aad te fietsen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ina vindt Aad een creep, dat zag je duidelijk. Doodsbang om aan een ketting in zijn kelder te belanden.![]()
Heeft Aad nou eigenlijk die broedkip nog gekozen? Ik was even drinken pakken
Nee, die is afgevallen.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Aad nou eigenlijk die broedkip nog gekozen? Ik was even drinken pakkenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nee. Een tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering, vermoed ik.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Aad nou eigenlijk die broedkip nog gekozen? Ik was even drinken pakken![]()
Nee. Sjokking.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Aad nou eigenlijk die broedkip nog gekozen? Ik was even drinken pakken"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Ah dank!quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Nee. Een tijdelijke vlaag van verstandsverbijstering, vermoed ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Broedkip.quote:Op zondag 16 september 2012 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Aad nou eigenlijk die broedkip nog gekozen? Ik was even drinken pakkendaarmee bedoel je dat jongere meisje toch?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had het ook niet verwacht, veel aparte keuzes vanavondquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Broedkip.daarmee bedoel je dat jongere meisje toch?
zat charissa er nog wel bij tijdens het keuze moment? Ik zag haar niet en yvon vroeg alleen aan die andere afvalster of ze het erg vond.
[ Bericht 0% gewijzigd door vrouwtje-theelepel op 16-09-2012 22:14:55 ]![]()
Denk ik ook, en over dat geld is toch gewoon bullshit. Als zij gewoon werkt verdient ze ook nu echt geen bergen geld en ze zal toch zelf ook wel weten dat boer zijn geen luxe is. Maar ja misschien stond het idee hem tegen dat zij op een bepaald moment kostwinner zou zijn en geen thuiszittende moeder.quote:Op zondag 16 september 2012 21:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het klinkt gek, maar ik denk dat boer Henk vond dat ze te zelfstandig was, maar qua uiterlijk begrijp ik je wel.know'm sayin?
word? word.![]()
Heerlijk wijf maar in het dagelijks leven zo'n perfectionistische tuttebol denk ik.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Cee haar machine staat al te pruttelen voor een column
Die Sjerrun is wel een knap meisje maar veels te aanwezig en ik voel een hoog Gooische errrrrr gehalte.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Vroeg ik me ook af.. Waarschijnlijk te overstuurquote:Op zondag 16 september 2012 21:26 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
zat charissa er nog wel bij tijdens het keuze moment? Ik zag haar niet en yvon vroeg alleen aan die andere afvalater of ze het erg vond.
Ik vond Willem deze aflevering soms een beetje zeikerig overkomen. Dan stelde een man een geïnteresseerde vraag en reageerde hij daar heel pietluttig op. Tegen Ed bijvoorbeeld. "Ja, je moet ook zelf wat ondernemen, he."![]()
Aad was natuurlijk weer briljant.! "Ik voel me wel content met die naturelle kokers." Pure poëzie zeg ik je.
Dat Henrieke voor die drollige bodywarmerboy heeft gekozen.Daar komt volgens mij geen boe of bah uit. Maar goed, je hebt er wel een goede, zwijgzame knecht aan.
![]()
En Yoni door, bwehehe. Sexappeal van een hangbuikzwijntje.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Yoni heeft vast wel een FOK account!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Oh en die Jurjen vind ik toch wel een creep.Ik snap ook niet waarom Ed afviel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Aad: nog steedsWat een arrogante en domme kwal!
Willem: zou wel wat meer humor mogen hebben, nu vallen er telkens pijnlijke stiltes
Henrieke: pff...Robin eruit!
Henk: vreselijk saaie jongen, echt een saaie boer...geen Sharon! sukkel! en telkens zichzelf herhalen: "ik denk dat jullie drie iets beter bij me passen denk ik...dat denk ik"
Martin: de enige écht leuke boer! en leuke keuzes...Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Denk dat Jeanette en Ina Aad al hebben opgegeven hoor. Aad gaat hier zonder vrouw uitkomen, let maar op. Henk met Lisa, Martin met Swa, Henrieke hopelijk met Bert en Willem met Klaas.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Ik hoop op Henk met Fiona en Henrieke met Barrie.quote:Op zondag 16 september 2012 22:43 schreef JohnDDD het volgende:
Denk dat Jeanette en Ina Aad al hebben opgegeven hoor. Aad gaat hier zonder vrouw uitkomen, let maar op. Henk met Lisa, Martin met Swa, Henrieke hopelijk met Bert en Willem met Klaas.Martin en Swaen vind ik wel een heel mooi koppel, hoop dat dat wat wordt.
![]()
![]()
Ik vind haar juist interessant!quote:Op zondag 16 september 2012 22:14 schreef Fascination het volgende:
En Yoni door, bwehehe. Sexappeal van een hangbuikzwijntje.That's all folks!![]()
"Interessant." Dodelijke typering.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat kan wel wezen, maar je moet haar ook een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Yoni is niet knap, maar ik vind haar tenminste aantrekkelijker dan Anita uit het vorige seizoen.quote:Op zondag 16 september 2012 22:51 schreef Fascination het volgende:
Dat kan wel wezen, maar je moet haar ook een beetje fysiek aantrekkelijk vinden.![]()
Slotje.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: