SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
Bertquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Als je heel goed kijkt lijkt het gezicht van Henrieke een beetje op de pop van Saw 'I want to play a game'.![]()
Zal ze tijdens het pijpen ook de kiezen op elkaar houden ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou.... dat geratel en gegiechel is wel irritant.
Ze kiest vast Robin.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Heftigmoeilijkekeuzehihiikhouwelvankaarsjeshihimoetwelspontaanzijnjahihiwelmoeilijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zie hierboven ^^quote:Op zondag 16 september 2012 21:02 schreef Markeerstift het volgende:
welke van die Henrieke gasten is nou gay=![]()
Barrie, Bert () en Rick-Jan
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE roze shirt niet mee?![]()
![]()
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te postenquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ze heeft alleen degenen genomen die hun mond niet open hebben gedaant toch? Wordt gezellig volgende week..![]()
Hoe weten jullie dit danquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te posten
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Rick-Jan gaat ervoor nu. Dat zie je."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
FOK!kerquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kom je op het idee om Bert te kiezen![]()
![]()
Aww, Robin.
Ahhhh, ze stuurt Robin weg. De enige die er een beetje leuk uitziet. Maar tja.. wat verwacht je van een boerin?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
TOM was De Man![]()
En Bert
Nogal verrassend allemaal. De volgende verrassing is dat Yoni erbij zal zijn en dat ze met haar stijve nek boven iedereen uitsteekt.![]()
Sssssstquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te postenHope is the first step on the road to dissapointment![]()
Iets met pot en deksel ?quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kom je op het idee om Bert te kiezenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
nee, hij had verkeerd geschreven. Was eigenlijk voor homo willem bedoeld![]()
![]()
Dat hij gewoon vier vrouwen naar huis stuurt, omdat hij zijn keus al heeft gemaaktquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nogal verrassend allemaal. De volgende verrassing is dat Yoni erbij zal zijn en dat ze met haar stijve nek boven iedereen uitsteekt.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
als die schapen Aad zien rennen ze vast direct weg
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ah, Aad zal het wel ff uitleggen aan de dames. Hij heeft ook overal verstand van die man.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Uiterlijk is niet alles.quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Een veearts in huis lijkt me handig, maar dit is wel een heel autistisch exemplaarquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Zij is toch veel te spontaan en leuk voor die kerel, dat is net een dooie sponsquote:
Sta je daar in je goeie goed tussen een paar schapen te rennen
Ik denk dat hij echt nog wel los komt hoor. Zeker op de boerderij.quote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een veearts in huis lijkt me handig, maar dit is wel een heel autistisch exemplaar![]()
Bertje is aandoenlijk ohoheohoIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ik kijk ff niet naar het scherm. maar zit Aad nou de hele tijd te praten of zijn dat schapen? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Forum Opties Forumhop: Hop naar: