Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
Heeft ze zeker! Misschien zijn het ook de camera's wel. Dat we de echte Henrieke nog niet hebben gezien. Al denk ik toch dat dit is wat het is. Vrij simpel.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
Daarom heeft ze die bodywarmerdude gekozen. Kunnen ze lekker zwijgzaam hun klusjes afhandelen.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
ze heeft best een leuke uitstraling, maar verder komt er weinig uit. Tegenvaller.
Niks aan idd.quote:Op zondag 16 september 2012 23:01 schreef marcodej het volgende:
Sociaal wrak?quote:Op zondag 16 september 2012 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Henrieke. Wat komt ze over als een sociaal wrak. En dan zoekt ze op Barrie na ook nog die bleue kerels uit. Contact maken is er amper bij en als ze dat doet vraagt ze weer wat ze al eerder gevraagd heeft.
Volgens mij omdat de foto's geen achtergrond hebben zeg maar, ze passen zich aan aan de achtergrond waarop ze staan. Bij mij zijn de posts van de TS standaard rood, dus bij mij zijn de logo's blauw op een rode achtergrond. Bovenin de balk is geen achtergrond, dus is het daar zwartquote:Op zondag 16 september 2012 23:08 schreef Teslynd het volgende:
In de fotobalk bovenin staan de logo's in omgekeerde kleuren. In de OP staan ze goed. Hoe komt dat?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaa!! Vond ik ook welquote:Op zondag 16 september 2012 23:00 schreef Arcee het volgende:
Jurjen (van Willem) deed me aan Pim Fortuyn denken.
Ja merkte ik ook al op tijdens de uitzendingquote:
quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
quote:Op zondag 16 september 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
En dan Aad.... mijn hemel wat een zak hooi, en dan ben ik niet eens vies van een stukje arrogantie, maar deze man heeft niets om arrogant over te zijn, kweekt hij narcissen eigenlijk? Zo niet; Doen Aad!
quote:Het tv-programma "Boer zoekt vrouw" van de KRO heeft een deelnemer uit Noordwijkerhout: tulpen- en narcissenkweker Aad.
quote:Charissa (de enige koe die nog gemolken kan worden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop