Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te postenquote:
Hoe weten jullie dit danquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te posten
FOK!kerquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Hoe kom je op het idee om Bert te kiezen
Sssssstquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk als hij gewoon echt hier mee zit te posten
Iets met pot en deksel ?quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
nee, hij had verkeerd geschreven. Was eigenlijk voor homo willem bedoeld
Dat hij gewoon vier vrouwen naar huis stuurt, omdat hij zijn keus al heeft gemaaktquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nogal verrassend allemaal. De volgende verrassing is dat Yoni erbij zal zijn en dat ze met haar stijve nek boven iedereen uitsteekt.
Uiterlijk is niet alles.quote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Een veearts in huis lijkt me handig, maar dit is wel een heel autistisch exemplaarquote:Op zondag 16 september 2012 21:04 schreef Cardozo het volgende:
Zij is toch veel te spontaan en leuk voor die kerel, dat is net een dooie sponsquote:
Ik denk dat hij echt nog wel los komt hoor. Zeker op de boerderij.quote:Op zondag 16 september 2012 21:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een veearts in huis lijkt me handig, maar dit is wel een heel autistisch exemplaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |